Облякох скъсаните дънки, една бяла почти прозрачна тениска и едно кожено яке. Сложих две тетрадки, колкото чантата ми да не бъде празна, натъпках една палачинка в устата си и тръгнах към училището.
Влязох с гръм в класната стая. Всички бяха седнали. Усетих се че съм закъснял и замръзнах...
-Добро утро господине!
-Ти ли си новия ученик. Добре дошъл! Аз съм класния ти. Запознай се с класа си.-не учаквах че ще ме посрещне така. Беше млад и даваше вид на строг, но беше готин.
-Здравейте-поздравих и седнах на единственото свободно място-до Лиса. Освен нея в класа бяха Джин и Ви.
Колкото и як да беше учителя, часа беше все така скучен. Отворих тетрадката и започнах да рисувам. Често го правех. По едно време Лиса се обади
-Значи ти си новия ученик. Защо те изгониха от старото училище?
-Не бях от най-послушните... и сещаш се
-Значи си лошо момче!
-Така ли изглеждам!.... като се замисля можеш да ме наречеш така.
-А как е истинското ти име
-Джънкук.
-Джънкук тире лошото момче
-Просто Джънкук!
-Аха... уха много хубаво рисуваш!
-Благодаря. Рисувам когато нямам какво да правя.
-Аз също рисувам но мойте рисунки не могат да се сравняват с твойте.
-Ще ги покажеш ли?-тя рисуваше също много добре.- Много са яки
-Благода...-звънеца би. Тя прибра нещата си и тръгна към приятелките си. Ви дойде при мен. Беше малко ядосан
-Нали ти казах да не се занимаваш с тях! После ще съжаляваш!
-Нищо не е станало. Аз никога не бих бил с такова момиче... най-Много да я изчукам!
-Внимавай! Видях как я гледаш!
-Офффф...
Часовете свършиха. Не ми се прибираше вкъщи и реших да отида на кръжок по рисуване.
Влязох в стаята. Беше много топло. Седнах на една маса и зачаках госпожата. Докато чаках видях зад едно платно Лиса. Не знаех че и тя идва. Беше по потник. Ооо Господи имаше невероятно тяло... по едно време ме видя че я гледам
-Я виж ти! Кой е тук! Затвори си устата да не глътнеш някоя муха!-без да искам съм си утворил устата. Колко съм тъп!
-Ъъъ къде е госпожата? А госпожо, каква е темата?
-Групова работа. Ти си със Лиса. Нали сте в един клас!
Всъщност, тя не беше като другите кифли... не казвам че я харесвам! Просто имаме общи интереси. Избрахме си рисунка и започнахме. Разбирахме се добре. Имахме шанс да спечелим конкурса за най-добра рисунка. След два дена я завършихме. Беше се получила невероятно!
От курса имаше едно момиче. Изглеждаше лоша, но се правеше на недостъпна. Харесвам такива!
Когато отиде до тоалетната я последвах. Като излезе я приклещих до стената. Не я харесвах, но... имах нужда от секс.
-Знаеш ли колко ме дразниш като се правиш на недостъпна*прошепна и в ухото
-Тогава ме накажи
-*започна да я целува, като минаваше все по надолу. С един размах махна блузата и сутиена и. Тя премести ръцете си на блузата му и я свали. Мина по уформените му плочки като оставяше лигави следи. Чу се разкопчаване на цип. За нула време пое цялата дължина и задвижи. Джънкук я хвана за косата и я дръпна на страни. Махна и останалите и дрехи.* -Сега ще видиш! Никой не ме ядосва! *обърна я и без предупреждение навлезе в нея. Тя извика от болка. Не изчака да сфикне и забърза темпото.
-Болииии, спри!
-Няма!-След малко почна стоновете от болка да се превръщат от удоволствие. Джънкук премина на най-бързата си скорост... точно тогава някой ги извика. Облякоха се. Джънкук и прошепна нещо
-Все едно нищо не се е случило!*тя кимна с глава и продължиха с обикновените нещаСъжелявам че не бях качвала отдавна, но вече ще качвам по-често.
Ако ви е харесало може да гласувате. Обичам ви!😙😘😙
KAMU SEDANG MEMBACA
This is not you
Fiksi PenggemarТе са най-известните в училище. Той я мисли за грезла, на която и дреме само за дрехи. Тя го мисли за ,,лошо момче" на което му пука само за красиви момичета, каквато беше и тя.