Учениците си ровичкаха в шкафовете. Видях Лиса. Тръгнах към нея, но едно момче застана пред нея и я целуна... тя ме видя и се отдели. Аз се запътих към стаята, като дори не я погледнах.
Момчетата бяха прави за нея.... яд ме е че и се вързах, а и беше красива и ме караше да се чувствам... както и да е! А това момче-курва ще я зареже сигурно след два дена. Можеше този да съм аз Лиса!
Тръшнах вратата и седнах на чина. Не исках да я виждам! Траках с химикала по чина в опит да не мисля за това,,Тя губи" повнарях си това изречение и донякъде се получаваше докато звънеца удари и всички влязоха а с тях и Лиса. Седна на задния чин, а аз продължавах да си мисля за това. Учителя явно забеляза и каза:
-За нещо по-важно ли си мислиш Джънкук?!
-Не...
-Моля! Ела на дъската!*Джънкук стана бавно и се запъти към дъската. Обърна се с гръб и почна да решава.* Така! Обърни се да проверя... вярно е. Можеш да седнеш.
Докато той проверяваше и бях обърнах към класа наблюдавах Лиса. Беше наведена на долу и не виждаше че я гледам. Изведнъж дигна очи и погледите ни се срещнаха. Аз отклоних очи и седнах. Господина каза нещо но не го чух. Мислех само как да отмъстя на Лиса че ме измами. Това ми е като защитен механизъм. Ако някой посмее да се подиграва с мен, трябва и аз да направя същото!
След училище имаше купон в къщата в един приятел. Всички ще ходят. Не исках да идвам, но не ми се стоеше вкъщи. Реших да отида. Преди да тръгна писах на момчетата дали някой от тях ще ходи на купона. Джимин, Ви и Джин щяха да идват. Оговорихме да се чакаме пред къщата на Джимин. Не ми беше до облечене и затова останах с дрехите от днес. Тръгнах и не след дълго пристигнах. Всички се събрахме и продължихме към партито.( На купона)
Партито беше при един съученик на Джимин. Казваше се Лухан. Посрещна ни гостоприемно. Беше доста готин и намерихме общи теми с Джимин, Ви, Джънкук и другите от нашата ,,банда". Все още нямаше никой и бяхме само момчета. Имаше половин час до започването на партито. Освен бандата и Лухан, който вече се считаше от нея, беше и гаджето на Шуга-Чен. Бяха седнали един до друг и държаха ръцете си. Винаги съм гледал на момичетата като начин да се задоволя, но след всяка нощ се чувствам вместо задоволен, ограбен. Имам нужда някой да ме обича... докато си мислех за това и момчетата говореха, някой влезе. Обърнах се и видях Лиса. Почувствах непознато чувства, смесено с ярост. След като се спомних как ме изигра, това чувство изчезна.
-Аз отивам да тоалетна.*Каза леко разгневено и тръгна. Лиса разбра защо го прави и се запъти също към тоалетната. Причака го и като излезе застана пред него
-Защо ме отбягваш?
-Защо ли!
-Това което видя не е вяр...
-Какво не е вярно! Че си поредната лигла, която е готова с легне с първия срещнат!*прекъсва я и повиши тон
-Ще ме излушаш ли!
-Вече не мога да ти вярвам*намали тона.
-Беше ми бивш. Скъсах с него но след като разбра че има нещо между нас почна да иска се съберем. Аз отказах, но той не разбра и ме целуна... тогава ти дойде и-и-и...*започна да плаче* оттогава не ми говориш
-Спокойно. Съжалявам, но не знаех! А, кой е тоя простак!*блъсна вратата и тръгна. Тя го спря и допря устните си към неговите.
-Вместо се занимаваш с него ми обърни внимание!
-Разбира се!*започна да я целува. Тя се допря до стената и сложи ръцете си около врата му. Докато се осетят, всички дрехи бяха на земята. Джънгкук бутна Лиса на колене. Тя не изчака втора възможност и пое ,,малкия" му приятел. Джънкук изтена и вплете пръсти в косата и за да контролира темтото. Лиса започна да забързва под контрола на Джънгкук. По едно време я дръпна за косата и я изправи. Той седна на една табуретка. Отново я дръпна и я настани върху себе си. Влезе без предопреждение. Лиса извика от болка. След няколко секунди това чувство изчезна и се замени със удоволствие. Цялата тоалетна се изпълни със стоновете им. Движеха се заедно. Свършиха заедно.
-Никога не съм изпитвала такова удоволствие, а съм го правила толкова пъти!
-Зависи от човека, който е до теб! И за мен е така!
-Хайде да тръгваме! Май дойдоха всички.
-Както кажеш!Може да ме убиете! Пак се започва с моите извинения, но имах много за учене покрай олимпиадите! Така, че съжелявам!
Ще се видим скоро! Може да гласувате ако ви е харесало! Обичам ви😘😚😘
YOU ARE READING
This is not you
FanfictionТе са най-известните в училище. Той я мисли за грезла, на която и дреме само за дрехи. Тя го мисли за ,,лошо момче" на което му пука само за красиви момичета, каквато беше и тя.