7. Kapitola

240 22 10
                                    


Klisny naproti mě doslova hltají každé moje slovo.

,,Rose svůj slib plnila. Hrála si se mnou a starala se o mě, protože rodiče se k tomu samozřejmě neměli."

,,Asi měsíc po tom, co jsem se narodila, jsme se přestěhovali na zem na okraj jedné malé vesničky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Asi měsíc po tom, co jsem se narodila, jsme se přestěhovali na zem na okraj jedné malé vesničky. Rose začala chodit do školy, kde se jí ale ostatní hříbata bála, takže nakonec chodila za školu. Já ve čtyřech letech začala chodit do školky. Tam jsem se také poprvé setkala se šikanou. Nejdřív trošku, jenom zlé pohledy a ošklivé poznámky. Jednoho dne to ale udeřilo plnou silou."


Flashback - pohled třetí osoby

Čtyřletá bílá alicornka spěchá domů. Má divný pocit, protože se dneska starší děti ve školce tvářily divně, jakoby něco plánovaly. Naštěstí už je jen kousek od domova. Najednou jí obklopí hlouček o několik let starších jednorožců, někteří dokonce drží v magii klacky.

,,Tak tady jsi, zrádkyně!" vykřikne jeden z nich.

,,Jsi zrádkyně všech jednorožců!" 

,,Jo, protože máš křídla!"

,,Za to musíš být potrestána!"

Lilya se přikrčí blíž ke zděnému plotu a začnou jí téct slzy.

,,Prosím, neubližujte mi." poprosí.

,,A proč bychom neměli, ty zrůdo?!" vykřikne ten první a hodí po ní klacek, který ji trefí do kopyta, až spadne na zem.

,,Pomoc!" vypískne, ale to už se k ní hrnou další hříbata s klacky. Malá alicornka strachy zavře oči, když tu se před ní vrhne její starší sestra, která si incidentu všimla z okna domu.

,,Vypadněte od mé sestry!" zasyčí a oči se jí stáhnou do úzkých štěrbinek. Hříbata okamžitě upustí klacky a peláší pryč jak nejrychleji dovedou.

,,Lilynko, neboj, už jsou pryč." otočí se Rose na svou sestru. Vezme jí do magie černé barvy a odnese ji směrem k domu.

,,Musíš se naučit používat svou magii. Bohužel, ne vždy můžu být poblíž, abych tě ochránila. Budeme spolu trénovat, ano?"

,,Ano, Rosie." přikývne Lilya.

" přikývne Lilya

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Lilya - Prokletí minulostiKde žijí příběhy. Začni objevovat