5 თავი.

556 36 2
                                    

ფიქრებიდან არ ამომდის ჯაშის სიტყვები,ნუთუ მართლა ვუყვარვარ ბიჭს რომელსაც ყველა ეტენება და ასე ვთქვათ "ბაბნიკობს". ნუთუ ბაბნიკს სიყვარული შეუძლია და ერთგულება.იმედია ვცდები.
ყველაფერი მეზარება,ზეგ წვეულებაა.უნდა ავეთრიო ახლა ამ თბილი საწოლიდან და საყიდლებზე წავიდე ამ ორგიჟთან ერთად.😑ჯერ ოთახში შემომიხტნენ ყვირილ წივილით მერე ჩაცმა არ მაცალეს.ამიტომ სრულიად უფორმაოს მიმათრევენ LC waikiki - ში. ნუთუ რამე შევცოდე ღმერთო!!😏 მთელი მაღაზიები შემომატარეს,ჩემი ნებით არაფერი ამარჩევინეს სანამ არ ვიღრიალე და მთელი მაღაზისს ყურადღება არ მივიპყარი.
-ვააააიმეეეე,გეეყოთ მეეტკინაა ტვინიი. ააარ დაიღაალეეთ?!
შეშინებულებმა უკან დაიწიეს,და საქმე გააგრძელეს ძლივს ავარჩიე კაბა.ცოტახანში ყველაფერი ვიყიდეთ რაც გვჭირდებოდა და სახლისკენ წავედით.
უკვე 2 საათი იყო.სამწუხაროდ 4ის ნახევარზე ლექცია მაქვს უნდა წავიდე.ძალიან დავიღალე,ფეხით გასერნება გადავწყვიტე და სახლიდან საყიდლები დადების თანავე გამოვედი.დიდხანს ვისეირნე,ცოტა მომშივდა და საფუნთუშეში შევიარე.გამოსვლისას გზაზე გადმოვდიოდი და უცბად ძლიერი სიჩქარით წამოსული მანქანის ხმა გავიგე.უცბად თვალებში დამიბნელდა ადგილზე გავშრი,თვალი გავახილე და დაბლა ვეგდე.მეტი არაფერი არ მახსოვს.
....ცოტახანში....
-მარიაამ.
-........
-მარი.
-....
-მარი,რამე გვითხარი.
ცალი თვალი გავახილე,სად ვარ?მხოლოდ ეს კითხვა დამებადა მაგრამ ლაპარაკის თავიც არ მქონდა თავზე ვიღაც უცხო ბიჭი და სალომე და სოფო დავინახე.ძლივს ამოვილუღლუღე
-რა მოხდა?
-არაფერი მარი,უბრალოდ ერთი გიჟი მანქანით დაგეჯახა. თქვა სოფომ და უცხო ბიჭს გახედა.
-კარგი რა ძალით ჰო არ მინდოდა.მესმის უცხო ხმა.
-ჰო აბა გზისთვის რომ მაინც გეყურებინა აქ არ ვიქნებოდით.
-კარგი,სოფო,ახლა მაინც გაჩერდი.
ამ დროს ექიმი შემოვიდა გამსინჯა.
-ფეხის პატარა ტრამვა აქვს ხვალ გაგწერთ.
აუ კარგით რა ხვალამდე აქ უნდა დავრჩე.მალევე უცნობი ბიჭის ხმა მომესმა.
-მმმ..მარიამ ბოდიში რა არ მინდოდა.
-არაუშავს.ღიმილით ვუთხარი.
-ჰოომ...ისე მე ლუკა მქვია.
-ჩემი სახელი უკვე იცი.😊სასიამოვნოა.
#ლუკა
იმენა ბედი არ მაქვს,ახლა ვინმეს თუ არ დავურეკე და მოვიყვანე აქ მომკლავენ ესენი.
-ვაიმეე,ტო გავგიჟდები ახლა რა ვიღაც გოგო გავიტანე მანქანით მოდი საავადმყოფოში ვარ რა.ნუ დამტოვებ სამ გიჟ გოგოსთან.
-ეე ბიჭო ნუ ჩამივარდი პანიკებში მოვდივარ უფ.
#მარიამი
დებილივით ვწევარ და ამათ აზრებს ვუსმენ,თან ამ სოფომ და ლუკამ ჩახოცეს ერთმანეთი.ამ დროს კარებზე კაკუნია,კარი იხსნება და ბახ,პალატაში ამაყად შემოდის ლევან ჯაში.შემოვიდა და დებილივით მიყურებს
-აეე,ბიჭო.აქ ვარ რა ხდება?ისმის ლუკას ხმა
-......
-ჯაააშიიი.
-ჰო, გისმენ.
-თქვენ..თქვენ ერთმანეთს იცნობთ.
