9. Kapitola

194 21 0
                                    


(Pozn.: Písnička je až k druhé části kapitoly, jakmile se děj přesune na jiné místo)


Všechny se na Celestiu otočíme.

,,Jsi v pořádku?" zeptá se jí Twilight.

,,Ano. Vidím, že už jste se dozvěděly, kdo je Darknight Darkness." odpoví. Klisny přikývnou.

,,Jak ji porazíme? Použijete Elementy harmonie?" promluví Starlight.

,,Možná by stačilo s ní promluvit. Vysvětlit jí, že jí Celestia s Lunou sestru neukradly. Mohla by se pak vrátit sama." navrhne princezna přátelství a její kamarádky začnou horlivě souhlasit.

,,To nepůjde." zamumlám a zadívám se do země.

,,Jak to jen můžeš říct?! Je to tvoje sestra!" oboří se na mě Twilight. Celestia rozhovor radši rychle utne. ,,Můžete to zkusit. Ale Elementy harmonie taky mějte připravené."

,,Dobrá, takže..." fialovou alicornku uprostřed věty přeruší strážce, který rozrazí dveře od sálu a běží k nám. Já se nenápadně skrčím do výklenku okna, což jako úkryt stačí, protože strážce je očividně vyděšený k smrti.

,,V-vaše Výsosti! Ta fialová démonka společně s Nightmare Moon právě srovnala se zemí celou jednu vesnici! Dokonce se tam roztrhla země a vznikly obrovské praskliny!" začne vyděšeně drmolit.

,,Okamžitě vytvořte jednotku, se kterou běž hledat přeživší poníky!" rozkáže Celestia.

,,Ano, Vaše Výsosti." přitaká strážce a vyběhne ze sálu. Podívám se na princeznu Slunce a řeknu: ,,Já vím, co to asi bylo za vesnici."


O téměř hodinu dříve

Nad celou Equestrií vládne podivné pološero, jako by nebyl ani den, ani noc. Poníci z toho důvodu radši zůstávají ve svých domech. Malá vesnice, která stojí skoro pod obrovským skalním převisem, zatím nic netuší.

Na vrcholu skalního převisu stojí temná alicornka s blanitými křídly a shlíží dolů na vesnici. Vedle ní s evidentně znuděným výrazem stojí další temná alicornka, tentokrát černá s hřívou vypadající jako tmavě modrá mlha.

,,Proč zrovna tahle mrňavá vesnice? Vždyť můžeme zničit celý Canterlot, tak proč zrovna tahle?" zeptá se Nightmare po chvíli.

,,Protože s nimi mám nevyřízené účty." zasyčí Darknight a zamračí se. Hlavou jí jako blesk projedou vzpomínky.

Malá bílá alicornka se krčí u zdi a naproti ní stojí hříbata s klacky. Pegas a jednorožka pod rouškou noci na cestě k domu, rychle utíkající pryč. A nakonec pohled na vzdalující se dům z letícího kočáru.

Darknight trošku skloní hlavu k zemi, hněvivě zavře oči a ve vzteku udeří pravým kopytem do země. Ta okamžitě popraská do vzdálenosti dvaceti centimetrů od jejího kopyta.

,,Ale dneska budou pykat." pokračuje a při další větě se usměje: ,,Nastal čas ukázat Equestrii jejího pravého vládce." Vzepře se na zadní kopyta, předními opět udeří do země, ale tentokrát jsou pukliny obrovské a rychle se šíří směrem k vesnici. Obě alicornky zamávají křídly a vzlétnou do vzduchu směrem k domům poníků.

Nastal den zúčtování. usměje se sama pro sebe temně fialová alicornka. Domy se začnou pomalu hroutit a brzy jim ke zkáze pomůže magie modré a černé barvy.


Bohužel, nevypočítala jsem to tak, aby ta písnička pěkně vyšla na celý děj této kapitoly, kde vystupuje Darknight. Ta písnička se vlastně v překladu jmenuje ,,Den zúčtování", takže to podle mě docela vystihuje.


Lilya - Prokletí minulostiKde žijí příběhy. Začni objevovat