#ლევანი.
მარი არსად ჩანს,ნეტავ სადაა?? ბავშვს ჰო არ მოუვიდა რამე?მგონი სოფო აპირებდა მათთან მისვლას.მას ვკითხავ.
-სოფო,როგორ ხარ?
-კარგად ლევან შენ?
-კარგად.მარისთან ხარ?
-არაა...არაა დიდიხანია წამოვედი ბავშვი მე მყავს.
-აამ...ჰო დიდიხანია არ მპასუხობს,ჯობია მივაკითხო.
-ჰომ..არამგონია რამე სერიოზული იყოს.
1 საათში სახლის წინ ვიყავი.კარები ღია იყო.ტელეფონი მდივანზე იდო და ჩემი და მარის ჩატი იყო გახსნილი.მიწერილიც იყო..
"მარი ჩამოდი რაღაც უნდა მოგცე"
მაგრამ ეს მე არ დამიწერია.. ეს მე არ ვყოფილვარ.
მალე ყველას დავურეკე,მარი არსად იყო,არავინ იცოდა მისი ადგილსამყოფელი.ძალიან შევშინდი.მისი ყველა ნივთი ადგილზე იყო.
#2 საათის შემდეგ.
მარი ისევ არსად ჩანს..სოფო,სალომე,ლუკა და ნიკოც მოვიდა...უშედეგოდ ველოდებით.უეცრად შეტყობინების ხმა გავიგეთ,ჩემი ტელეფონი იყო.
"რა იყო ცოლი დაგეკარგა?ჰაჰ...რა სასაცილოა.შენი ცოლი ჩემთანაა,თუ გინდა გადარჩეს ფული უნდა მოგვცე.ხვალ კიდევ დაგიკავშირდები..მინიმუმ 100 000.გელოდებით..მალე მოაგვარე ყველაფერი.."
რა?ეს როგორ?მარი მოიტაცეს?
-თქვენ საერთოდ აზრზე ხართ რა მოხდა?ვერ არიან ესენი.სად ვიშოვო ამდენი ერთ დღეში.
-არა ლევან ასე არ გამოვა.
-არ გამოვა კარგია,აბა იქ დავტოვო?
-არა..😔
-სალომე და სოფო ბავშვთან დარჩით..ბიჭებო გამომყევით.
-საით?
-როგორ თუ საით შენ გგონია ამდენიხანი აქ ვიჯდები და დაველოდები ჩემი ცოლის სიკვდილს. პოლიციაში წავალთ.(ხმას მოუმატაა)
-კარგი,ლევან..დაწყნარდი..წავალთ და განვაცხადებთ პოლიციაში..ჩვენც მოვძებნით.
1 საათში გამომძიებელთან ვიყავით.
-ბოდიშით ბატონო მაგრამ ვერაფერს გიშველით.24 საათი უნდა იყოს დაკარგვიდან გასული😔
-ბატონო??თქვენ...თქვენ ნორმალურები ხართ...წერილს განახებთ სადაც ჩემი ცოლის სიკვდილით მემუქრებიან და 24ი საათის გასვლას დაველოდო.(ჯაში უკვე ყვიროდა.
-ბოდიშით ბატონო.
გარეთ გამოვედით აზრი არ ქონდა იქ ყოფნას.
-საერთოდ აზრზე ხართ რას მეუბნებიან..ტიპი მეუბნება 24ი საათის გასვლას დაელოდე და ამ დრის განმავლობაში თუ მოკვდება მკიდიაო..(ყვიროდა..თან.ტიროდა)
ამ დროს შეტყობინება მოუვიდა.
"ჯაში,ზედმეტები მოგდის..გამოდი სასწრაფოდ მაგ ადგილიდან..ერთი პოლიციასთან დასმენა და შენი ცოლი მკვდარია...გასაგებია?!სხვათაშორის...შენი ცოლი შენ გამოა საფრთხეში..ჩვენ შენი მოგონებებიდან გამოყოლილი ხალხი ვართ."
-სასწრაფოდ წამოდით.
-კარგი..მაგრამ რა მოხდა?
-გვითვალთვალებენ.
#ჯაშის ფიქრები.
