❤ sixteen ❤

1.1K 76 31
                                    

Martinus

Neviem či som spravil dobre. Asi som nemal uveriť tomu že Sabrina je jednoducho štetka. Ale Loren milujem a tá by mi neklamala. Tú zlosť ktorú k Sabrine cítim je silná a skúšam ju ignorovať ale nedá sa to .
Síce stále nemám vyjasnené veci ako čo znamenali tie sms od Loren Sabrine alebo o akých klamstvách,pravde alebo o čom to hovorila Sabrina ale to že Loren milujem a dobrú chvíľu rozmýšľam o takej veci v tom mám jasno(úplne Martinus😂😂)

Loren si odložila ďalšie tašky a šla si pri mňa ľahnúť .

,,Zlato musia tu byť?"šepla po tichu. Aká je zlatá(je mi to ťažko písať keďže ona je len oplecha no sorrač ľudkovia musím...nemusím ale to je jedno 😊😊😂)

,,Loren je to môj brat."

,,No tak dobre...a tá Sabrina tu ako bude do konca života?!"prskla naštvane.

,,Loren(Jee napadli ma nové prezývky Loratislava,Lorenzo,Laparoskopcia hmm😄)
je to jej vec už ma tým nezaťažuj."

,,No tak to je úžasné chceš mi povedať že keby som ti povedala že..."nechcel som ju už počúvať a tak som ju umlčal bozkom. Samozrejme bola už ticho a povalila ma pod seba.

Sabrina

Nejakým spôsobom som zaspala.

***

10:45 Utorok

Rozvalila som sa cez celú posteľ a keď si povedala že už by som sa mohla aj zdvihnúť tak som tak aj urobila.

Vošla som do kúpeľne a vykonala to čo robím vždy.

Ešte som si obliekla čierne legíny a červený crop-top.

Zobrala som si vak a hodila tam potrebné veci do štúdia. Čiže len mobil ,kľúče...texty...

Zišla som dole a uvidela tam Annie a Marcusa.

,,Dobré ráno."pozdravili sme sa zborovo.

,,Už odchádzate?"spýtala som sa smutne.

,,No maly sme v pláne tu byť aspoň týždeň lenže Macovi zavolal producent že s ním niečo potrebuje vyriešiť.No a ten je v Troforse. Musíme tam ísť ale veď vás ešte prídeme pozrieť."

,,Tak to určite!Čo by som tu robila tak sama?"

,,Veď tu máš Tin..."skočila som jej reči.

,,Prepáčte musím ísť do štúdia.Tak ahoj."silno som ich objala ,keďže keď prídem zo štúdia už budú asi preč.

,,Šťastnú cestu!"popriala som im a odišla do štúdia. Musím povedať že trochu ísť na vzduch a prejsť sa je celkom fajn než byť stále doma a keď niekam idem tak len s Annim autom. No keď sa odsťahovali...

***

,,Sabrina sústreď sa !Koľko krát ti mám opakovať že pri hlavnej slohe hlas zvýš a keď je hlavná sloha pri konci dáš hlas dole!Musíme to nahrať perfektné!Cédečko pôjde hlavnému kritikovi v meste!Vieš čo to bude keď povie že to zle spievaš!"začal mi rozkazovať Harry.

,,Harryy ."zaskučala som zúfalo. Dnes mi to nejde.(pesnička hore👆👆)

,,Sabrina...čo ti je už to nejde tak ako kedysi...poď ešte raz to zaspievaj no neviem Sabrina ak to pôjde takto ďalej..."začal o mne pochybovať Harry.

,,Harry dnes to asi nepôjde ...neviem dnes mi to nejako nejde."

,,Všimol som si.Sabrina vieš čo to znamená ak to pôjde takto ďalej."nemo som prikývla.

Ak nebudem spievať ako kedysi tak to pôjde proste dole vodou. Koncerty už nebudú tak často,kritici spevu ma budú mať ako nejakého dávneho dobrého speváka. No otras.

***

Celá skleslá som prišla domov. Je to veľká rana. Bola by to pohroma ak by to šlo takto ďalej. Nemôže to tak ísť...!

,,Láska idem do obchodu!"zapištala na Martinusa tá plešina. Ach nemôžeš držať hubu.

,,Jaj!Jak som sa zľakla!Pane bože aké monštrum."provokovala.

,,Prestaň!Nemám náladu ti vykrikovať do tváre aby si bola ticho a radšej si užívala tú chvíľkovú slávu ktorú si samozrejme nikdy nemala, že?Chudatko bola si akurát... ehm ty si nebola totiž NIČ!"prskla som na ňu a otvorila jej dvere aby konečne vypadla.

,,Ďakujem sluha."poďakovala a šla si pomaličky von no ja som to zrýchlila a zavrela za ňou dvere až sa strepala na chodník.

,,Loren?"

,,Odišla!"zakričala som na neho a sadla si na gauč.

,,Keď sa vráti nehovor jej že..."

,,Ty čo si myslíš o mne že som nejaká stará rachpla aby som si robila v kuchyni obed a pri tom vykecávala s plešinu?Pff choď radšej tam kam chceš ísť dobre?Aspoň tu bude kľud!"vyhrkla som bez toho aby si uvedomila čo hovorím. Bože musím to dostať z hlavy. Určite to bolo len dnes nabudúce sa polepším. Spev je môj sen. Nie nie je to kvôli sláve!!!

***

Utorok 15:34

Zobudilo ma buchnutie dverí.

Vystrela som sa no to som nemala.

,,Au."keďže gauč nie je bohvie ako obrovský a pri mojom spaní som rozľahnutá cez celú posteľ tak to dopadlo tak že som spadla na tvrdú a studenú zem.

Postavila som sa a uvidela Martinusa ktorý bežal hore a niečo mu vypadlo z vrecka.Nevšimol si toho a šiel ďalej.

,,Ma..."chcela som ho na to upozorniť ale stvrdla som ....keď som uvidela čo to vlastne je.

Bola to malá červená,sametová krabička ktorá bola tvaru štvorca a jeho strany boli viac oblejšie.

Podišla som k nej a nedalo mi sa do nej nepozerieť.

Otvorila som ju a to čo bolo v nej ma veľmi zarazilo.

Bol/a,o to ....

Trochu napínavé čoo.Tak nová časť je na svete. Nemala som wi-fi za čo sa ospravedlňujem. Samozrejme vám to vynahradím aspoň 2 časťami😆😆
A babi šťastný MDŽ trochu neskoro ale viete nemala som tu wi-fi.
Čítajte ďalej...😱😱😱

Vaša vanisgold😆😆

Všetko má svoj koniec - ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora