Hi! :D Čo hovoríte na novú obálku? :D Žiadny expert nie som len sa niekedy veľmi nudím. :D Príjemné čítanie! :D
Zaľahla som do mäkkej postele. Ach, zajtra sa pobalím. S úsmevom som padla do bezsenného spánku.
,,Emma vsávaj!" mykala so mnou jedna z mojich spolubývajúcich. ,,Nenúť ma ísť pre Pottera!" vyhrážala sa. To by neurobila. Zamrnčala som a prevalila sa na druhú stranu. Dvere izby buchli. Alebo žeby to urobila? Vstala som a začala sa pripravovať na odchod domov. Rose si niečo čítala. Obliekla som si tepláky, nejakú veľkú mikinu, umyla sa a prečesala svoje dlhé vlasy. Oblečenie zo skrine som hádzala do kufra, keď sa dvere izby opäť otvorili. V nich stála Hope spolu s vyškereným, chrabromilským stíhačom. ,,Dobre, dobre pokoj.Už som hore," ruky som dala do obranného gesta. Zbalila som posledné veci a išli sme dolu mramorovým schodiskom. Chalani tam už čakali. Kočmi sme sa odviezli na vlakovú stanicu v Rokvillee. ,,Tak, čo ako je to medzi tebou a Fredom?"nahodila Rose. Hopeinú tvár zaplavila krv. Iba mykla plecami a ďalej hľadala kupé, v ktorom sa nachádzal aj čiernovlasý satan.
Našli sme ich až na konci vagónu. Otrávene som si sadla na sedadlo pri okne. Hlavu si oprela o chladné sklo a sledovala, ako sa lúky menia na lesy a lesy späť na lúky. Pri dverách kupé zastavila pani s občerstvením. Všetci sme si kúpili kotlíkové koláčiky, čokoládové žabky a fazuľky každej chuti. Do rozhovoru s nimi sa mi veľmi zapájať nechcelo. Konieckoncov som ani nevedela o čom je reč. Oči sa mi zatvárali samé od seba. Ponorila som sa do hlbokej tmy plnej tajných snov a predstáv.
Pohľad Jamesa
Malfoyová bola celý čas ticho. Jedla si svoj obed- ak sa to dá nazvať obedom- a pozorovala okolie. Hlava jej odkvicla na stranu oproti oknu. Postavil som sa a vyhnal Rose zo sedadla pri nej. Ukazovák som si položil na pery, aby bola ticho a sadol si na jej miesto. Hlavu spiacej blondínky som si položil na rameno. Uškrnul som sa na spolucestujúcich v kupé a venoval letmí pohľad Malfoyovej.
Onedlho sa ku mne začala viac a viac túliť. ,,Keby nespala tak by si nevedel, čí si James," poznamenal Oliver, keď som svoju ruku prehodil cez jej malý pás. Len som sa uškrnul a mykol plecom. Fred a Hope sa k sebe túlili. Prsty mali prepletené a šepkali si niečo pri čom sa Hope červenala ako paprika.
Vidíš? Keby si si konečne našiel frajerku...
Ale ja som mal frajerky!
Ale nie len do postele, ty tupec. Myslím takú, ktorú by si skutočne ľúbil.
Láska neexistuje. Je to len pobláznenie, mýtus, výhovorka.
Takého debila som ešte nevidel.
Ty si ja. Na toto už bol ten otravný hlas v mojej hlave ticho.
Pozoroval som spiacu blondínku na mojom ramene. Musel som sa uškrnúť, lebo, keď spí je prítulná.
Emmin pohľad
Zobudila som sa na pískanie vlaku. Spolucestujúci si vyberali kufre z úložného priestoru. Ponaťahovala som si ruky a nasledovala ich príklad. Nedojedené sladkosti som zbalila do vaku a vybrali sme von z vlaku.
Na nástupišti na nás už čakali rodičia. Každý z nás sa vybral iným smerom. Objala som svojich rodičov rovnako ako Scorpius predo mnou. Konečne. Pochytali sme sa za ruky a premiestnili sa domov. Ten pocit neznášam. Stiahli sa mi pľúca a leteli sme vo výre farieb. Objavili sme sa v našej chodbe. Nadýchla som sa. Vo vzduchu nebolo cítiť vianočné pečivo, dom nebol ozdobený. Niečo tu nehralo.
,,Mami?" oslovila som mamku, ktorá sa práve vyzúvala. ,,Prečo nie je ozdobený dom? A prečo si nepiekla? Čo sa deje?" Vysypala som na ňu všetky otázky.
,,Chodte do obývačky tam vám to vysvetlím. Obom," povedala a sama sa tam vybrala. Sadli sme si na biely gauč v obývačke. Na krbe boli položené fotky z detstva. Musela som na nad nimi pousmiať. Na jednej sme boli ja a Scorb, ako sme celí od blata a usmievame sa na kameru. Onedlho prišli mama s otcom.
,,Ako začať. Jedna rodina, no presnejšie Potterovci nás pozvali na celé Vianoce ku nim. A my sme to prijali. Ema, zlatíčko, prepáč, ale s Ginny sme sa rozhodli medzi tebou a Jamesom prelomiť ľady. Tak o chvíľu odchádzame. Chodte sa vybaliť a nanovo zbaliť."
Hi guys! Som späť! :D 700+ prečítaní? :O 145 hlasovaní? :O Ja sa zbláznim :D Vy ste proste úžasní :D Názor do komentáru, povinne :D Tak čo myslíte, že sa pozabíjajú na tie Vianoce? :D Myslím, že Emmina mama to nevymyslela múdro. :D ľúbim vás. :D Adios
*M*
BINABASA MO ANG
MALFOYOVÁ? POTTER! (Harry Potter next generation )
FantasyPotter, Malfoyová. Malfoyová, Potter. Dvaja najväčší rivali Rokfortskej Strednej Školy Čarodejníckej. Nenávisť medzi nimi je povestná. James Sirius Potter cassanova, ktorý si získa srdce každej študentky, okrem jednej. Dcéry Draca Malfoya, Emma El...