Κεφάλαιο 15ο - Το παιχνίδι των δέκα ερωτήσεων

952 92 1
                                    

"Ας αλλάξουμε συζήτηση τώρα... Σου αρέσει που είσαι μπάτσος;" ρώτησε δήθεν αδιάφορα, και έφερε την συζήτηση ακριβώς εκεί που ήθελε εκείνη.

"Είμαι πράκτορας, όχι ένας απλός μπάτσος!" της είπε υπερήφανα εκείνος.

"Α χα! Και ποια είναι η γνώμη σου για του πουλημένους πράκτορες;" τον ρώτησε και τον έπιασε εξαπίνης.

"Δεν ξέρω. Θέλω να πω, δεν μου έχει τύχει κάτι τέτοιο, σε αυτά τα δέκα χρόνια που βρίσκομαι στο σώμα." είπε αδιάφορα εκείνος.

"Πω πω! Δέκα χρόνια; Είσαι όντως μεσόκοπος!" γέλασε η Τζούλια.

"Θες να σου δείξω τι μπορεί να κάνει αυτός ο μεσόκοπος;" δήλωσε εκείνος δήθεν θυμωμένα.

"Χα χα, όχι άλλο δεν αντέχω!" συνέχισε να γελάει εκείνη.

"Σταμάτα τότε!" τη διέταξε.

"Και πόσο χρονών είσαι;" τον ρώτησε με σοβαρό ύφος.

"Συνεχίζεις, ε;" την κοίταξε και σήκωσε το ένα φρύδι του.

"Όχι, απλά θέλω να μάθω." χαμήλωσε το βλέμμα της.

"Τριάντα πέντε." απάντησε και περίμενε την αντίδραση της, όμως εκείνη δεν γέλασε.

"Και πότε αποφάσισες πως ήθελες να γίνεις πράκτορας;" συνέχισε εκείνη.

"Από πολύ μικρός, από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου νομίζω." απάντησε εκείνος και μελαγχόλησε για λίγο.

"Έχεις μετανιώσει ποτέ για την επιλογή σου; Δεν πιστεύω πως πληρώνεστε τόσο καλά, απ' ό,τι έχω ακούσει."του είπε και ετοιμαζόταν να τον ρωτήσει αυτό που την έκαιγε.

"Σχεδόν ποτέ δεν μετανιώνω για τις επιλογές μου. Αν και όντως τα λεφτά μπορεί να μην είναι πολλά, όμως είναι αρκετά για 'μένα." της αποκρίθηκε εκείνος.

"Κι αν σου πρόσφεραν εκατομμύρια για να αλλάξεις πλευρά και να βοηθάς τους κακούς, θα το έκανες; Θα πρόδιδες το σώμα και την ομάδα σου;" ρώτησε εκείνη όσο πιο αδιάφορα μπορούσε και η καρδιά της άρχισε να χτυπάει δυνατά.

 "Έχεις δει πολλές ταινίες νομίζω! Την ομάδα μου δεν θα την πρόδιδα ποτέ, για όλα τα λεφτά του κόσμου. Ούτε και το σώμα που υπηρετώ." της είπε ειλικρινά.

"Ακόμα και αν αγαπήσεις κάποια κάποτε και σου πάρει το μυαλό;" συνέχισε να ρωτά το ίδιο αδιάφορα εκείνη.

"Τι σχέση θα έχει αυτή με την ομάδα μου και το σώμα;" ρώτησε παραξενεμένος από την ερώτησή της.

"Ας πούμε ότι ερωτεύεσαι παράφορα κάποια κοπέλα, η οποία είναι κλέφτρα ή ζει μέσα στην παρανομία... Για χάρη της, θα τους πρόδιδες;" τον ρώτησε και τον κοίταξε κατάματα.

"Αναφέρεσαι σε κάποια συγκεκριμένη;" την ρώτησε αυτή τη φορά εκείνος.

"Όχι, υποθετικά μιλάω..." αποκρίθηκε όσο πιο αθώα μπορούσε και στραβοκατάπιε.

"Α... Υποθετικά... Ε, υποθετικά μιλώντας, δεν νομίζω να ερωτευόμουν ποτέ παράφορα κάποια. Και δεν ξέρω, δεν νομίζω να πρόδιδα την ομάδα μου για κανένα λόγο. Εάν τελείωσες με το παιχνίδι των δέκα ερωτήσεων, νομίζω πως ήρθε η ώρα να φύγω." της είπε και σηκώθηκε από το κρεβάτι.

"Δεν θα κοιμηθείς εδώ;" τον ρώτησε και σηκώθηκε κι εκείνη απότομα από το κρεβάτι.

"Δεν νομίζω πως είναι καλή ιδέα. Ήδη έμεινα περισσότερο απ' ό,τι συνήθως. Ήμουν ειλικρινής μαζί σου, δεν θέλω να τρέφεις ψεύτικες ελπίδες, κι ούτε θέλω να σε πληγώσω. Καλύτερα να πηγαίνω." της απάντησε ενώ ήδη είχε ετοιμαστεί και προχωρούσε προς την εξώπορτα.

"Ελπίζω να σε κάνω να με ερωτευτείς πριν σε ερωτευτώ εγώ..." είπε στον αέρα η Τζούλια αφού ο Χρήστος ήδη είχε βγει από το διαμέρισμα.

ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ...ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ (1ο ΒΙΒΛΙΟ) {TYS2023}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora