Venované katiejankovska
Loren
Čo?!Vy si fakt myslíte že som zabila Thomasa?!Prrr len som mu povedala nech sa do tohto mesta neopovažuje,keďže porušil dohodu. Sabrine som písala o Thomasovi akoby bol mŕtvy,ale to bolo len kvôli tomu aby sa Sabrina zľakla a aby sa prestala baviť s Martinusom . Ide to perfektne,už to aj vzdala. Len sa od nej odpojiť a konečne budeme len JA a MARTINUSKO.
Ak si hovoríte o čom hovorila Sabrina...
Áno každý by čakal že sa s ním vyspím a hotovo ale uzavrela som s kamarátkou stávku...že ak s ním vydržím mesiac aj s následkami dá mi k narodkam ten drahý obojok pre Blecky.
Lenže nejako ma začalo baviť robiť mu takto zle.😂👏
Trochu nám to síce poslednú dobu škrípalo ale dalo sa to konečne do normálu.
Sabrina
Otvorila som dvere ale hneď sa vrátila ku trúbe ,pretože by mi tie sušienky asi zhoreli. Vytiahla som plech a položila ho na linku. Odložila som chňapku a vrátila sa ku dverám.
,,Ahoj!"vykríkla som a hodila sa Marcusovi okolo krku.
,,Zadusíš ma."povedal.
,,Prepáč." Uvolnila som zovretie a šla objať Annie.
,,A čo vy tu?"usmiala som sa a pustila ich dnu.
,,Ale veď povedali sme si že ťa prídeme pozrieť keď si minule za otcom neprišla."
,,Pff šak vy si choďte s tou ochechulu."zasmiali sme sa. Začula som kroky z hora. Pozrela som sa tam a tam stáli tí dvaja.
,,Už ste skončili?!"zasmiala som sa.
,,Počúvaj akú dobrú náladu máš,čo si si dala?Alebo skôr komu si dala?"spýtala sa chobotnica.
,,Ty si tak strašne vtipná!"chytila som sa za ústa a pregúlila očami .
,,Heh viem."usmiala sa.Usmiala som sa svojim ironickým úsmevom a šla dorobiť tie sušienky.
Vybrala som ich z plechu a hodila do misky.
Hneď ako som ich položila na stôl všetci si po ne hrabli .
,,Pažroši."zasmiala som sa a sadla si na voľnú stoličku.
,,Vidíš Sabrina kde sú tvoji rodičia ani sme ich nestretli.Sú na dovolenke?"ehm...lepšia téma byť nemohla Annie?
Sklopila som pohľad k zemi. Mala by som im to už povedať...
,,Ehm...ono...poviem ti to keď sa sprace tá ochechula."zavraždila som Loren pohľadom.
,,Dobre poď láska idú rozoberať svoje buzerantské veci."ťahala so sebou preč aj Martinusa.
,,Al..."chcel niečo namietať, ale už ho zatiahla hore do izby.
,,No hovor."
,,Ono viete...pred polrokom mi zavolali policajti a spýtali sa či som Carpenter.Aj ja že á-áno. Povedali mi že rodičia mali vážnu autonehodu pri ktorej zomreli. Keďže rodičia maly iba mňa povedala som im že si neprajem aby to dávali ja neviem do novín že bola autonehoda alebo v rozhlase hovoriť o pohrebe ako to majú z-zvykom. V tedy kedy som šla údajne na koncert do Osla som vám klamala ,šla som na p-pohreb."skúšala som nevzlykať ale to proste nešlo.
,,Preboha prečo si to nepovedala skôr?"utekali ma objať.
,,Ani neviem.Vy ste boli na turné.Ty si bola stále v práci .A keď ste prišli vy ste sa odsťahovali a ja som musela zostať s tou ochechulou."
,,A čo Thomas?"spýtala sa Annie.
,,Ako o ňom viete,nikomu som o tom nehovor-rila.Teda až na tých dvoch."zarazila som sa. Nehovorila som to nikomu inému ako Loren a Martinusovi ...ešte aby sa to dozvedeli médiá...to nie.
,,Myslíš si že sa mi Martinus nesťažuje?"nadvihol obočie Marcus.
,,Pff on si na všetko sťažuje. A ten Thomas?Pred dvoma....týždňami sme sa rozišli a tiež to neni najlepšia t-téma.Ak by ma počula Loren...neviem neviem."obzrela som sa.
,,Prečo Loren?"spýtali sa zborovo.
,,Poďme do parku,vysvetlím vám posledné mesiace."
Zobrali sme si veci(kľúče,mobil...)a šli do parku.
~•~•~•~
,,Chceš mi povedať že toto Loren spravila?!"vygúlili na mňa obidvaja oči.
Marcusovi a Annie som to povedala. Sú to moji dobrý kamaráti. Keď už Martinus zmizol z môjho života aspoň títo dvaja.
VOUS LISEZ
Všetko má svoj koniec - ✔️
Fanfiction,,Čo si želáš na narodeniny?" spýtal sa. ,,Jednorožca!"vykríkla. ,,Niečo iného?" ,,Pravú lásku..."zasnela. ,,Akého chceš toho jednorožca?" Cover by: @naphflix #62 in romance ~ 25.2.2018 #35 in romance ~ 4.3.2018