1 თვე უპრობლემოდ ვიყავით სანამ ერთ დღეს ჯაში არ მოვიდა ჩემთან ჩხუბით
-არ გიყვარვარ ჰო? ასეც ვიცოდი.ერთი გათახსირებული,გრძნობებზე მონადირე გოგო ხარ.
-ლევან სიტყვებს დაუკვირდი და ნუ იქცევი ასე.ჯერ გამარკვიე რა ხდება.
-არ იცი ჰო? ფუ მძულხარ.
დამტოვა ასე.ვერ ვხვდებოდი რა მოხდა.რაში იყო საქმე.რა დავაშავე.რატო მიწოდა ასეთი სიტყვები.ყველაფეტს გავარკვევდი.
#1 თვის შემდეგ
გავარკვევ?რას გავარკვევ როცა ჯაში არც მინახავს მის მერე.მახსოვს ის დაწყევლილი დღე, 8 დეკემბერი.ბოლო მოწერილი სიტყვები "მინდა გიყვარდე,ტკივილამდე,კივილამდე,გულის წასვლამდე.მიყვარხარ მარიამ❤" და ბოლოჯერ ნათქვამი სიტყვების გამეორებაც კი არ მინდა.იცი რა ჯაში? სწორედ ასე მიყვარხარ,მტკივა ყველა უშენოდ გატარებული დღეები,გული მონატრებით იწვება.რაც შენ წახვედი მის მერე სასწავლებელშიც კი არ ვყოფილვარ.იცი ? მე უკვე ერთის კი არა ორის გულს ვატარებ. შენ ეს არც კი გაგიგია.ვიცი შეიძლება აღარ დამიბრუნდე მაგრამ მე მაინც გავზრდი ამ ჩვენი დროებითი სიყვარულის პატარა ნაპერწკალს.გთხოვ დამიბრუნდი.გთხოვ..არ დამტოვო მარტო.ცუდად ვარ..სიკვდილი მინდა..ყველა გარს დამტრიალებს სალომე, სოფო,ლუკა..ლუკაც კი ჩემს გვერდითააა და შენ? შენ როგორ მომექეცი ლაჩრულად დამტოვე.პირველი დღესვე მივხვდი რომ ვეღარ შევძლებდი შენი თვალების დავიწყებას.ასეც მოხდა.ჰომ დამპირდი,რომ არ დაბტოვებდით ერთმანეთს და სამარადისოდ გვეყვარებოდა ერთმანეთი.ახლა...ახლა სად ხარ?!
#ჯაში.
-ერთი კიდევ დამისხით რა .
-ყმაწვილო,არ შეიძლება ამდენი.იქნებ სახლში წახვიდეთ.
-ეგ თქვენი საქმე არაა მე აღარ მყავს ოჯახი და სახლი.
ერთი ჭიქა კიდევ დავლიე და გამოვედი ერთი თვეა საქართველოდან წამოვედი და ლონდონის ქუჩებში დავდივარ მარტოდმარტო.გგონიათ მომწონს აქავრობა?მძულს ეს ადგილები.მაგრამ მაქვს მიზეზი.1 თვეა მარი არ მინახავს ჩემი ცხოვრება ჩემი გოგო.ვიცი გამართლება არ მაქვს.ვიცი ცუდად მოვიქეცი მარისთვის არც არაფერი არ მიკითხავს ისე მივაყენე შეურაწყოფა მაგრამ ვიცი მარი უჩემოდ ბედნიერი იქნება.
#1 თვის უკან.
-ისინი ერთად არიან,არ შეიძლება ასე ხდებოდეს.
-ჩვენ მათ არ მივცემთ ბედნიერებსი საშვალებს ჰომ ასეაა?
-ყველაფერს ვიღონებ დავაშორო ისინი
-აამ..თიკო..იდეა მაქვს.
#თიკო 1 თვის უკან.(ჯაშის ყოფილი)
-ლევან.
-გისმეენ,თიკო.
-არ გინდა შენ შეყვარებულს მიხედო
-აამ..ხდება რამე?
-კი...სხვათაშორის ჩემ შეყვარებულს ჩაუგორდა ლოგინში,და სამწუხაროდ როგორც ვიცი ყველა ჩვენ კურსელთან იწვა.
-ბატონო?
-მაშინ სხვებს კითხე.
დიდხანს არკვია ჯაშმა და ყველასგან სიმართლე მიიღო,სხვა რაღა უნდა ექნა მიაყენა ტკივილი მარიამს და ქვეყნიდანაც წამოვიდა.მაგრამ ჰომ ვიცით რომ ეს ერთგავრი ტყუილია და მარი მის გარეშე კვდება.
#მარიამი
-გთხოვთ,ლევანი მომიყვანეთ.აღარ შემიძლია უიმისოდ.ლუკა გთხოვ ჯაში ჰომ შენი საუკეთესო ძმაკაცი იყო.დავიჯერო კონტაქტი არ გაქვთ.
-მარიამ,გეფიცები.მას მერე ლევანი არ მინახავს და არც მილაპარაკია.
-მარტო დამტოვეთ.გთხოვთ..მარტო დამტოვეთ.
-როგორც იტყვი.😔
მტკივა,სული მტკივა.გული მტკივა,რატო გამიკეთე ეს ლევან?როგორ გავზარდო ბავშვი?როგორ?ვთქვათ რამე გაიგე,ჩემთვის ჰომ მაინც უნდა მოგესმინა.გთხოვ დაბრუნდი.კარგი,არ გიყვარვარ მაგრამ რაღაც ჰომ გავიარეყ რაც არასდროს დაგავიწყდება.არ გეცოდები მაინც?ასე ახსნის გარეშე როგორ დამტოვე?მიყვარხარ...უსასრულობამდე მიყვარხარ.ვერასდროს დაგივიწყებ.შენი ყოველი შეხება მიყვარდა და მიყვარს.მე..მე ყოველთვის გვერძე ვეყოლები ჩვენ პატარას..შენ...შენ კი შეგრცხვეს😔მომკლავენ,მე ესენი შემიწირავენ.უკვე როლებში შევედი ვეღარ ვჩერდები.მიყვარხართ ყველა ვისაც მოგწონთ.vote and comment❤
YOU ARE READING
დარჩი ჩემთან ❣❣
Romanceთავი 1 მე,ერთი ჩვეულებრივი გოგო ვარ,მარიამ წერეთელი.მყავს ორი დაქალი სალომე ჭელიძე და სოფო წიკლაური.ვცხოვრობთ თბილისის ერთერთ პატარა გარეუბანში.ერთმანეთი სასწავლებელში გავიცანით მე მესამე კურსელი ვარ, სალომე მეორე,სოფო კი პირველ კურსელია.მშობლები ს...