9 თავი

386 30 2
                                    

2 თვე გავიდა,დღედღეზე ბავშვს ველოდები.ყველაფერმა ჩვეულებრივად ჩაიარა.ახალი ამბავიც გვაქვს.მაგრამ არა ჩემზე დაკავშირებული.სალომე და ნიკო.დიდიხანია ერთმამეთი უყვართ,ჩემი ამბის გადამკიდე მათთვის არც მეცალა.უყვართ ერთმანეთი.1 წამი არ გადის ისე რომ ერთმანეთი არ მოიკითხონ.დიდი გეგმებიც აქვთ.ნიკომ 1 კვირის წინ ხელი თხოვა.
1 კვირის უკან.
სალომეს ტელეფონზე ზარია.
-გისმენთ.
-სალო,დღეს სავახშმოდ წავიდეთ რა.
-აამ..კარგი.
-კარგად გამოეწყვე.❤
სალომეს იმდენი აზრი უტრიალებდა თავში ხან რას ფიქრობდა,ხან რას.ძლივს მოვიდა დრო.და წავიდა.😄გარეთ რომ გავიდა მანქამა დახვდა.კარები მძღოლმა გაუღო.
-დაბრძანდით.
სალომეს ცოტა შეეშინდა მაგრამ არ შეიმჩნია.მანქანაში ჩაჯდა თუ არა ტელეფონმა დაურეკა.
-სალო,არ შეგეშინდეს ეგ მანქანა ჩემამდე მოგიყვანს.მიყვარხარ❤
დიდხანს იარეს.მალე ტყეში მდებარ პატარა საყვარელ სახლს მიადგნენ,მანქანიდან გადმოვიდა თუ არა მაშინვე წავიდა მანქანა.კარებზე ნელა დააკაკუნა.
კარები ნიკომ გაუღო.
-მოხვედი?
-როგორც ხედავ.
-რა ლამაზი ხარ!
-მადლობა.
ირგვლივ ყველაფერი განათებული იყო აქა-იქ ვარდები ეყარა,ყველაფერი რომანტიკულად გამოიყურებოდა.
-სალომე,მინდა რაღაც გთხოვო.
-გისმენ.
-აამმ..იცი...მეე...
-.....
-მეე...ძალიან მიყვარხარ...და..
-და?
-იცი...მინდა ცოლად გამომყვე.
-რაა?😱
-სალომე...ცოლად გამომყვები?
-რათქმაუნდა...რათქმაუნდა გამოგყვები.
ორივენი გახარებულები იყვნენ.მათზე ბედნიერი წყვილი არ მინახავს.
#ახლა
როგორც ვთქვი ბავშვს დღედღეზე ველოდები.ქორწილი ბავშვის გაჩენის შემდეგ ექნებათ.ძალიან მიყარია მათი კარგად ყოფნა.მეც მინდა ბედნიერება.
ამ დროს ტელეფონზე ზარია ლუკა მირეკავს.
-ხდება რამე?
-ჯაში...
-ჯაში??რა ჯაში??
-.....
-ლუკა რა ხდება.
-ჯაში საქართველოში ბრუნდებოდა და თვითმფრინავი ჩამოვარდა.
-რააა???არა...არ არსებობს.
-დაწყნარდი,მარრ.ახლავე მოვალ და წავიდეთ მასთან.
-აუცილებლად.
1 საათში ლუკა ჩემთან იყო,სასწრაფოდ მასთან წავედით.მთელი გზა სიჩუმეს დაესადგურებინა ჩვენში.მივედი...მივედით და მაშინვე ექიმი ვნახე.
-ექიმო,როგორაა ლევან ჯაშის მდგომარეობა?
-საკმაოდ კრიტიკულია.ყველაფერს ვიღონებთ გამოვაკეთოთ.
-შეიძლება ვნახო?
-ძალიან ცოტახნით.
-მადლობა.
შევედი და ჯაში ჩემ წინ გაუნძრევლად იწვა.კომაშია...შეიძლება ვერც გამოკეთდეს.არ მინდა დაგკაარგო,ლევან..არ მინდა..მიყვარხარ..მჭირდები..კიდევ ბევრი რამ გვაქვს ერთად გადასატანი..და ჩვენი შვილი..მას მამა ჭირდება.
რამდენიმე დღემ ასე გავლო და ერთ დღეს მასთან ვიყავი შესული..და თვალი გაახილა..ღმერთო რა ბედნიერი ვიყავი.
-მ...მარი..
-ლევან...შენ...შენ გამოფხიზლდი.
-მიყვარხარ.
-მეც.ახლა დაისვენე.ექიმს დავუძახებ.
მალევე ექიმიც შემოვიდა გასინჯა ყველაფერი კარგად იყო.ხვალ გამოწერენ.რა ბედნიერი ვარ..
მეორე დღეს გამოუშვეს ლუკამ წაგვიყვანა სახლში მანქანით.მთელი გზა ჩუმად იყო და თავი ჩემ კალთაში ედო.მხოლოდ ბოლოს ამოიჩურჩულა.
-მიყვარხარ.
-სამარადისოდ😊♾❤
რამდენიმე დღემ.ასე გასტანა ლევანი გამოკეთდა.ჩვენც შევრიგდით.ბედნიერები ვიყავით.ლევანმა სამუშაოც დაიწყო.რამდენიმე დღეში საკმაოდ წარმატებული ადვოკატი გახდა.მაგრამ ერთ დღეს ძლიერი ტკივილებით გავიღვიძე.
-ლეევაან...დაიწყო.
მალე საავადმყოფოში ვიყავი და ოპერაციაზე შევყავდი.
-მიყვარხარ,ჯაში.ბოლოს ეს ვუთხარი და მეტი არაფერი მახსოვს.
1 საათში ბავშვის ტირილის ხმა ისმოდა.
-ჯააში,გილოცავ.შენ მამა გახდი მე კი ბიძა😜


  დარჩი ჩემთან ❣❣Where stories live. Discover now