(Mňa to tak baví,napísať THE END a potom vydať kapču,že si robím srandu💜😂😂 )
Marcus
S rodičmi a budúcou snúbenkou,sme šli na koncert. No, oni šli na môj koncert.
Budúca snúbenka? Áno,v šuflíku mám dlhšiu dobu odložený prsteň.
No ,späť k téme.
Vedel som prečo Sabrine hovoriť,aby neurobila niečo ,čo sama nechce.
Na každom rohu ,kde nie sme s ňou, chce sa zabiť. Minule som ju len tak tak , donútil aby neskočila z mosta.
Nemôžem povedať,že mi je jedno ,že Martinus je v kóme . Pravý opak!
Nedávam to na javo,ale vo vnútri ma to zožiera .
«•»•«•»
Vykopol som dvere a hľadal ju.
Kde je?Sabrina dúfam že si si nič nespravila!
Vbehol som do kúpeľne.
,,S-s-sabrina!"rýchlo som pribehol ku vani a skúšal na ňu hovoriť,prebudiť ju. No márne. Bola biela ako stena,bez jediného pohybu. Jediný pohľad na ňu ma presvedčoval,že už neni medzi nami.
Vytiahol som mobil a zavolal záchranku.
,,Mac,je niečo so Sab..."prišla do kúpeľne Annie.
,,S-sabrina..."chytila si ústa.
O chvíľu prišli záchranári a odviezli ju.
Všetci sme nasadli do auta,okrem Emmi a šli do nemocnice.
Vtrhli sme tam a šli na recepciu.
,,Sestra ,kde je Carpent ..."
,,1 768."hneď odpovedala.
Šli sme tam.
Sabrina
Ja toto vzdávam. Buď si to rozmyslím alebo ma niekto "zachráni " alebo proste ako blbá si svoju smrť ani nedotiahnem dokonca!
Ležala som znova na tejto bielej posteli ,v tejto bielej miestnosti a na tomto oddelení pre psichicky porušených ,alebo inak povedané ,pre tých čo trpia depresiou a chcú sa zabiť .😒 A zabudla som pripomenúť,s 40 sestričkami na každom rohu. Rovno aj s rakvou a kňazom😒
,,Sabrina!"naleteli mi všetci do izby.
,,Prečo si to..."
,,Mohli by ste vypadnúť z mojej izby!!Nepotrebujem tu počúvať vaše úžasné reči!"vyprskla som po nich.
,,Ale Sabi..."nedohovorila Annie.
,,Sestra!"zakričala som na ňu a ona s presvedčením že zas niekto spáchal samovraždu sem naletela .
,,ÁÁÁno!?"
,,Mohli by ste ich odviesť z izby?"dobre no ,nemusela som byť na Marcusových rodičov taká hnusná...proste nemám náladu!Nie, nie som tehotná.
Keď odišli postavila som sa z postele a mala to namierené ku oknu,ale samozrjme do izby mi musela nabehnúť sestra.
,,Slečna,ide sa do umývarní."oznámila mi a ťahala ma medzi tie psichopatky.
Ešte že sú steny medzi sprchami .
Hneď som utekala do vane. Je tu jedna!!!
Pýtate sa čo tu robí vaňa?Tiež neviem ako sa sem dostala.
Zatiahla som záves a vliezla do vane . Pustila som ĽADOVÚ vodu a čakala kým voda bude aspoň nad moju hlavu .
Pery som mala fialové a v celom tele som chytala kŕče .
Zastavila som vodu a nadýchla sa.
Hlavu som si ponorila pod ľadovú vodu a ani za nič sa nevynorila.
,,Slečna ste ešte tu?Zavolajte rýchlo doktora!!!"tieto vety boli posledné pred tým, ako som sa trhla vo vode, bez nádychu a buchla si hlavu do železnej vane.
Annie
Sedela som na stoličke a hladila Marcusovú hlavu na mojich stehnách. Má to ťažké ,brat ehm...no radšej o tom nechcem hovoriť . Plakala by som aj ja. Sabrina to ale znáša tahšie. Celé noci,dni plače. Reže sa....chce svoju smrť. Bojím sa...že to raz dokáže. Je vidieť...že nikdy nebude pripravená aby odišiel. Tak ako ostatný...ale je to iné... cíti že za tú autonehodu môže ona...aj keď to tak nie je.
,,Rýchlo na sálu!"kričal doktor a niesli nejaké dievča. Postavila som sa, aby som videla kto to presne je.
,,A-ale veď to je S-sabrina!"vykríkla som. Marcus sa hneď postavil. Utekali sme za doktormi.
•°•°•°•°•°•°•°•°•
Vošli sme do jej izby. Pýtate sa či žije?Áno. Ako to že žije po asi 10 -tich samovraždách?
Tiež neviem,ale som rada že žije. Čo by som bez nej robila?!,,Sabrina,prosím už dosť."sadla som si vedľa nej.
Odfrkla.
,,Prosím Sabrina,prestaň s tým, kvôli mne. Kvôli nám."zas odfrkla a pozerala niekam do blba.
,,Sabrina...kvôli Martinusovi. Prosím už sa neskúšaj zabiť. Nechcel by aby si sa takto trápila. Sabi."vysvetlila som jej.
,,Dobrý ,nechcem rušiť ale pána Gunnarsena idú odpojiť.Chcete sa s ním rozlúčiť?"nabehol nám do izby doktor. Všetci dobre vieme...že sa...že sa už nezobudí . Keď sa za pol roka nezobudil...nestane sa to ani za niekoľko desiatky mesiacov ,rokov .
Prikrývli sme a všetci šli tam . Anne ešte predtým šla domov za Emmou a všetko jej vysvetlila. Uplakaná Emma,Anne a i trochu Kjell vošli do miestnosti. Samozrejme sme stihli všetci ostatný začať plakať.
Sabrina
Anne ktorá nechcela vedieť ako doktor vypne prístroje odišla,spolu s Kjellom,Emmou a Annie.
,,Sabrina...je nám to všetkým ľúto...ale prosím nerob už to to.Musíš sa s tým zmieriť. Nemôže to takto ísť ďalej."objal ma Marcus a odišiel za ostatnými.
Silno som objala Martinusa,vlastne stále objímam.
,,Martinus...nemôžeš mi odísť...prosím...j-ja to tu bez teba nezvládnem."začala som plakať.
,,Tinus."vydýchla som jeho prezývku ,ktorú mu väčšinou hovorím iba ja.
,,Prosím odíďte z miestnosti."prišiel doktor. Ešte som sa natiahla pre objímutie. Dobre no...dala som mu aj pusu na líce. Odtiahla som sa a posledný krát sa na neho pozrela .
Jeho ruka bola v tej mojej,keď sa zrazu pohla .
Hanoj!!
😐
Diky za tú vašu podporu❤❤ 2,43K!!😱😱
Dobre no na Totálne zamotaná mám
24,6K ale myslím že časom sa aj tam dostaneme❤❤❤Scénka v škole😂:
Išla som ukázať na insta, niečo spolužiačke a teraz uvidím😱😱
M&M koncert
Bratislava 26.5.2018Celý deň som v škole revala. Nie vážne. Na geoške sa ma triedna pýtala, čo sa mi stalo😂😂
No a teraz prídem domov a pozrem sa na to znova.
New edit.😭😭😭
Skoro som si rozbila mobil,len new edit. Super no .😭😐😐
No ako bolo na koncerte 21.3.2018 ...cz?
Škoda že som tam nebola😭😭😢Šťastné sviatky!👌 Nech vás prídu vyšibať Gunnarsenovci,dievčence😊😊😂
Zajtra pravdepodobne vydám epilóg❤❤
Ľubam vás ,vaša _VanesGunnarsen_18
CITEȘTI
Všetko má svoj koniec - ✔️
Fanfiction,,Čo si želáš na narodeniny?" spýtal sa. ,,Jednorožca!"vykríkla. ,,Niečo iného?" ,,Pravú lásku..."zasnela. ,,Akého chceš toho jednorožca?" Cover by: @naphflix #62 in romance ~ 25.2.2018 #35 in romance ~ 4.3.2018