Pohled Scorpiuse
,,Najednou se tu ukážeš a chceš pomoc po tom co jsi nám udělala,pomoc jako vážně to si snad děláš srandu rozhodně ti nepomůžeme spíš by jsme tě měli nahlásit."byl jsem vážně naštvaný Albus tam jen tak stal věděl jsem že ji neublíží i potom co udělala sice ve vzteku řekl že by ji měli zabít protože potom toho litoval vždyť jí miluje.
,,Nechci vám ublížit nikomu nechci ublížit prosím věřte mi prosím chci se změnit,ale potřebuji jen šanci to dokázat prosím moc prosím."říkala to tak prosebně až skoro zoufale a její oči vyřazovaly prosbou.
,,Proč by ses chtěla změnit nejsi nic jen pouhá nicka!"zařval jsem na ni
,,Už dost Scorpiusi! Vážně se chceš změnit." křikl na mě Albus asi jí to věřil no kdo by se mi divil furt k ní má stejné city.
,,Jestli mi nevěříte mám tu lahvičku veritaséra můžu ho vypít budu muset mluvit pravdu a jestli mi nevěříte že je to veritasérum tak to můžete ochutnat."
,,Dones tu lahvičku a já se trochu napiju abych věděl jestli nelžeš."Delphi přikývla a vydala se do jedněch dveří za chvíli se vrátila s lahvičkou v ruce kterou mi podala mezitím vzal jsem si od ní lahvičku ke které jsem nejdřív přičichl aby se ujistil vonělo to jako veritasérum trochu jsem se napil.
,,Už jsi to vypil,chceš vyzkoušet?"odpovědi mu bylo přikývnutí ,,máš rád Rose?" věděl jsem že o tom nerad mluví na veřejnosti takže se sice hodně styděl takže hned začal rudnout.
,,Ano Rose miluji ji,takže to funguje teď se napije Delphi."vypila celou lahvičku s jejím obsahem.
,,Tak mluv vážně se chceš změnit a ty tvé plán o znovu oživení otce?"
,,Ano,chci se změnit potřebuji jen trochu pomoc a ty plány už jsem od nich bohužel opustila protože už nemám možnost tentokrát se mě plány na záchranu světa ale vy tupci jste to zničily."
,,Co to tu vykládáš za nesmysly zachránit svět spíš jsi ho chtěla zničit spolu se svým otcem" nechápal jsem co tím myslela.
,,No myslela jsem že kdybych ho donutila nezabít tvého otce Albusi že bych mu mohla říct že i kdyby úděl cokoli stejně zemřel třeba by to fungovalo a já bych nezažila no.....to je jedno prostě jsem myslela že bych mohla mýt rodinu" řekla už jen se slabou nadějí v hlase,ale zase s velkou bolestí.
Dnes je to trochu kráčí doufám že to nevadí jen 400 slov.
ČTEŠ
Delphi
FanfictionToto je fanfikce na Harry Potter a prokleté dítě. Dobře se bavte Co se stane když Delphi dělala vše jen proto aby v životě tak netrpěla? Co bude s Albem zahodi své city k ní ? A co Scorpius bude to brat tak jak mu Delphi říká? Podaří se konečně...