,,Mr kdo to je?"

103 5 0
                                    

Pohled Harryho

Utíkal jsem jak jen mohl jen doufám že to nebyl třeba poskok Delphi a chvíli jsem byl zase u paní profesorky ani jsem nezaklepal a vtrhl dovnitř samozřejmě byla McGonagallová z mého vtrhnutí vyplašená

,, pane Pottere vážně musíte nejdříve zaklepat než někam půjdete."

,,Paní profesorko viděl jsem vetřelce v kuchyni měl na sobě plášť a masku asi to bude Delphiny práce." vyhrkl jsem ze sebe rychle a mezitím profesorce ztuhnul výraz

,,Kde jste ho viděl?,nepoznal jste ho?, nestalo se vám nic?,kde je teď?,vzal něco?"

,,Viděl jsem ho v kuchyni,nepoznal jsem ho ani nechytil vlastně nic nevím,nic se mi nestalo a taky měla na plášti napsané MR, jo něco vzal."

,, MR zajímavé,co vzala?"

,,Nějaké jídlo."

,,Nevím co Delphi chystá nebo na co potřebuje jídlo,ale jedno vím a to že ji zastavíme a najdeme!Musíme zkontrolovat ostatní jestli jsou v pořádku." Vyšli jsme s profesorkou za ostatními. Postupně jsme je všechny zkontrolovali a zjistili že spí potom jsme se vydali do kuchyně a hledali důkazy jenže tam nic nebylo. Po vyčerpávajícím hledání jsme nic nenašli vydal sem se za svojí rodinou abych je probudil. Vydal jsem se do pokoje za Ginny která seděla na posteli.

,,Ahoj Harry co se děje vypadáš ustaraně?"

,,Ahoj Ginny řeknu ti to,ale nesmíš moc vyšilovat ano?" Ona mi jen přikývla ,,dobře někdo je v hradu asi je to příslušník Delphi,jediné co víme je že ukradl nějaké jídlo a na plášti měl iniciály Mr."

,,To je hrůza Harry ví to už McGonagallová,musíme ochránit děti." řekla vystrašeně

,,Ano McGonagallová to už ví právě zabezpečuje školu,musíme odtud a všechny varovat jdi prosimtě vzbudit všechny ať se sbalí a setkáme se u schodů."stímhle jsem vyletěl ze dveří protože jsem chtěl najít profesorku.

Pohled Ginny

Musela jsem všechny oběhnout a vytáhnout z postelí jestli je pravda že tady někde je poskok Delphi je dost možné že bude ona nebude moc daleko. Konečně jsem všechny oběhla a všem řekla co mi říkal Harry. Zašla jsem do pokoje a tam začala balit i naše oblečení,konečně jsem měla hotovo a šla za ostatními na schody.

Pohled Delphi

Byla jsem tak šťastná že mám zas co jíst když jsem to dojedla šla jsem tajnými chodbami po hradu,ale zastavila jsem se u schodů byli tam všichni s kufry najednou přišel Harry a McGonagallová.

,,Takže máte všechno jestli jo můžeme jít."

,,Tati je pravda že je tu někdo od Delphi." řekl ustaraným hlasem Albus

,,Ano synu,ale neboj mi vás ochráníme a potom zabijeme tu pitomou holku! Tak jdeme nashledanou paní profesorko"všichni začnou odcházet chci se vrátí do komnaty,ale něco uslyším co ve mě vyvolá zase ten pocit co jsem cítila když jsem byla s Albusem

,,Myslíš že Delphi vážně zabíjí? Já si myslím že vůbec není jako její otec není zlá i toho Craiga nezabila jen zmrazila a když se probudil byl odpočatý."

,,Máš pravdu Albusovi kdyby jsme si s ní promluvili v míru a ona nám naše podezření potvrdila že je hodná mohla by být.....hm...."

,, Se mou." Dodal v rychlosti Albus a já si uvědomila co je to za pocit i když jsem v to nedoufala. Musela jsem si s nimi promluvit o samotě rychle jsem přemýšlela a nakonec sem k nim poslala ptáčka který je tam měl zavést. Vymluvily se že musím na záchod a následovali ptáčka.

562 slov.

Delphi Kde žijí příběhy. Začni objevovat