3. Kambaryje su juo.

291 17 5
                                    

Tai labai nejauku. Man visai tai nepatinka. Noriu, kad jis pasitrauktu ir leistu man praeiti. Pridedu ranką prie jo krūtinės ir pastūmu, jis net nepajuda. Tai visai negerai ir mintis, kad aš tik su rankšluosčių, man drąsos neprideda. Aš visai nuoga prieš jį.

Niekada nebuvau drąsi su vaikinais, nemėgau būti jų dėmesio centre. Nors tai buvo gan sunku, nes nebuvau ir pilkoji pelytė. Visi žinojo, kad man mokslai yra svarbus ir, kad laiko su vaikinais neturiu, bet jiems tai buvo nemotais, vis bandydavo atitraukti mane nuo pamokų ir jiems dažniausiai pavykdavo, už tai atidirbdavau naktį. Turėjau keletą draugių su kuriomis praleisdavau labai daug laiko. Kartais tai nuvesdavo mumis iki direktoriaus kabineto.
Tik aš sugebėdavau ateiti į puse pamokos, neišsimiegojus ir su kavos puodeliu, bet išeiti su visais užrašais.
Nebeiškenčiu ir patraukus jo ranką nuo savo plaukų, aš sprunku jam pro šoną. Mano tikslas yra drabužine.

Įėjus į drabužinę greitai susirandu rusva maikutę ir rusvus su baltomis širdutėmis šortukus. Apsisuku norėdama užsirakinti duris, bet vos neišmetu savo visų rūbų iš rankų kai pamatau jį, atsirėmusi į duris.
„Amm, gal galėtum išeiti ir leisti man persirengti ?" tariu prieidama prie jo. Paliečiu jo ranką ir bandau jį išvesti iš kambario.
„Tau nereikia gėdytis manęs, anksčiau ar vėliau tave pamatysiu nuogą „ taria jis su šypsena veide ir akivaizdžiai mane nužiūrėdamas. Aš iškart suimu savo rankšluosčio kraštus ir apsisukus neriu pro vonios duris, pridurdama " Tik tai tavo svajonėse"

Besirengdama visa viriau iš pykčio. Matai, užsimanė ponas įsigyti naminį gyvūnėlį. Bet tu labai suklydai brangusis, tu manęs neturėsi , nes kitaip aš tapsiu tavo prakeiksmas. Prižadu.

Apsirengusi, išsišukuoju plaukus ir susirišu į kuodą. Meldžiu, kad jis būtų išėjės. Atidarau duris ir pamatau jį sėdanti ant fotelio šalia knygų lentynos. Jo švarkas padėtas ant fotelio atlašo.
Aš ignoruodama jį prieinu prie lovos ir palendu po antklodė. Man nesvarbu jei jis čia bus ir visą naktį, bet nežadu miegoti prie šviesos. Pasilenkiu ir išjungiu stalinę lempą. Niekur jis nesidės, išeis iš čia po kelių minučių.

Visą pusvalandį besivartydama nebeiškenčiu ir įjungus šviesą, piktai pažiūriu į jį.
„ Ar taip ir sėdėsi visą naktį čia?" tariu rūsčiai.
„ Galiu ir atsigulti, jei tu nieko prieš, kad aš miegosiu su manimi." Taria su didelė šypsena veide.

„O gal tu eisi į savo kambarį ir paliksi mane viena?" tariu jos neriekdama. Kaip jos mane nervina.

„ Čia ir yra mano kambarys" taria jis ir atsistoja. Prieina prie manęs. Nors aš bandau pasitrauki, bet jis priliečia mano ranka ir prisitraukia mane arčiau savęs. Su kita ranka jis priliečia mano kruostą. Noriu priešintis ir apšaukti jį, bet jo pasitikėjimas mane sustingdo. Aš tik žiūriu į jį ir laukiu ką jis darys toliau.
„Šiandien aš tau leisiu miegoti vienai. Aš turiu kantrybės, bet atsimink, kad ji gali pasibaigti" sušnabžda jis tyliai, kad tik aš galiu tai išgirsti. Jis pasilenkia prie manęs ir pabučiuoja į skruostą.






Tavo prakeismas.Onde histórias criam vida. Descubra agora