-რათქმაუნდაა.წამოიყვირა სოფომ.
-სოფოოო.
-გისმენ მარი.
-გააჩუმდი.
-აამ...ჰომ...ჩვენ ვიცნობთ ერთმანეთს.გაიღიმა ლევანმა.და შენ მარის დაეჯახე?
-სამწუხაროდ და თავი დახარა ლუკამ.
-ჰომ..რაც მოხდა მოხდა.გამოჯამრთელებას გისურვებთ.
-მადლობა,ლეცვან.
-აუ მარ,ბოდიში ყველაფრისთვის.ხვალ კიდე მოვალ და წაგიყვან სახლში,ახლა წავალთ რა.
-კარგი არაა პრობლემა.
#ლევან ჯაში.
შევდივარ და ისევ ეს თვალები,ვაიმე ღმერთო როგორ მიყვარს მინდა ჩავეხუტო გულში ჩავიკრა და გამოჯამრთელება ვუსურვო მაგრამ არა..არ შემიძლია.ნეტა გახდება კი ოდესმე ჩემი?!😑
აუცილებლად მოვალ ხვალაც და დავუახლოვდები.არ დავთმობ.რაც არ უნდა იფიქროს.მე ის მართლა მიყვარს და არ დავთმობ.
#მარიამი
რა ვიგრძენი როცა ჯაში დავინახე?ვერ ავღწერ რაღაც უცნაური იყო.❤
მეორე დღეს,ექიმი შემოვიდა და ისეთი არაფერი აღარ მქონდა.იმის ნებაც დამრთო,რომ ხვალ საახალწლო წვეულებაზე გავიდე.
ჯაში და ლუკაც მალე მოვიდნენ,რათქმაუნდა ჩემ გარეშე გადაწყვიტეს რომ სახლში ბიჭებს მივყავარ და გოგოები მაღაზიაში გაივლიან და მერე მოვლენ.ჩავიცვი,და წასასვლელად მოვემზადე.
-შეგიძლია წამოსვლა?მომესმა ჯაშის ხმა.
-კი რათქმაუნდა.ფეხზე ავდექი მაგრამვერა,წავიქეცი და ჯაშის ხელებში ჩავუვარდი.როგორი თვალები აქვს მაგრამ ,ვხედავ მასში სიყვარულს? არ ვიცი...არ ვიცი მიყურებს და ხელს არ მიშვებს გამოვაფხიზლე.
-ლევან..
-ჰო..ჰო ბოდიში. უეცრად ხელი დამტაცა და ხელში ამიყვანა.დამიჯერე ვერ წამოხვალ შენით.მანქანაში ჩამსვა და გვერძე დამიჯდა.
30 წუთში,სახლის კარებთან ვიდექით.შევედი და მაშინვე მისაღებში წამოვწექი.
-ჯაში,გთხოვ რა ბალიში თავ-ქვეშ დამიდე.
-კი არაა პრობლემა.
მომიახლოვდა და ბალიში დამიდო.თვალებში ვუყურებდით ერთმანეთს სანამ ლუკას ხმამ არ გამოგვაფხიზლა.
-რამეს ჰო არ ვუყუროთ?
-კიი. წამოვიყვირეთ ორმა გიჟმა.
ისე არაა ჯაში ისეთი როგორიც გარედანა ჩანს.
დიდიხანი ვუყურებდით გოგოები არსად ჩანდნენ ძალიან მეძინება...
#დილას
გავიღვიძე და თავი ჯაშის მხარზე მედო.ისე გამალებით უცემდა გული არ მინდოდა გამეღვიძებინა მაგრამ საჭირო იყო.თან ახალი წლის დილა იყო და საღამოს წვეულება.ჩუმათ ჩავჩურჩულე.
-ჯაში.
-....
-ჯაშიი.
-ამმ..ჰოომ,მარიამ,ხდება რამე?
-არა უბრალოდ წვეულებაა და უნდა მოვემზადოთ თუ მოდიხარ რათქმაუნდა.
-აამ...კი. წავედი მე.ლოყაზე მაკოხა და კარებიდან გავიდა.
რა იყო ახლა ეს კოცნა? არ მინდა ჯაში შემიყვარდე..არაა...გესმის...შემეშვი რა.. არ მინდა გულის ტკენა...
გოგოებიც მოსულან და ეძინათ.სიარული უკვე კარგად შემეძლო,ავდექი და გავაღვიძე.
-გოგოებო უნდა გავემზადოთ.
ვისაუზმეთ,გავემზადეთ გარეთაც ვიყავით გასულები.მოსაღამოვდა კიდეც.ჩემ ოთახში ვიდექი და სარკეში ვიყურებოდი.ნეტავ კარგ ფორმაში ვარ?😊

  დარჩი ჩემთან ❣❣Where stories live. Discover now