9/ Rokville

1.2K 77 7
                                    

  (1483 words)

Ahojte! Som tu s novou časťou. Ďakujem, že sme sa dostali do TOP dvadsiatky!! Ďakujem všetkým čitateľom, ktorí čítajú od začiatku a ešte ich to neomrzelo. Chcela by som sa spýtať či by niekto čítal novú story "Denník Šprtky". Ospravedlňujem sa za dlho nevydanú časť a za chyby. Príjemné čítanie :)


Učiteľov som počúvala len jedným uchom. Myšlienkami som bola stále pri včerajšom útoku a dnešných novinách.    

Pohľad tretej osoby

Chladný november sa menil na ešte chladnejší december. Veľké chumáče snehu sa mihotali za oknami Chrabromilskej veže a prikrývali okolité pozemky Rokfortu. Klubovňa bola vyzdobená vianočnými ozdobami a vo vzduchu sa niesla príjemná vôňa vianočného punču a medovníkov. Študenti sa ohrievali pri plkotajúcom ohni v kozube a hrali rachotiaci sedmu, čarodejnícke šachy či sa skláňali nad hŕbou úloh, ktoré  si nechali na poslednú chvíľu. Ešte aj učitelia sa zľutovali nad žiakmi a dávali im oveľa menej úloh, ako zvyčajne. Metlobalová sezóna dávno odštartovala a chrabromiský tím čaká posledný zápas tohto roku. Lev proti hadovi. Chrabromil proti slizolinu, alebo ako to nazývalo pár bystrohlavčanov, McGonagallová proti Slughornovi.

Pohľad Jamesa

Od incidentu v lese som s Malfoyovou neprehovoril, nemal som jej potrebu robiť zle alebo do nej iným spôsobom zabŕdať. Niesla sa chodbami ako Michael Jakson, keby vstal z mŕtvych. To čo sa tam stalo sme nikomu nepovedali a ani sa o tom nerozprávali, no mám taký čudný pocit, že to bol iba začiatok. S chalanmi sme sedeli v klubovni a rozprávali sa o nasledujúcom zápase proti slizolinu. Vymýšľal som stratégiu pre výhru nášho tímu. Slizolinskí hráči boli silní, mohutní a zákerní. V tíme nemali ani jedno dievča, čo bola výhoda pre nás. Ak presvedčím niektoré z našich mohli by využiť svoje prednosti. Dobre, dobre zlý nápad. Lámal som si hlavu nad stratégiou ešte pár minút, no nakoniec som to vzdal a odpratal zo stola všetky náčrty ihriska. Veď zápas máme až po prázdninách. Klubovňa sa pomaly vyprázdňovala, až sme tam ostali s chalanmi sami.

,,Ja si idem ľahnúť," povedal Adam a už bol na schodisku do chlapčenských spální. A takto to išlo ďalej, keď som tam ostal ja sám. Sám v prázdnej klubovni, ktorú osvetľovalo len svetlo z ohňa v kozube.  Sám s hŕbou myšlienok. Vlak plný myšlienok sa rútil rýchlosťou svetla. Zaspal som v nepohodlnom, ošúchanom kresle nepokojným spánkom. 

 Chcel som otvoriť  neznáme dvere. Bol som akýsi maličký a nedočiahol som na kľučku. Svojimi nožičkami som sa postavil na špičky prstov. Už, už som chcel otvárať dvere a načahoval sa za kľučkou, keď do mňa vrazila hračkárska metla s dvomi pasažiermi posádky. S väčším chlapcom a drobnou divčinkou. Na hlave mala akýsi zvláštny účes obklopený tuctom sponiek rôznych tvarou a farieb. Dievčatko začalo plakať a chlapec ju utešoval. ,,No ták, Beth, nič sa nestalo," chlácholil ju chlapec, no dievča stále plakalo. Sám som nevedel, čo robiť, tak som utekal do miestnosti s hračkami. Zobral som jedného z dvoch na plyš rovnakých mackov a utekal na tú chodbu. Macka som dievčatku podal a ona sa na mňa pozrela svojimi uslzenými očami. Macka si zobrala a prestala plakať. Privinula si ho k drobnej tváričke a ticho zašepkala slabé ďakujem.  Všetko sa rozplynulo. Obklopovali ma veľké stromy, nevedel som, kde sa nachádzam ani čo tu robím. Malfoyová stála neďaleko mňa a za ňou muž v maske, ktorý ju držal a doslova dýchal na krk.  Po lícach sa jej kotúľali slzy a sem tam vydala zo seba slabý vzlyk. ,,James, tak rád ťa vidím, tvoja kamarátka je už tu," povedal mne neznámy hlas spoza stromov. Strhol som sa. ,,James, poďme rovno k veci. Iste ste zvedaví, prečo ste tu," zmohol som sa len na chabé prikývnutie.,,Ste tu pretože...." Všetko zmizlo. 

MALFOYOVÁ? POTTER! (Harry Potter next generation )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang