11. Kapitola

190 21 6
                                    


Přesně za hodinu se máme setkat s Darknight Darkness. Je temná noc, protože nevyšel Měsíc, takže jediné světlo, co osvětluje lesní pěšinu v lese Everfree pochází z rohů jednorožců a alicornů. Mám strach z toho, co nás čeká. Ne kvůli sobě, ale kvůli ostatním. Darknight je schopná zabíjet a já nechci, aby se jim něco stalo.

Zároveň, tím že jsme v lese Everfree, mě začne tížit ještě něco jiného. Něco, co ani Celestia s Lunou neví. Ale tím se teď nemá smyls zaobírat. Potřepu hlavou, abych zahnala myšlenky, které s nadcházející situací nemají nic společného.

Po neurčité době dojdeme až k mostu, který vede až k Hradu dvou sester. Se Celestiou pomůžeme Twilight přenést ty jejích kamarádek, které nemají křídla - tedy až na Starlight, která dokáže chytit do magie samu sebe a přeletět na druhou stranu. Staneme před velkými dveřmi.

,,Tak na co čekáme? Jdeme na ně!" chce vtrhnout do Hradu Rainbow Dash, ale Twilight ji zarazí.

,,Musíme si ujasnit, co přesně uděláme." začne ,,Někdo musí zastavit Nightmare Moon."

,,O to se postarám." přikývne Celestia.

,,Jakmile se nám podaří přeměnit Darknight zpět v Rose, Nightmare se automaticky přemění zpět v princeznu Lunu. O to se postaráme my a Lilya. Domluvíme Darknight, vysvětlíme jí, jak se věci mají, a když to pochopí, měla by se vrátit sama od sebe." řekne svůj plán princezna přátelství.

,,A co když co nevyjde?" zeptám se.

,,Určitě to vyjde. Když ne, použijeme Elementy harmonie, ale na to podle mě ani nedojde." odpoví mi a vzápětí zavelí: ,,Jdeme!"


Po několika minutách, během kterých se prošlo Hradem

Konečně dojdeme do trůnního sálu hradu. Tam přímo naproti nám na trůnu sedí Darknight Darkness a po její pravici stojí Nightmare.

,,Takže jste byly tak hloupé a došly sem. Divím se, že mě ta vaše hloupost stále překvapuje." zazní sálem pohrdavý, temný hlas rádoby temné královny.

,,To ty jsi udělala tu chybu a řekla nám, kam máme jít!" zareaguje Celestia.

,,Opravdu? To ještě uvidíme." Pak se otočí na alicornku po své pravici a přikáže: ,,Znič je."

Nightmare Moon okamžitě vystartuje na nás a už už se chystá na nás vyslat kouzlo, když tu na ni zaútočí Celestia, chytne ji do magie a pokouší se jí uspat. Během toho okamžiku Darknight zamává křídly a přistane dole na posledním schodu vedoucímu k trůnu.

,,Ta slaboška se nechala chytit, jak předvídatelné. Daybreaker by se nenechala..." zasyčí si pro sebe a začne po nás střílet paprsky.

,,Co říkáš na náš starý domov, sestřičko? Líbí se ti, jak jsem se krásně pomstila?" řekne během útoku.

,,Rose, vždyť tam už dávno nežijí ti samí poníci! Vždyť je to už víc jak tisíc let!" křiknu na ní.

,,A co je mi po tom?! Každý kdo tam žije si zaslouží zemřít! A příští na řadě je Cloudsdale! Zemřete všichni, za to co jste mi provedli!" zařve jako smyslů zbavená a vrhne po nás další paprsek. Twilight ho odrazí a začne se svým plánem.

,,Rose, poslouchej! Nikdo ti nic nesebral." 

,,Sebraly mi sestru, domov, život, všechno!" přeruší ji temně fialová alicornka.

,,Nesebraly. Všechno máš a můžeš se k tomu zase vrátit a žít jako dřív. Copak to nechceš?" pokračuje Twilight a Darknight to očividně zaujme, protože po nás přestane pálit paprsky a jen sleduje Twilight. Já a Starlight stáhneme magické štíty, kterými jsme se doteď proti paprskům bránily. Princezna přátelství se na mě podívá a pohledem mě pobídne, ať teď mluvím já. Rozejdu se směrem k mé sestře.

Lilya - Prokletí minulostiKde žijí příběhy. Začni objevovat