Asi sa musím zmieriť s tým že on ma už nemá rád ani nebude a nie ešte ma milovať. Nejako to budem musieť prekúsnuť aj keď v mojom srdci bude stále.
Utrela som si oči a rozhodla sa odreágovať tým že pozerám do stropu.
:::::::::::
Viete čo?!Ja to serem idem do baru!Odreágovanie nie je pozeranie do stropu!!!
Aj tak vyše šesť hodín pozerám len do neho.
20:00
Už oblečená ,trošku výraznejšie nalíčená som stála pri zrkadle.
Zobrala som si kabelku a ešte si prehodila čierny sveter na plece.
Vyšla som z izby a šla do chodby.
Mac s Annie sú na rande a tí dvaja neviem kde sú a ani to nechcem vedieť!Obula som si čierne matné lodičky a šla do najbližšieho baru keďže v obľube chodenie v lodičkách teda fakt nemám.
Dúfam že paparazzi nie sú za rohom!
Vošla som do baru kde zábava šla v plnom prúde.
Sadla som si na vysokú barovú stoličku a vzápätí si niekto vedľa mňa sadol.
Bol to asi o 10 centimetrov vyšší chalan odo mňa,modré oči a hnedé vlasy.
Celkom pekný...
Martinus je krajší
Kokos ti nebudeš ticho?!Snažím sa na neho nemyslieť a ty na just musíš!!
No...celkom je pekný no neni môj tip. Vyzerá byť tip chalana ktorý strieda babu každú noc .
,,Ahoj ja som Thomas."prehovoril a načiahol ruku. Usmiala som sa. No aspoň sa prihovoril budem mať spoločnosť.
,,Sabrina."potriasla som si s ním ,no on si ma vtiahol do objatia. Vdýchla som jeho vôňu...
Martinus vonia krajšie😝
Zas začínaš?!
Vdýchla som jeho vôňu a až teraz som zacítila ako z neho srší alkohol. No nie málo!!
####
Začali sme sa normálne rozprávať. Dokonca som zistila že je celkom fajn. A aj zábavný
,lebo začal tancovať na stole keďže bol ešte viac napitý.
YOU ARE READING
Všetko má svoj koniec - ✔️
Fanfiction,,Čo si želáš na narodeniny?" spýtal sa. ,,Jednorožca!"vykríkla. ,,Niečo iného?" ,,Pravú lásku..."zasnela. ,,Akého chceš toho jednorožca?" Cover by: @naphflix #62 in romance ~ 25.2.2018 #35 in romance ~ 4.3.2018