მე,ერთი ჩვეულებრივი გოგო ვარ,მარიამ წერეთელი.მყავს ორი დაქალი სალომე ჭელიძე და სოფო წიკლაური.ვცხოვრობთ თბილისის ერთერთ პატარა გარეუბანში.ერთმანეთი სასწავლებელში გავიცანით მე მესამე კურსელი ვარ, სალომე მეორე,სოფო კი პირველ კურსელია.მშობლები სამივეს საზღვარგარეთ გვყავს. მე ადვოკატობის სალომე პროკურორის სოფო კი გამომძიებლის ფაკულტეტზე სწავლობს.
დილას ადრე გავიღვიძე და გოგოებთან შევედი.ადრე წასულან სახლში არ იყვნენ. გამიკვირდა.დავურეკე და მითხრეს ლექციები ადრე გვეწყებაო.მეც გავემზადე და ნახევარსაათში უნივერსიტეტში ვიყავი.მთელი უნივერსიტეტი აფორიაქებული იყო. ყველა ახალ გადმოსულ ბიჭზე ლაპარაკობდა. ყურადღება არ მივაქციე.ლექციაზე ავედი პროფესორი ჯერ მოსული არ იყო. ამ ფიქრებში გართულმა სკამი ვეღარ შევამჩნიე ფეხი წამოვკარი და წავიქეცი.ისე შემრცხვა,სიცხისგან ვიწვოდი ყველამ სიცილი დაიწყო.გარდა ერთი ბიჭისა რომელიც წამოდგა და ჩემთან მოვიდა.
-გთხოვთ,დაგეხმარებით.ხელი გამომიწოდა.ყველა გრძნობა ერთმანეთში ამერია მოწონება,სირცხვილი და სიამაყე მაგრამ მას არცკი ვიცნობდი ამიტომ უხეშად ვუთხარი
-თავადაც მოვახერხებ.ავდექი და ჩემი ადგილი დავიკავე.ისიც გვერძე მომიჯდა.ლექციამ ჩვეულებრივად ჩაიარა.მე სალომე და სოფო ლექციის დასრულების შემდეგ ჩვეენი სასწავლების გვერდით მყოფ კაფეში დავჯექით.ყველაფერი მოვუყევი გოგოებს და მათგანაც დაცინვა მივიღე.სალომეს ყველაფერი გაერკვია ახალგადმოსულ ბიჭზე.
-გოგოებო,იცით იმ ახალ ბიჭს რა ქვია?
-არაა. შენ რაათქმაუნდა გაიგე ჰო?!
- კი,გავიგე.მისი სახელია ლევან ჯაში.
ამდროს კაფის კარები გაიღო და ისევ ის ნაცნობი სახე დავინახე.
-გოგოებო ნახეთ ეს ის ბიჭია მე რომ გიყვ......
სიტყვა ბიჭების ყვირილმა გამაწყვეტინა.
-ჯაშიი დაგველოდეე.აი თურმე ვინ ყოფილა ყველასთვის ცნობილი ჯაში.კარგია გოგოებო?😍გავაგრძელო წერა?😇
(სასვენი ნიშნები არ შეიმჩნიოთ😃)
YOU ARE READING
დარჩი ჩემთან ❣❣
Romanceთავი 1 მე,ერთი ჩვეულებრივი გოგო ვარ,მარიამ წერეთელი.მყავს ორი დაქალი სალომე ჭელიძე და სოფო წიკლაური.ვცხოვრობთ თბილისის ერთერთ პატარა გარეუბანში.ერთმანეთი სასწავლებელში გავიცანით მე მესამე კურსელი ვარ, სალომე მეორე,სოფო კი პირველ კურსელია.მშობლები ს...