18 წლის შემდეგ.
-ლევან,გამოდი რა ლუკა რეკავს.
-მოოვდივარ.
-გისმენ(ჯაში ლუკას)
-გილოცაავ,ტოო.კიდე მრავალი მომელოცოოს..
-მადლობა,ძმა.
-რას შვები აბა დღეს?
-რას უნდა ვშვებოდე გელოდებით მთელ ოჯახს.
-კააი.
ტელეფონი გათიშა და ნიჟარაზე შემოსკუპდა.
-რას შვება ჩემი გოგო?
-საჭმელს ვაკეთებ მგონი და თუ გაიწევი მადლობელი დაგრჩები.
-მმმ..რა საჭმელს?
-დაბადების დღის სუფრაზე რომ დაჯდები,თითებს გაილოკავ?😂
-მმმ...დავფიქრდები.
-გამეცალე😁
-კაი კაი.
რა მნიშვნელობა აქვს იქიდან თუ ჩამოვიდა,მოვიდა უკნიდან ჩამეხუტა და კისერში დამიწყო კოცნა.
-აუ,გთხოვ რა ლევან..ახლა მაგის დრო არაა😊
-აუ,რა.იმენა გადამკვდარი ხარ ამ საჭმელებზე,უფ.ჩაელთოთ ალ გაქსოვალ მე.დაჯდა და ტუჩები მოპრუწა.ისეთი საყვარელი იყო😊
ამ დროს ბავშვები შემოვიდნენ.
-დეე მოვედით.დაიძახა 4მა
სხვათაშორის დამავიწყდა მეთქვა.უკვე 4 შვილი გვყავს.2 გოგო და 2 ბიჭი.ლუკა,ანასტასია,(2 შვილი)გიგი(3 შვილი)და ნინო(4 შვილი).ძალიან ბედნიერი ოჯახი ვართ.ჰოო,კიდევ დღეს ჯაშის დაბადების დღეა და ამისთვის ვემზადებით.
-მაა,ნახე..საჩუქრები გიყიდეთ.დაიყვირა გიგიმ და ნინიმ.
-მადლობა,მაა.ძალიან ბედნიერები იყვნენ.
ლუკა,ძალიან მახსენებდა ლევანის თავს.მისნაირი ამაყი,ლამაზი,მკაცრი გამომეტყველებისაა.ბევრ გოგოს მოწონს.
ანასტასია კი ძალიან მგავს მე,ჩემნაირად ჩაკეტილია,მხოლოდ რამდენიმე მეგობრით შემოიფარგლება. და სწავლის მეტი არაფერი ახსოვს.სხვათაშორის გადაწყვიტა მარტო ეცხოვრა და ჩემნაირად 2 დაქალთან.ერთად ცხოვრობს სოფოს და სალომეს გოგოებთან ერთად.
7 საათზე სოფო და ლუკა მოვიდნენ თავის 3 შვილით 2 გოგო და 1 ბიჭი ყავს.მალევე სალომე და ნიკოც მოვიდნენ 2 შვილი ყავთ 2 გოგო და მესამეზეა ორსულად სალომე.ძალიან ბედნიერები ვიყავით.გვიხაროდა ერთად ყოფნა.ვმხიარულობდით მერე ყველამ გავიხსენეთ გაცნობის პერიოდი.ყველაზე დიდხანს კი ჩვენ ისტორიას ვყვებოდით.ჯაშიმ გადაწყვიტა თითონ მოეყოლა.
"ერთ დღეს კარებში ვიყურები და ვხედავ როგორ ვარდება გოგო დაბლა(თან იცინის)..ვიფიქრე მივეხმარები თქო და ცივი უარით გამომაგდო😊..............................................ასე იყო ყველაფერი..საბოლოოდ კი ერთად ვართ ბედნიერები."
უბრალოდ მთავარი ისაა,რომ არასდროს არ უნდა დავკარგოთ იმედი..არ უნდა დავნებდეთ..სიყვარული არასდროს ნადგურდება...სიყვარული ყოველთვის იმარჯვებს!❤💫
სიყვარული უპირველეს ყოვლისა!❤
#ანასტასია.
როგორც ყოველთვის ადრე ავდექი..გოგოები წასულები იყვნენ..მარტო მომიწია წასვლა.
უნივერსიტეტში რომ შევედი ყველა ახალ გადმოსულ ბიჭზე ლაპარაკობდა.კლასში ფიქრებშში გართული შევედი,სკამი ვერ დავინახე,ფეხი წამოვკარი და წავიქეცი.ყველამ სიცილი ატეხა ერთი ბიჭის გარდა.მოვიდა და ადგომაში დახმარება შემომთავაზა მაგრამ უარით გამოვისტუმრე..შემდეგ გავიგე რომ ის ბიჭი ახალ გადმოსული ნიკა დანელია იყო..
2 თვის შემდეგ. #დანელია
-ანასტასია ჯაშო
მაინც აგიწეწავ სულს!
მაინც!💚ესეც დასასრული მადლობა ყველას ვინც კითხულობდით..ძალიან დიდ სტიმულს მაძლევდით ყველანი💫მიყვარხართ ყველა💚❤💚
YOU ARE READING
დარჩი ჩემთან ❣❣
Romanceთავი 1 მე,ერთი ჩვეულებრივი გოგო ვარ,მარიამ წერეთელი.მყავს ორი დაქალი სალომე ჭელიძე და სოფო წიკლაური.ვცხოვრობთ თბილისის ერთერთ პატარა გარეუბანში.ერთმანეთი სასწავლებელში გავიცანით მე მესამე კურსელი ვარ, სალომე მეორე,სოფო კი პირველ კურსელია.მშობლები ს...