Pohled Albuse
Když to dořekla tak jsem trochu pochopil proč dělala to co dělala,ale stejně nám něco tajila a já nevěděl co to je stejně to z ní teď dostanu. Se Scorpiusem jsme na sebe podívali a věděli jsme na co ten druhý myslí.
,,Dobře my ti pomůžeme jenže nám budeš muset něco slíbit a říct jasný!" Odpovědi nám bylo kyvnutí
,,Dobře udělám co chcete jen mi prosím pomozte"žadonila dál
,,Slib nám že nebudeš nikoho zabíjet ani mučit a musíš nám říct to co jsi nám říct nechtěla." Vykřikl na ni Scorpius
,,Slibuju že nikomu nic neudělám a musím vám to říct"
,,Ano musíš " vyhrkl jsem na tentokrát já
,,No co kdyby jsme se k tomu sedli poště se mnou nebojte nic vám neudělám." Rozešla se k nějakým dveřím jak je otevřela oněměl jsem byla to hezká,útulná malá místnůstka i s postelí sedla si na postel i s mim kamarádem když jsem se z tranzu už vzpamatoval a sedl si taky Delphi začala vyprávět
,,No když jsem byla ještě malá měla jsem kamarádku byla smíšené krve,ale mě to nevadilo měla jsem ji rada jako sestru jmenovala se Riley Millsová seznámila mě ještě s jejími kamarády jenže můj opatrovník Lucius Maylfoy nechtěl abych byla hodná chtěl abych byla jako můj otec tak když došel na to že se s ní kamarádím unesl ji téhož dne si mě zavolal do svého pokoje a já uviděla jak na zemi ležela svázaná chtěla jsem ji pomoc,ale on mě svázal řekl mi že za to můžu já kvůli tomu že jsem byla hodná použil na mi cruciátus a..a...umučil ji dokud nebyla mrtvá potom ji používali na mě když se mu nelíbilo moje chování nebo mě schválně vodil někam kde se mi všichni posmívali viděli ve mě monstrum,když ho ve vás někdo vidí a furt vám to říká začněte ho vidět i v sobě obklopí vás tma, prázdnota jste jak v temné hluboké roklí kde nevidíte ani kousek světla,ale někteří si to světlo prostě vytvořit nedokáží tak furt tapou ve tmě a čekají na vysvobození v podobě smrti" když nám to všechno řekla naplno se rozbrečela zřejmě to nikomu neřekla až teď nám snad se jí aspoň trochu ulevilo a Lucius byl to sice děda mého něj kamose,ale to co udělal Delphi to je hrůza zničil hodnou dívku a přeměnil na zlou.
Běžel jsem ji hned obejmout sice byla na chvíli překvapená,ale objetí mi vracela vzlykala mi do trička zatím můj přítel tam seděl jako tvrdé y asi potřeboval pobrat ty informace které se teď dozvěděl.
434 slov.
ČTEŠ
Delphi
FanfictionToto je fanfikce na Harry Potter a prokleté dítě. Dobře se bavte Co se stane když Delphi dělala vše jen proto aby v životě tak netrpěla? Co bude s Albem zahodi své city k ní ? A co Scorpius bude to brat tak jak mu Delphi říká? Podaří se konečně...