***One week later....
,,Martinus kde si?!"zahučala Loren cez celý dom.
,,V dome."povedala som sarkasticky .
,,Vážne,nevedela som."
,,Veď viem že ty to nevieš."pregúlila som očami.
,,Ty si tak strašne vtipná."
,,Fakt?Toľko chváli si ani nezaslúžim...vlastne hm..záslužim!"povedala som tej ochechule a vyšla z domu keďže idem na fotenie,potom na intriew ešte aj na koncert. Ach jaj...
Keďže Annie je v Nórsku tak ma nemá kto voziť takže čo iné mi zostáva?Áno ísť peši.
***
,,Sabrina!Trochu doprava!Pravú ruku do vlasov,trochu vyššie. Hlavu do ľava. Nižšie,nižšie ,stop!Tak a teraz sa nehýb."rozkazovala mi Amélia pri fotení. Fakt ma toto už prestáva baviť.
,,No dobre ,táto je perfektná môžeš ísť."
,,Ďakujem,maj sa."
,,Ahoj."odzdravila ma a ja som šla do šatne. Prezliekla som sa a zbalila si veci. Amélia mi oznámila že budem v časopise Vogue .
Ako obyčajne.Zobrala som si tašku a šla cez celé mesto peši. Áno možno si poviete prečo si nezoberiem taxík alebo limuzínu ...ale nejako ma neláka si kupovať nejaké drahé veci alebo sa voziť v limuzíne. Chcem byť ako normálny človek. Však sa aspoň prejdem.
***
Maskérka ma namaľovala a mohla som ísť.
,,Privítajte Sabrinu Carpenter."povedal pán Wusenghberg. Sadla som si na obrovskú sedačku a žrala všetky tie jeho otázky.
***
,,Sabrina...povráva sa že máte za priateľa Mart..."ten kto to povedal zajtra sa prebudí mŕtvy. Respektívne sa neprebudí.Martinus je minulosť.
,,Ehm myslím že má zlé informácie ,vlastne nie myslím ale určite pretože nemám ani priateľa."zasmiala som sa.
,,Nebodaj chcete byť slobodná do konca života!"zasmial sa.
,,Určite nie...čakám na toho PRAVÉHO."zasmiala som sa a on so mnou.
,,Sabrina bude nás čakať vôbec nová pieseň?"
,,Určite..."
,,Tak nám poďte zaspievať jednu z vašich piesní."ukázal za seba a tam sa rozsvietilo. Stála tam skupina hudobníkov a jedno voľné miesto s mikrofónom. Pristúpila som k nemu a hudobníkom povedala skladbu ktorá niesla názov The Middle of Starting Over.
Ako obyčajne som si dupkala s nohou a usmievala sa keďže táto pieseň je moja najobľúbenejšia☝☝
***
,,The middle of starting over."spievala som si po ceste domov. Bože,to si pamätám ako sme sa v tedy ohadzovali poduškami. Hovorím vám na hlave som mala toľko peria z tých podušiek.Ach jaj...
Prišla som domov, zatvorila dvere a šla hore do izby ...teda chcela ísť do kým nezapočujem...DIVNÉ ZVUKY.
Ide to od Martinusovej izby. Nie že by som chcela vedieť čo tam asi tak robí alebo skôr robia...ale čo keď tam je nejaký zlodej?Hm?
Pootvorila som dvere a uvidela ich nalepeních na stene bez toho aby si ma všimli. Chudák ten pes ktorý neviem ako sa volá....Blofly?Blasly?Počkať Bleky!Áno tuším Bleky teda Blecky ktorý na nich pozeral .
,,Chudák pes."zasmiala som sa a odišla.
Do uší som si dala slúchadlá a šla do kuchyne. Keďže tie steny nie sú protizvukové nepotrebujem ich počúvať keďže Martinusová izba je hneď vedľa tej mojej.
Začala som piecť sušienky a pri tom si počúvala pesničky.
,,Crrrn."niekto zazvonil. Kurňa teraz som otvorila trúbu!
,,Idem!"zakričala som a utekala otvoriť.
CZYTASZ
Všetko má svoj koniec - ✔️
Fanfiction,,Čo si želáš na narodeniny?" spýtal sa. ,,Jednorožca!"vykríkla. ,,Niečo iného?" ,,Pravú lásku..."zasnela. ,,Akého chceš toho jednorožca?" Cover by: @naphflix #62 in romance ~ 25.2.2018 #35 in romance ~ 4.3.2018