Κι έτσι ο Χρήστος ξανάνοιξε την υπόθεση της σπείρας. Αυτή τη φορά όμως μόνος του. Άρχισε να ψάχνει ξανά σε όλα τα αρχεία τους, ό,τι πληροφορίες είχαν βρει. Η τελευταία διεύθυνση IP που είχαν βρει ήταν σε μια αποθήκη στο Westlake, στο τέλος της οδού Skyline Dr.
Πως τους κατάλαβαν; Πως μπόρεσαν να ξεφορτωθούν τα πάντα μέσα σε ένα βράδυ;
Η σπείρα η οποία κυνηγούσαν, ήταν η μεγαλύτερη σπείρα στις Η.Π.Α. Διακυνούσε ναρκωτικά σε όλη την Αμερική και ασχολούταν και με το εμπόριο όπλων. Τουλάχιστον αυτά έμαθαν από έναν διακυνητή - μέλος της σπείρας - τον οποίο συνέλαβαν πριν από 2 χρόνια. Φυσικά και μίλησε ύστερα από μεγάλη πίεση, άλλα όταν το έκανε, η σπείρα ήδη είχε μεταφερθεί αλλού. Οπότε πάλι κατέληξαν σε αδιέξοδο.
Πέρα από την αποθήκη όπου στεγάζονταν οι διακυνητές, δεν έδωσαν άλλη πληροφορία για το αφεντικό. Είπε πως δεν γνώριζε ποιος κινούσε τα νήματα. Αυτός μιλούσε μόνο μέσω κωδικοποιημένων e-mail και μηνυμάτων,στο καρτοκινητό του.
Κάποιος του έστελνε που να βρει τα ναρκωτικά και που να τα αφήσει. Αφού εκτελούσε την εντολή του, τον ξαναειδοποιούσε που να αφήσει τα χρήματα, και πάλι από την αρχή.
Τον τύπο που τον έβαλε στην σπείρα, δεν τον ξαναείδε πέρα από την πρώτη γνωριμία τους. Και βέβαια ήταν δύσκολο να περιγράψει το σκίτσο του αφού ήταν νύχτα όταν γνωρίστηκαν, σε ένα σκοτεινό σημείο ενός κακόφημου μπαρ. Το μόνο που πρόσεξε ήταν μία ουλή κάτω από το δεξί του μάτι, στο σχήμα του άπειρου, που δεν μπορούσε να μείνει απαρατήρητη. Το κωδικό όνομα αυτού ήταν Σκαρ.
Αυτός που τον έφερε σε επαφή με τον Σκαρ, ήταν κάποιος τύπος που σύχναζε στο ίδιο μπαρ, και είχε τύχει να βρεθούν σε κοινή παρέα. Το όνομα του, Στέλιος Γεωργίου. Φυσικά, ο τύπος έγινε λούις μετά τη λήψη του διακυνητή.
"Ίσως να πρέπει να ξαναψάξω τον Στέλιο. Και να ξαναψάξω στο σύστημα εάν υπάρχει κάποιος με καμιά ουλή κάτω από το δεξί του μάτι" είπε σκεπτικός ο Χρήστος.
Το χτύπημα στην πόρτα του γραφείου του, τον έβγαλε από τις σκέψεις του. Μάζεψε γρήγορα τους φακέλους και τα ντοσιέ, και τα έβαλε στο συρτάρι πίσω του.
"Περάστε" είπε χαλαρά.
"Αρχηγέ,τι λες να την κάνουμε;" είπε εύθυμα ο Κώστας.
"Κιόλας;" τον ρώτησε ενώ κοίταξε την ώρα.
"Πήγε κιόλας εννέα;" ξαναρώτησε. "Ναι,μπορείτε να φύγετε"απάντησε εν τέλει.
VOUS LISEZ
ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ...ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ (1ο ΒΙΒΛΙΟ) {TYS2023}
Action"Είσαι μυστικός πράκτορας που να πάρει! Ο καλύτερος..! Πως γίνεται να σε έριξε μια φθηνή πόρνη;" Από το ύφος του και μόνο μπορούσε κανείς να καταλάβει πως πραγματικά ήταν χαμένος... Γεγονότα του τελευταίου μήνα έπαιζαν ξανά και ξανά στο μυαλό του...