Pohled Delphi
Byla jsem smutná na vše jsem si vzpomněla zase jsem cítila tu strašnou bolest a viděla svou kamarádku jak se na mě naposled podívala s prosbou v očích abych ji pomohla jenže já byla moc slabá. Bylo mi jedno že mě kluci takhle vidí zvláštní bylo že mě Albus objal chvíli jsem váhala,ale potom přijala jeho obětí.
( Pro představu Delphi a Riley 😀)
Albus se jdeme odtáhl podíval se mi do očí jako kdyby v nich něco hledal.
,,Dobře a s čím chceš teda pomoc ?"
,,Potřebuju znovu začít někde daleko jenže se odsud nedostanu když tu všichni jsou" zašklebil se jako by přemýšlel já taky začala víc přemýšlet.
Zatím na hoře pohled Harryho
Potom co jsme se měli všichni sejít ve velke síni jenže chyběli kluci Albus a Scorpius museli jsem je jít hledat ale každý šel po dvou já zatím vše vysypal profesorce která zabezpečila hrad ještě víc aby nikdo nemohl ven ani dovnitř a šla hledat též . Kdyz jsem měl prohlédnou svou část šel jsem zase do velké síně kde čekali ostatní.
,,Tak co našli jste je?"
,,Ne Harry nenašli bojím se o ně jak jsme je poslaly zabalit tak se nevrátily. Oh Harry co když se jim něco stalo,co když je Albus zraněný?"řekla ginny a u konce se jí zlomil hlas.hned jak si toho její manžel všimnul uvěznil ji ve svém obětí
,,Neboj,nic se jim nestane jsou silní"uklidňoval Harry svou manželku ,,musíme je najít,jdeme!" Zavelel jsem všichni se rozutelky a šli hledat,ale mě napadlo jen jedno místo kde by je mohla věznit jenže jsem doufal že už tam nebudu muset. Naštěstí jsem šel sám tak jsem mohl jít do TAJEMNÉ KOMNATY!!!
Mezitím dole pohled Scorpiuse,,Mám nápad" všichni se na mě otočily ,,možná už vím jak tě dostat ven" všichni se na mě podívali s tazavim pohledem ,,mohly by jsme ji proměnit má něco malého a schovali u nás ve věcech."
,,A v co by jsme ji proměnily třeba myšku nebo tak a co její věci a jak ji osud dostaneme?" To mu Albusi to fakt nedochází když se tak blbě ptá
,,No hele její věci zmenšíme,ji proměnit!e třeba tu myš a schované třeba v kapse u tebe." Dořekl jsem to a mohl vidět jak jim to v hlavě musí štrotovat
,,Podle mě je to dobrý nápad já si teda jdu zabalit stejně toho moc nemám a můžeme vyrazit jo" zeptala se Delphi odpovědí ji bylo kyvnutí,šla ke skříni a vyndala z skříně batoh asi už zabalený,postavila ho přede mě a já hi zmenšil. Když jsem zmenšil batoh a dal si ho do kapsy zbývala jen ona
,,Jestli nám lžeš budeš pak pykat" křikl jsem na ni
,,Neboj vážně už nic neudělám"chvíli jsem vzpomínal na to jak bylo to zaklínadlo švihl jsem hůlkou a vyřkl kouzlo najednou předem mnou nestála holka,ale myška. Albus ji chytil a dál do kapsy,rozešel jsem k východu,ale ještě předtím jsem se zastavil protože jsem uslyšel Albuse jak říká Delphi že vše bude dobré. Vyšli jsme že dveří a já si az teď uvědomil že máš ta rostlina nepustí jenže když jsme tam došli nic tam nebylo no skoro nic objevili se schody které vedli na horu. S Albusem jsme se na sebe tázavě podivaly jenže to přerušila Delphi která vylezla z kapsy na albusovo rameno,naznačovala aby jsme šli dál a zde zalezla do kapsy. Konečně jsme vyšli schody,průchod se za námi hned uzavřel vyšli jsme ven ze záchodu a uviděli Harryho Pottera.
Omlouvám se za spotřebu budu se snažit vydávat častěji
Pst:604 slov,děkuji za přečtení.
ČTEŠ
Delphi
FanficToto je fanfikce na Harry Potter a prokleté dítě. Dobře se bavte Co se stane když Delphi dělala vše jen proto aby v životě tak netrpěla? Co bude s Albem zahodi své city k ní ? A co Scorpius bude to brat tak jak mu Delphi říká? Podaří se konečně...