ვიცოდი..ვიცოდი რომ ეს ყველაფერი ასე არ დამთვარდებოდა და თავს შემახსენებდა კვლავ...მარიმ რაღა დააშავა..არ უნდა გამოვჩენილიყავი მის ცხოვრებაში...ყველაფერი ავრიე..ერთი ჩვეულებრივი მხიარული გოგო,უბედირად ვაქციე..რამდენჯერ ვატკინე გული..გაიგებს ჩემ წარსულს და ამას არ მაპატიებს...ყველაფერი შეიცვლება..მაგრამ მთავარია ვიპოვო და თუნდაც ბოლოჯერ ჩავეხუტო.
#ახლა
სასწრაფოდ მამაჩემს მივწერე.
"მამა, არაფერი არ მკითხო,უბრალოდ 150 000$ ჩამირიცხე ანგარიშზე..ყველაფერს გიამბობ,ოღონდ ახლა დამეხმარე, გთხოვ.."
1 საათში ანგარიშზე 150 000$ მეჯდა.
მალე ისევ დამირეკეს
-იშოვე ფული?
-შენ გგონია ცოლი არ მიყვარს?!
-დარწმუნებული ვარ გიყვარს.
-სად შევხვდეთ.
-მოგწერ.
მალე შეტყობინება მომივიდა..ადგილსამტყოფელი და დრო მითითებული იყო.
#ღამის 4 საათი.
4 საათზე ადგილზე ვიყავი,ფულიც თან მქონდა.მალე ჩემ წინ შავი მანქანა გამოჩნდა..კარები გამიღეს და ჩაჯექიო მანიშნეს.
-მოიტანე?
-როგორც ხედავ.
-მარი სადაა?
-ცოტა დამაძინებელი აქვს გაკეთებული და ძინავს.
-ნაძირლებო..
-ოუ,ჯაში..ნუ მაცინებ.ერთი არაფრის მააქნისი,არაკაცი ხარ.
-მარი მომიყვანეთ და წავალთ.
მანქანიდან გადმომიყვანეს და მარი იქვე დააგდეს.
როგორ უმწეოდ ეგდო..სასწრაფოდ მანქანაში ჩავისვი და საავადმყოფოსკენ,გავეშურეთ.
ნახევარსაათში იქ ვიყავით.ლუკა,ნიკო,სალომე და სოფოც მალე მოვიდნენ.ექიმმა გასინჯა და საშიში არაფერია ისევ ძინავსო.შემიშვა კიდევაც პალატაში.
როგორ ძინავს..მას ხომ არაფერი დაუშავებია..ყველაფერი ჩემი ბრალია..
-მიყვარხარ..ყველაზე მეტად..(ჩავჩურჩულე)
-მეც..მეც..მეც..
-გაიღვიძე?
-კი
-როგორ ხარ?
-უკეთესად.
-ბავშვი როგორაა??
-კარგადაა.
-ბალიში გამისწორე,გთხოვ.წამოვიწევი.
-ახლავე.
-....
-მარი😔
-გისმენ,საყვარელო.
-ვიცი ახლა ამის დრო არაა..მაგრამ ყველაფერი უნდა გითხრა..დამალვას აზრი არ აქვს.
-რა ხდება ლევან?
-ყველაფერი..
-რა?
-ყველაფერი...ყველაფერი ჩემს გამო მოხდა.
-ვერ გავიგე?!
-ჩემი წარსულის გამო მოხდა ყველაფერი.
-...
-გთხოვ,გაჩუმდი და მისმინე ყველაფერს აგიხსნი..ყველაფერი აქამდე უნდა მეთქვა.
-გისმენ.
-მეე...მეე..
YOU ARE READING
დარჩი ჩემთან ❣❣
Romanceთავი 1 მე,ერთი ჩვეულებრივი გოგო ვარ,მარიამ წერეთელი.მყავს ორი დაქალი სალომე ჭელიძე და სოფო წიკლაური.ვცხოვრობთ თბილისის ერთერთ პატარა გარეუბანში.ერთმანეთი სასწავლებელში გავიცანით მე მესამე კურსელი ვარ, სალომე მეორე,სოფო კი პირველ კურსელია.მშობლები ს...