Moriarty yavaşça Sherlock'un zincirlerini çözdü. Sanki bilerek işi ağırdan alıyordu. Sherlock yere sağlamca basınca ister istemez rahatladı.
Moriarty hafif alaylı bir gülümsemeyle ona bakıyordu. Sherlock şimdi ne olacak der gibi baktı ona.
"Kapı açık, " dedi Moriarty. "tek yapman gereken gitmek. "
Bundan şüphelenmemek elde değildi. Şüpheli bakışları gören Moriarty cevapladı,
"Garip oyunlarla isim yok Sherly. Sadece söylediğim şeyi yaptım; sen vakayı çözdün ve bende sözümü tutuyorum. Eğer kalmak istersen başka tabi.. " sinsi bir gülüşle ekledi.
"Yok. " dedi Sherlock. "Almayayım. "
Ve öylece çekip gitti.. Çok.. kolay olmuştu..?
*
Merhaba!
Başarısız bir hikayenin daha sonuna geldik! (Aslında sonuna geldiğim ilk hikayem, neden daha ekledim bilmiyorum ama hoş bir yardımcı kelime -saçmalıyorum-)Hikayenin saçma sapan bir yerde bittiğinin farkındayım, ama ilk başta konu çok güzel gelse de şimdi çok basit geliyor ve buna bir türlü bir devam bulamıyorum.
Artı olarak, Sherlock Moriarty'den az çekmedi yani Moriarty zaten dizide yeterince yer kaplamıştı ve şimdi birdenbire onun gizli kardeşini ortaya çıkarmak bana aniden çok banal, ezikçe ve yetersiz geldi. (Kendimi gömdüm, thanks)
Ve, koyu bir Johnlock shipperım ancak bu hikayede Johnlock'a yer vermemeyi düşünmüştüm (😱) ama olmuyor, elim sanki istemsizce Johnlock yazıyor ve buda hikayenin aurasını bozduğu için..
Kısaca sona geldik.Umarım şirin bir kısa hikaye olmuştur. (Son bölümü aşırı kısa olan bir kısa hikaye -100 küsur kelime-)
Eğer bir kurgu, fikir, ilham veya ilhame gelirse -espriyi yok sayın- yazmaya devam edeceğim. Yani tam bir veda da değil gibi- vedacık. Şimdilik iki Johnlock hikayem var ve sınav dönemi açılmadan onları bitirmeyi düşünüyorum.
Eğer Johnlock seviyorsanız onlara beklerim, esen kalın!
Not:Koyu yazılan 'yazarın notu' bölümü son bölümden daha uzun, o derece bir yokluk içindeyim bu hikayede..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SHERLOCK | 5x1
FanfictionSherlock 5. sezon ilk bölümüdür. Tamamen benim kurgumdur. "Sadece senin mi gizli bir kardeşin var, Sherly?" -M O R I A R T Y