Pohled Harryho
Najednou jsem je oba uviděl hned jsem šel Albuse obejmout,tiskl jsem ho k sobě tak silně doufám že jsem mu nic neudělal ,, kde jste oba byli víte jaký jsme měly strach co kdyby vám ta holka ublížila"?
Pohled Albuse
Hned jak mě uviděl uvěznil mě ve svém obětí jenže bylo dost silné a já měl v kapse Delphi tak doufám že se jí nic nestalo. Jak mile mě pustil nenápadne jsem se podíval do kapsy jestli je Delphi v pohodě mezitím táta něco povídal jenže jsem ho neposlouchal místo toho jsem soustředil na to malé stvoření v mě kapse nakonec mě vzbudila z tranzu věta ,,tak pojďte" myslím že jediný kdo dával pozor byl Scorpius teda aspoň myslím. Bohužel si táta všimnul že ho neposlouchám tak mi položil otázku které jsem se nejvíc bál ,,synů poslouchej mě a co to máš v té kapse?" Chytl mě za ruku a přitáhl si mě k sobě bliz,než jsem stihl zareagovat táta už sahal si mě kapsy nakonec ruku vytáhl a přitom zakřičel asi jo Delphi kousla zase sáhl do mé kapsy jenže tentokrát vytáhl malou myšku která se vrtěla protože jí držel za ocas hned jsem ji tátovi vzal a ona se schoulila ke mě do náruče ,,proč máš tu myš?" zeptal se mě hned táta ,,no tato my jsme byli na záchodě a cestou nás odchytil malý ptáček který nás zavedl k té myšce protože byla uvězněna pod spadlým brněním byla malá a roztomilá tak jsem si ji vzal a doufal jsem že by u nás mohla chvíli být prosím" dořekl jsem co jsem vymyslel a udělal psí oči, Scorpiuse jsem musel bouchnout ramenem aby začal kývat ,, no dobře může zůstat,ale ještě mě zajímá jedna věc" klekl si ke mě a podíval se mi do očí ,,neublížila vám ta pytoma holka" Delphi se přitom v mém náručí zavrtěla,musel jsem se uchechtnout při tom jak ji vylíčil ,,neboj tati nikdo nám neublížil" ,,tak dobře a teď půjdeme" rozkázal táta,já zatím pohladil tu malou potvůrku která byla u mě v náručí a šli jsme k našim rodinám. Když jsme vyšli zpoza rohu všichni se k nám nahrnuli a začali nás hned objímat nejdřív nám nadávali potom nás zase objímali a říkaly jak moc jsme jim chyběli,jak moc se báli že nám Delphi ublíží kdyby tak jen znali pravdu mamka se mě potom zeptala co to je v mé náručí jenže než jsem stihl odpověď předběhl mě táta ,,to je albusův nový mazlíček při ji našel pod brněním " mamka s tím souhlasila ,,máš domácnosti vězení neměli jste na s tak děsit " řekla máma nakonec najednou jsem uslyšeli kroky jak si to míří k nám byl to Draco a máma Scorpiuse haleluja mám na něj hodně otázek na které chci odpověď hned oba přišli k mému kamarádovi kterého obejmoul ,, Scorpiusi víš jak jsem se o tebe bál máš na dva týdny domácí vězení" ach jo tak teď máme domácí vězení oba velení o organizaci se potom ujala máma ,,tak už půjdeme a ví dva budete u nas a žádné toulání jasné" ,,jasně mami." A šli jsme na vlak který nás doveze domu, Delphi jsem dal zase do kapsy když jsem byli na pozemcích školy ohlédl jsem se na hrad který teď budou prohledávat bystrozoři které jsem viděl jít k hradu,malé stvoření zatím vykouklo z mě kapsy a společně se mnou se dívala na hrad přísahal bych že jak jsem se na ni otočil viděl jsem jiskcky v jejich očích jenze mě zavolali abych se neloudal tak jsem šel, myška zase zalezla do kapsy když jsem se na ni podíval spala schoulená v klubíčku.Scorpius byl se svým tátou ve předu a já v zadu s Delphi ,,dobrou noc " řekl jsem směrem k ní najednou mi hlavou proběhla myšlenka že tohle bude ještě vážně velké dobrodružství,taky že už se moc těším až pomohu mé kamarádce zase objevit samu sebe.doufam že někdy najdu odvahu ji říct co k ní ve skutečnosti cítím a možná bychom mohli být spolu aspoň doufám hodně bych si to přál.
Děkuji za to co jste dokázali s Delphi a omlouvám se že jsem teď nevidavala znovu děkuji nevěděla jsem jaký tahle fanfikce bude mýt ohlas jo abych nezapomněl je tu 709 slov.
ČTEŠ
Delphi
FanfictionToto je fanfikce na Harry Potter a prokleté dítě. Dobře se bavte Co se stane když Delphi dělala vše jen proto aby v životě tak netrpěla? Co bude s Albem zahodi své city k ní ? A co Scorpius bude to brat tak jak mu Delphi říká? Podaří se konečně...