1. Kapitola

356 30 6
                                    


Je asi hodina po setmění a já slyším z trůnního sálu hlasy. Opatrně nakouknu mezerou ve dveřích a uvidím tam sedm klisen. Je to princezna přátelství Twilight Sparkle se svou studentkou Starlight Glimmer a svými kamarádkami. Kamarádkami...

Povzdechnu si. Někdy si to nerada připouštím, ale mít kamarádky je něco, co si dost přeji. Obrátím se ke dveřím zády a jdu po chodbě, směrem k mé komnatě. Nemůžu říct, že bych žádné kamarádky neměla. Mám dvě, ale ty na mě bohužel nemají čas.

Uslyším v chodbě za mnou kroky, takže se rychle schovám do okenního výklenku. Na chodbu vejde strážný, asi zahlédl pohyb, protože zavolá: ,,Je tu někdo?" a jde mým směrem. Já se pomocí kouzla se zneviditelním. Naštěstí je na chodbě tma, takže strážný po chvilce odejde s domněnkou, že ho pouze šálí zrak. Zruším kouzlo a oddechnu si. Rozhlédnu se, ale protože slyším další stráže, rychle se teleportuju do své komnaty. Zamknu dveře a vyjdu na balkón, kde se zahledím na měsíc.

Ještě nedávno (před pár lety, ale žiju už tak dlouho, že je to pro mě nedávno) bych řekla, že mám jen jednu kamarádku. Naštěstí tomu už tak není.


Flashback - pohled třetí osoby

Bílá alicornka se žlutozlatou hřívou vešla do trůnního sálu, kde na trůnu seděla princezna slunce. Odepisovala zrovna na nějakou zprávu a Lilya se postavila za ní, aby viděla, co píše. Poté, co Celestia dopis odešle, Lilya promluví.

,,Uvědomuješ si, že má ta Twilight pravdu?"

,,Jistě." odpoví Celestia.

,,A nehodláš nic dělat?" zeptá se Lilya překvapeně.

,,Ne."

Lilya na ni začne nevěřícně zírat. Celestia ale pouze řekne: ,,Má dost práce kvůli oslavám Slunovratu. Brzy budu muset do Ponyvillu. Dávej si pozor, ať tě nikdo nevidí."

,,Ano." odfrkne si Lilya a chystá se k odchodu.

,,Je to na Twilight. Má moc, která porazí Nightmare Moon. Věř mi." dodá Celestie. Lilya na ní obrátí hlavu: ,,Kde bych teď byla, kdybych ti nevěřila?" Usměje se a odejde z místnosti.

O dva dny později

Je pozdě večer a do trůnního sálu vejdou dvě alicornky, které právě přiletěly z Ponyvillu. Princezna slunce a princezna měsíce. Třetí alicornka, která v sále čekala na návrat pouze té starší, zůstane chvíli překvapeně zírat.

,,Luno! Tolik si mi chyběla!" vykřikne a vrhne se tmavé alicornce kolem krku.

,,Lilyo! Ani nevíš jak ráda tě vidím. Vyrostla jsi." řekne Luna a obejme ji nazpět. Když se po chvilce pustí, Lilya se otočí na Celestiu. ,,Jak je to možné? Co se stalo?"

,,Twilight Sparkle si našla pět kamarádek. Společně představují Elementy Harmonie, díky kterým se jim podařilo vrátit Lunu zpět." odpoví Celestia.

,,To je úžasné." řekne Lilya se slzami v očích. Svou kamarádku neviděla dlouhých tisíc let.


Přítomnost - pohled třetí osoby

Lilya stojící na balkónu se usměje. Po pár minutách se otočí, vejde do své komnaty a bledě modrou magií zavře balkónové dveře.


Lilya - Prokletí minulostiKde žijí příběhy. Začni objevovat