útěk

54 4 0
                                    

Pohled Albuse

Protáhl jsme se oknem s pomocí mých kamarádů až na zem kde jsem opatrně vlezl do domu. Uviděl jsem babičku, tak jsem jí opatrně zatahal za rukáv. Ona se na mě otočila a já jí naznačil ať je ticho. Jen přikývla a šla se mnou.  Stoupli jsme si a ti dva nás vytáhli nahoru. Když jsme byli venku začali jsme vymýšlet plán jak se odtud dostat. Babička nabídla že bychom mohli být zatím u ní. Tak jsme se Delphini zabalili věci, vylezli jsme zase ven a přemístily se k babičce domů. Kde jsme si zatím sedli k ní na gauč. Po dlouhém dohadovaní jsme vymysleli plán. Sice se většině tady nelíbí, ale je to jediný způsob jak můžu být se svou láskou navždy. Plán spočíval v tom že já a Delpihini zmizíme z povrchu  země. Prostě utečeme, budeme někde daleko žít pod jinými jmény a svou minulost necháme daleko za sebou. Museli jsme to udělat a všichni to nakonec pochopily. Babička nám dala všechny peníze co zatím má u sebe a zbytek nám prý pošle navíc nám řekla že bychom měli jít do Evropy a že za dvě hodiny nám letí letadlo do Česka. Vzali jsme si věci a vyrazily na letiště. Byli jsme tam celkem rychle. Babička nám na cestu koupila jídlo,pití a hlavně letenky. Když už vyhlašovali ať cestující nastoupí šli jsme. Rozloučily jsme se s nimi, oba slíbily že nám budou psát. Babička Delphi dokonce objala a řekla jí ať na mě dává pozor. Po rozloučení jsme s Delphi ruku v ruce vyrazily směr náš nový život.

Mezitím v domě Potterových pohled Harryho

Konečně se nám ty dveře podařilo otevřít. Trvalo to celkem dlouho jenže když jsme otevřeli nikdo tam nebyl. Všiml jsme si že máma chybí, všem jsem to řekl. Přemístily jsme se k domu mých rodičů. Na gauči seděli Scorpius  a máma ,,kde jsou" zeptal jsem se ,,pryč" řekla jednoduše máma a se Scorpiusem odešla do svého pokoje.

O několik měsíců později

Z mámy ani ze Scorpiuse jsme nic nedostali a po Delphini i Albusoivi se slehla zem. Nikdo je neviděl a asi je už nikdo nikdy neuvidí.

Omluvte prosím chyby v textu.

Delphi Kde žijí příběhy. Začni objevovat