8/Fenrir Greyback

1.1K 79 2
                                    

Tááák, zas tu oxydujem :D. Užite si časť. Každý hlas, komentár s názorom poteší. Zdieľate túto story, prosím :D PS ospravedlňujem sa za kratšie časti :D

*M*


Jedny čierne, lakované dvere na konci tej odpornej chodby...

Otvorila som ich.  Za dverami bola svetlá izba, ktorá prekvapivo nesmrdela po zatuchline a plesni. Závesy na veľkom okne s motívom toy story boli odostreté.  Cez priehľadnú, okennú tabuľu sa prerážali lúče slnečného svetla na detský koberec. Steny svetlomodrej farby ladili s bielym nábytkom. Zrak mi padol na koberec, kde sa hral malý, čiernovlasý chlapček. So svojou bacuľatou rúčkou ukazoval na poličku s autíčkami nejakému mužovi, ktorý zamyslene skladal puzzle, zdvihol hlavu a zo svojimi čokoládovými očami zavadil o dvere, v ktorých som stála.  Jeho oči a iskričky v nich mi boli akési povedomé. Čakala som krik, nával hnevu, len nie ignoráciu. Prešiel popri mne. Slabé strnisko na jeho tvári nasvedčovalo tomu, že  sa nedávno holil. Do nosa mi udrela vôňa, pri ktorej sa mi zreničky rozšírili. Vôňa mätových žuvačiek zmiešaná s vôňou detského zásypu. Chlap, ktorý stál predo mnou ukazoval synovi  autíčka, sa viac než nápadne podobal na chrabromiského hráča metlobalu. Počkať! Veď to bol Potter, len o niečo starší, ako teraz, ale bol to on. Z vedľajšej miestnosti sa ozýval ženský hlas. ,,Obed je na stole," vošla do izby žena tými istými dverami, v ktorých som stála.  Zdvihla malého chlapčeka zo zeme a prešla popri mne. Žena mala pod očami kruhy, na sebe mala teplákovú súpravu a  na nej zásteru s nápisom Najlepšia mama na svete, vlasy zapletené do vrkoča. Malý chlapec, ktorého držala na rukách mal jej oči. Oči farby mračien pred búrkou. Mal moje oči.                                                 Všetko sa razom rozplynulo. Môj sen sa zmenil na čierno-čiernu tmu. 

Ráno som vstala skôr než zvyčajne. Obliekla som si uniformu a zbalila veci do školy. Oheň v klubovni veselo oblizoval polienka dreva. Moje oči blúdili po klubovni. Našťastie po práznej klubovni. Sadla som si na gauč. Oči upierala na tancujúce plamene ohňa v kozube. Niečí pár rúk sa mi omotal okolo pásu. Behom pár sekúnd som stála na nohách a od ľaku sťažka dýchala. 

,,Malfoyová, poď sem. Ešte chvíľu," zamumlal polospiaci Potter. Stiahol  ma k nemu a ruky omotal okolo mňa. Chvíľu som sa spierala, no po pochopení, že Potter je silnejší som to vzdala. Otočila som sa k stíhačovi ležiacom pri mne. Čierne vlasy mu padali do tváre a plné pery mal mierne otvorené. Pohľad mi padol na jeho odhalenú, vypracovanú hruď. Vyzeral ako veľké, spiace bábo.  Pri pohľade na neho, som si spomenula na sen dnešného rána. Sama pre seba som sa usmiala. 

,,Pekný som?" spýtal sa Potter zo zatvorenými očami, no s egoistickým úškrnom na tvári.  Do líc sa mi hrnula krv. Potter ma pustil a začal sa smiať. Moje nohy mihom oka boli na dlážke a už som sa chcela otočiť na imaginárnom  podpätku, keď ma Potter zastavil.

,,Malfoyová," zatiahol a rokou si vošiel do už aj tak strapatých vlasov ,,že ma počkáš?"

Potter nahodil ten svoj frajerský úsmev. Mala som čo robiť, aby som sa nerozosmiala. Len som nad ním pokrútila hlavou, ale prikývla na súhlas, že ho počkám. Ani nie za päť minút bol škeriaci Potter pri mne. Spolu sme kráčali po pustých, chladných chodbách rokfortského hradu. V takmer prázdnej Veľkej sieni sme si spoločne sadli za chrabromilský stôl. Pýtate sa, prečo ho nechcem zniesť z povrchu zemského? Sama neviem. O chvíľu dopochodovali Hope s Rosie a chalani z Potterovej bandy. Z vysokého okna vo Veľkej sieni priletelo niekoľko stoviek sov. Niesli deťom balíčky s jedlom, listy a ktovie čo ešte. Pred Potterom zastala sivo-hnedá myšiarka s Denným prorokom. Potter myšiarke vložil do koženého vrecka priviazaného o jej nôžku pár siklov a sova odletela. Jeho strapatá hlava sa stratila za roztvorenými novinami. Venovala som sa svojmu jedlu, keď Potter odrazu položil-to je slabé slovo-tresol noviny na stôl. Vyjavene som sa na neho pozrela. Zobrala som do ruky odhodené noviny a začala nahlas čítať.

                                                    Fenrir Greyback buduje armádu                                                                             Známy  vlkolak a stúpenec Veď-Viete-Koho Fenrir Greyback je opäť na slobode. Utiekol pred vyše dvomi týždňami. Podľa všetkého buduje armádu a chce sa stať ešte mocnejším, ako jeho bývalý pán.  Minister mágie sa  k tomuto odmietol vyjadriť. Upozorňujeme ľudí, aby sa mali na pozore a nepúšťali deti von po zotmení. Písala Rita Skeeterová.

Ostala som ako obarená. ,,Potter myslíš, že to má..." no skočil mi do reči. ,,Hej" Baby na nás nechápavo pozerali rovnako, ako chalani. S Potterom sme si vymenili ustráchané pohľady. 

Na vyučovaní

Učiteľov som počúvala len jedným uchom. Myšlienkami som bola stále pri včerajšom útoku a dnešných novinách.  

MALFOYOVÁ? POTTER! (Harry Potter next generation )Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon