6. Kapitola

247 23 5
                                    


Všichni se nahrnou k Celestii a já konstatuji, že je pouze v bezvědomí. Teleportuji k nám velký polštář, na který ji opatrně položím. Pak se otočím na ostatní klisny, které se na mě zamračeně dívají. Povzdechnu si.

,,Asi bych vám měla všechno vysvětlit... Tak pojďte za mnou." řeknu a vedu je přes půlku sálu. V mezeře mezi obrazem prvního poražení Discorda a obrazem s Nightmare Moon je větší mezera. Zastavím se před ní a kolem mého rohu se objeví světle modrá magie. Místo mezery se objeví další obraz. Je na něm Darknight Darkness.

Naproti ní stojí Luna s Celestiou a střílí na ni paprsek magie

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Naproti ní stojí Luna s Celestiou a střílí na ni paprsek magie. A za nimi je bílé hříbě se žlutozlatou hřívou, které smutně sklání hlavu k zemi.

,,Myslím, že vám došlo, že to hříbě jsem já." řeknu ostatním.

,,Ano. Darknight Darkness je tvoje sestra. Jak se vlastně skutečně jmenuje? Ty jsi jí řekla Rosie." odpoví Twilight.

,,Její celé jméno je Roselanta, ale já jí vždy říkala buď Rose nebo Rosie." odmlčím se a o chvilce pokračuji: ,,Řeknu vám ten příběh od začátku. Všechno to začalo asi rok po tom, co Celestia a Luna porazily Discorda. Věřte nebo ne, bylo mnoho poníků, kteří ho stále brali jako právoplatného krále. Takoví byli i naši rodiče. Matka byla jednorožec a otec pegas, společně žili v malém domečku na okraji Cloudsdalu. Oba nesnášeli alicorny, takže si velmi dobře rozuměli. Problém nastal, když se narodila Rose."


Flashback - pohled třetí osoby

Jednorožka světle červenorůžové barvy se světle červenou vlnitou hřívou leží na posteli v nemocnici. Má za sebou náročný porod. Její manžel - šedozelený pegas s béžovou hřívou - zrovna vejde do místnosti a v kopytu drží hříbě v zavinovačce. Mračí se.

,,Stalo se něco?" zeptá se klisna a posadí se na posteli.

,,Podívej se na to hříbě." řekne stroze pegas a podá jí jejich potomka. Jednorožka ho vezme do kopyt, vzápětí vykulí oči a zatváří se znechuceně. Trochu se od hříběte odtáhne.

,,Co budeme dělat?" zeptá se hřebec.

,,Zabít ji nemůžeme, je to proti zákonu. Budeme si ji muset nechat." odfrkne si klisna.

,,Jak se bude jmenovat? Ne že by na tom záleželo, ale ta zdravotní sestra chce udělat nějaké papíry. Asi jí řekneme, že hříbě je jednorožec."

,,Roselanta. Bude to Roselanta." odpoví klisna.

" odpoví klisna

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Lilya - Prokletí minulostiKde žijí příběhy. Začni objevovat