2/Pomsta je sladká, Potter

1.5K 97 6
                                    

  ,,POTTEEEEER" 

Ach, ja toho čiernovlasého idiota zabijem. Musela som si na tú mokrú posteľ dať suchú deku. Ja ho tuším vážne zaavadakendavrujem. Toto mu len tak neprejde. Celú noc som rozmýšľala ako sa mu pomstím. Nič mi nenapadlo. Bohužiaľ. 

Ráno ma zobudil otravný zvuk budíka. Moje telo reagovať nechcelo ale prvý deň školy čaká. Rose aj Hope už boli dávno hore. Rose čítala Transfiguráciu pre začiatočníkov, zatiaľ čo Hope česala svoje dlhé, hnedé vlasy. 

,,Dobré" Pozdravila som. Ani jedna neodpovedala. Postavila som sa a napochodovala do teraz už voľnej kúpeľne, kde som si spravila rannú hygienu a učesala vlasy. Spolu s dievčatami sme sa vybrali na raňajky do Veľkej siene. Sadli sme si za dlhý, chrabromilský stôl. Zobrala som si len zelené jablko a s chuťou si doň zahryzla, keď sa do Veľkej siene dovalili štyria chraromilskí študenti prvého ročníka. Skoro mi zabehlo to jablko, keď si čiernovlasý magor sadol oproti mne.

,,Ako si sa vyspala, Malfoyová?" Opýtal sa Potter s úškrnom na tvári. Chcela som mu odvrknúť dajakú štipľavú poznámku, ale zadržal ma hlas profesorky McGonagallovej.

,,Žiaci chrabromilu utíšte sa. Mám pre vás  rozvrhy." Povedala a rozdala nám rozvrhy.

,, Aspoň prvú máme Dejiny." Vzdychla som si a spolu s Hope a Rose som sa vybrala do učebne profesora dejín mágie. Baby si sadli spolu a ja hneď za nimi. O chvíľu sa do triedy nahrnuli chrabromilskí a bifľomorskí prváci. Áno, dejiny máme spolu.  Ku mne si našťastie nesadol nikto. Hlavu som si položila na lavicu a zavrela oči, avšak nie nadlho. Ozval sa zvuk, na ktorý sa tešili všetci prváci. Školský zvonček. Celá trieda sa utíšila okrem dvoch zadných lavíc, v ktorých sedeli Potter a jeho banda. Zo steny odrazu vyšiel duch, predstavil sa nám ako profesor dejín mágie Cutubert Binns. Pustil sa do výkladu látky a všetkých razom nadšenie prešlo. Len pár študentov vrátanie Rose si písalo poznámky. Ostatní ležali na lavici alebo si písali lístočky.  Moje myšlienky sa stále vracali k pomste Potterovi.

Vyučovanie prebehlo bez žiadnych problémov. Po obede máme ešte OPČM (obranu proti čiernej mágii) a potom hor sa do domácich úloh. Mimochodom pomstu som už vymyslela.  Po vyučovaní sme sa s babami pustili do prípravy pomsty. Keď sme mali všetko hotové, Hope išla pre Pottera a zábava sa môže začať. 

Jamesov pohľad

S  chalanmi z partie sme v knižnici robili domáce úlohy. Mimochodom v bande sme ja, Fred Weasly, Oliver Jones a Adam Smith. Písali sme niečo pre Binnsa, keď prišla brunetka. Malfoyovej kamarátka. 

,,Potter, môžeš na chvíľočku?" Spýtala sa milo. Len som prikývol na znak súhlasu a nasledoval  Basseovú. Tuším sa tak volá. Viedla ma chrabromilskej klubovne. 

,, Čo potrebuješ?" Spýtal som sa pred obrazom Tučnej Panej. 

,, Poviem ti to vo vnútri." Povedala. Išiel som dnu a zo stropu sa na mňa vylialo niečo ružové, zapáchajúce a   lepkavé. Malfoyová, Basseová a ešte tá tretia z jej partie sa smiali ako pomätené. Teraz mi to všetko došlo. To bolo za tú posteľ. 

Emmin pohlaď

Keď sa na Pottera vyliala tá ružová gebuzina skoro som sa pocikala od smiechu. Ten výraz stál za to. 

,,Malfoyová, ja ťa vlastnoručne zaškrtím!" Povedal vážnym hlasom čo ma doviedlo ešte k väčšiemu záchvatu smiechu. Potter začal pomaly kráčať ku mne s rukami pred sebou. Ja som sa smiala ako ešte nikdy pred tým.  Skočila som za gauč a čakala na Pottera. Keď sa objavil s babami sme skočili po vankúši a na spomínaného chrabromilčana vyletelo perie, ktoré sa prilepilo na ten ružový "sliz". Teraz Potter vyzeral ako sliepka. Vchod do klubovne sa otvor a v ňom stáli potteroví kamaráti. 

,,James don..." Nestihli dopovedať vetu a vybuchli do smiechu presne ako my pred chvíľou. ,,Prečo vyzeráš ako ružová sliepka, James?" Spýtal sa blonďatý  chlapec a dusil sa smiechom. Potter po ňom hodil pohľad vraha a stratil sa z dohľadu na schodisku do chlapčenských spální. 



Ahojte, tak nová časť na svete. Nie je nejaká dobrá, ale snáď  sa bude páčiť. Príjemné čítanie. Každý vote, koment poteší.

__MARI__

MALFOYOVÁ? POTTER! (Harry Potter next generation )Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon