Part 5

433 55 24
                                    


"Ne?! "

Sherlock bu adamın kendini daha fazla şaşırtamayacağını düşünmüştü. Aptallığına lanet etti. O Moriarty'ydi, elbette beklenmedik şeyler yapacaktı.

Sherlock bunu hazmetmeye çalışırken kapı pat diye açıldı.
"Beyler, sizce de bir misafiri bekletmek biraz kaba- Oh, Tanrım. Bu görüntüyü bir görmeyi istiyordum ancak bu kadar ani olmasını değil. " dedi X Moriarty.

X MORIARTY !

Yatakta ki Sherlock'a bakıyordu.

"Tanrı aşkına! Burada ne işin var?! " diyebildi Sherlock.

"Eh, baktım sen bir hamle yapmayacaksın, ben de bir yoklayayım dedim. "

"Biz düşmanız, umarım bunun farkındasındır. " dedi bacaklarını yatağın dışına atıp hızla yataktan kalkan Sherlock. Neyse ki sabahlığı üzerindeydi.

"Oh, hayır. Seni hiçbir zaman düşman olarak göremem, Sherly. " dedi Moriarty. "Birbirimize çok benziyoruz. Seni düşman olarak görmem, kendimi düşman olarak görmem demek, Sherly. Ah, Janin sana ne diyordu? Sherl? Kabul et benimkisi daha iyi. "

"Gerçekten böyle garip bir anı yaşıyor olamam değil mi? Ah, eğer aranızda ölüm olmasa buradan çekip giderdim. " John konuşana kadar Sherlock ve Moriarty onu unutmuş gibiydi.

Üç adam arasında garip bir bakışma yaşandı.

"Her neyse.. " dedi Moriarty. "Çok durmayacağım zaten. Anlaşılan Sherly'nin bir hamle yapacağı yok. Senin için güzel bir oyunum var, tatlım. Merak etme, sonunda ölüm yok, yani babacığının endişelenmesine gerek yok. " bunu söylerken John'a bakmıştı. "Adamlarım seni alacak. Zorluk çıkamazsın umarım. Görüşürüz.. " öpücük attıktan sonra odadan çıkmıştı.

Sherlock ve John bakıştı.

"Gidecek misin? " dedi John.

"Gideceğim. " dedi Sherlock.

"Iyi, ona senin babacığın olmadığımı söylersin. Ikiniz gay olabilirsiniz ama ben değilim. " dedi John. Burnundan sinirli bir nefes verip o da dışarı çıktı.

Sherlock kendini gerisin geri yatağa bıraktı.

"Off.. "

*

Ertesi gün Sherlock John'un blogunda ki yorumları okuyordu. Çünkü yapacak bir şey yoktu. Çünkü canı sıkılıyordu. Çünkü.. pekala ilginç yorumlar olabiliyordu. Sherlock'un egosunu okşayan bazı yorumlar.

Tabi yorumların çoğu kadınlardan olmasa daha mutlu olabilirdi. Yani.. aşk mektupları yerine daha düzgün yorumlar görmeyi beklediği bir gerçekti.

Off, sıkıcı..

Kapı tıklanınca hemen ona döndü Sherlock. Kapı sertçe tıklanmıştı. Güçlü biri olabilirdi. John? Hayır. John kapıyı çalmazdı ve o kadar uzun boylu değildi.

Bayan Hudson? Hiç değildi. Lestrade? Evet olabilirdi. Ancak kapının altında ki boşluktan sızan gölgeler artınca Sherlock onunda gelmediğine kanaat getirdi. Lestrade hep tek gelirdi.

"Evet? " dedi tahminlerini bitirince.

Içeri yarım düzine adam girince Sherlock daha kesin bir tahmin yaptı, Moriarty'nin adamları.

En öndeki iri kıyım bir kağıt uzattı.

Geleceğim, dedin Sherly. -M O R I A R T Y

Yine y harfinin altında ki gizli x..

SHERLOCK | 5x1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin