(Гледна точка Шуга)
След партито минахме да изпратим всички, които бяха по пътя ни. Другите продължиха напред, а аз и Чен завихме по една улица за нас. Той живееше малко по-напред от мен.
През целия път бяхме хванати за ръце. Усещахме и двамата, че искаме повече от целувки и прегъдки...
********
Толкова бързо минава времето с него, че докато се усетя и бях пред тях. Трябваше да го изпратя, колкото и да не ми се искаше.
- *обърнах се към него като го хванах през кръста* хайде отивай да си лягаш!
-Не ми се спи!... ако искаш остани да ми правиш кампания докато заспа. Така или иначе нашите ги няма.
-Добре! Няма да те оставям сам!*нямаше начин за откажа на това сладко същество!!!
Отключи и влязохме вътре. Беше толкова чисто и подредено, че чак се засрамих. У нас чистя само преди да дойдат гости.
-Ела ако искаш първо да хапнем!
-Добре!*отведе ме в кухнята и отвори хладилника
-Какво предпочиташ. Суши или пица.
-Писна ми с това суши! Отдавна не съм ял пица!
-Добре, но ще трябва да си я направим!*извади готовия блат и другите съставки и се усмихна
-Дано да можеш да готвиш, защото последния път когато се опитах да готвя завърши с пожарна.
-Какво значение има дали мога да готвя! Ще се научим заедно!*извади една книга с рецепти. Отворихме на страницата с пиците и избрахме една по-бърза. Чен започна да я прави, а аз още четох рецептата.
-Стига си я чел. Нали аз вече я прочетох. Ела да ми помогнеш с месенето!
-Добре миличък!*оставих книгата, отидох до него и го прегърнах, за да можем да месим тестото заедно. Наблюдавах движинията му с ръце... тази ръце! Искам да са по моето тяло! Още малко ще издържа!
-Мисля че е готово! Подай ми точилката.*изпълних молбата му и започнахме да разтиламе тестото. Малко се помъчехме, но стана! Сега трябваше да добавим и останалите съставки. Намазах я с доматен сос, докато той режеше продуктите. Поръсихме я и я сложихме да се пече. Седнахме на дивана и пуснахме филм. Докато гледах усетих нечия ръка на пакета ми.
-Ъъъ... Чен. Ръката ти е на...
-Знам!*отговори все едно е нищо. изненадах се. Дали го иска?
-Аз ще отида да видя пицата*отместих ръката му и се измъкнах от ситуацията. Докато гледах във фурната, осетих как някой ме хваща за кръста и ме обръща. Видях лицето на Чен. Не се здържах и то целунах страстно. Той отвърна, дигна ме а аз сложих краката си около кръста му. Занесе ме на дивана, докато продължаваше да ме целува. Започна да разкопчава ризата ми и да прави смучки по врата ми. През тихите ми стонове му предложих:
-Няма ли да е по-удобно в спалнята ти?
-Прав си!*вдигна ми отново, изкачи се по стълбите и влезе в стаята му. Хвърли ме на леглото си най-вагло и откопча тениската си. Имаше страхотно тяло! Продължи да ме целува, като леко захапваше. Обърнах го така, че аз да съм отгоре и започнах да свалям панталоните му. Беше се надървил до болка Изведнъж ме обърна и отново беше отгоре.
-Аз ще съм шефът тази вечер!*видях перверзната му умивка. Не знаех, че има такава страна!
-Както кажеш, татенце!*изправи ме след като ме съблече и застана на колене през мен. Погълна члена ми и започна да задвижва. Аз стенах, а той се давеше, но продължаваше. Свърших, а той преглътна звучно и ме погледна.
-Доста си вкусен!*изчервих се*Сега е мой ред!* докато се усетя, члена му беше на входа ми. Влезе рязко, а аз изкрещях.
-Чен, боли ме!
-Потърпи малко!*започна да забързва. Аз стенех от удоволствие.
-Давай, т-татен-н-це!
-Щом искаш!*започна да се забива все по-навътре, докато не уцели слабото ми място. Продължаваше да се забързва.*Харесва ли ти сега!*стенех като долна курва... Неговата курва!
-Точно.... т-така!
След дълъг секс, и двамата свършихме едновременно. Облякохме се и отидохме да ядем пица.
-Чен, ти си знаел да готвиш!
-Не.... просто гледах рецептата! Ако разчиташ на мойте готварски умения, най-много да ядеш пица от магазина!*започнахме да се смеем и да се тъпчем
На вълна +18 съм.
Може да харесате😉
Обичам ви!😍😘😚😘
VOUS LISEZ
This is not you
FanfictionТе са най-известните в училище. Той я мисли за грезла, на която и дреме само за дрехи. Тя го мисли за ,,лошо момче" на което му пука само за красиви момичета, каквато беше и тя.