Jako každé ráno jsem se probudila a šla si dát rychlou ranní sprchu. Vlasy jsem si usušila a nechala rozpuštěny. Jen v ručníku jsem vešla do pokoje kde už seděl probuzený Theodor. ,,Dobré."usmál se na mě. ,,Dobré."řekla jsem a přešla ke skříni a začal hledat co si dneska vezmu na sebe. Nakonec jsem se rozhodla pro něco letního. Proč taky ne, když je červen a je tu teplo.
Do kapsy jsem schoval mobil a vydala se dolů na snídani. V kuchyni jako každé ráno bylo rušno. Každý si s někým bavil nebo si dělala snídani. ,,Ahoj."pozdravila jsem Melisu. ,,Ahoj. Jak jsi se vyspala?"usmála se na mě a postavila přede mně hrnek s kávou. Moje snídaně. Když mám hlad tak si vezmu jeden pytlíček s krví co mám v ledničce na chodbě na zahradu. ,,Děkuji dobře. Dnes se mám sejít s pár lidmi co jsou jako já. Snad to vyjde dobře." ,,Snad.Jde tam s tebou? Nechci aby se ti něco stalo. To s Jackem..." ,,Jde a i Scott. Chce vědět kdo tu bude než ho pustíme do města." koutkem oka se podívala na dva zmiňované. Oba spokojeně jedly a přitom měly poslouchaly aby jim něco neuteklo. ,,Jste tak nenápadní jak ten cucflek co máš na krku Scotty."usmála jsem se. ,,Co!?"sáhl si hned na krk bratránek. ,,Nejsem slepá." otočila jsem se na stoličce k těma dvěma. ,,Tak koho je?" zeptal se Stiles. ,,Nikoho." ,,Tak ten nikdo co byl dnes v tvém pokoji řekni ať si dává na mě pozor."mrkla jsem nenápadně na Maliu. Vím že to je její práce. Stejný má i ona ale od Scottyho. Dopila jsem kafe a hrnek dala do myčky na nádobí. ,,Jdeme?"vzala jsem si kabát z věšáku. ,,Jo."přišly ke mě ti dva. Nasedly jsme do auta a vyjeli směr les za městem. Vystoupily jsme z auta a vydali se ke skupince pěti lidí. ,,Olivie McCall?" ujal se slova blonďák. ,,Ano. Jméno?" ,,Samuel Doll, vlkodlak. Tohle je Peter Frank, taky vlkodlak. Lisa a Fiona Smith, chiméry. Ken Goth, vlkodlak a strážce." představil mi je. ,,Proč zrovna tohle město?" nedůvěřivě jsem si všechny prohlédla. ,,Slyšely jsme o tobě že jsi nejsilnější chiméra a přitom strážkyně co ve státech existuje. Že nám můžeš pomoct." promluvila na mě jedna z dvojčat. ,,Pomůžeš nám teda?" zeptal se pro tentokrát Peter. ,,Nemohu do toho to města pouštět moc nadpřirozených. Možná jsem strážkyně ale musím dodržovat pravidla. Jak tohoto města tak i okolních smeček. Pokud budete v tomhle městě musíte dodržovat pravidla. Pokud nebudete, budete potrestáni. Jak mnou tak radou v tomhle městě." vysvětlila jsem a pohlédla na ně. ,,Otázky?" ozval se Scott po mé pravici. Byl jak můj zástupce. Když jsem byla mimo město zastoupil mě a já jeho, když potřeboval. ,,Ne?" ozval se myslím že Ken. ,,Dobře, budete bydlet ve starém skladě. Každý máte přidělený pokoj, do ostatních máte přísný zákaz chození. Ochráním vás a vy zase město. Nic po vás nechci. Jelikož jste chránění mnou chovejte se slušně."poprosila jsem je. ,,Kolik je tu smeček?" ,,Jedna a to moje."ozval se Scott. ,,Ti co nepatří do mé smečky jsou tu tři nebo dva, ale mají svou menší smečku. Stejně vzato patří pod Bullet." ,,Co tu pod ní nepatří?" ,,To co se netýká nadpřirozena. To patří pod šerifa." usmála jsem se a nasedla do auta společně s těmi dvěma.
ČTEŠ
Strážkyně Beacon Hills (Theo Reaken)
FanfictionMá úkol o kterým zatím neví.Rodiče ji na to připravují na jení budoucnost. Myslí si že ji nenávidí. Modřiny, ignorace, nadávky, řezné ranky na jejím zápěstí, zlomené srdce. Musí si projít vším a ještě víc. Obsahuje: Láska, přátelství, nenávist, dob...