❤ four ❤

1.3K 77 22
                                    

,,Loren keď si taká múdra môžeš začať."povedala som jej a nadvihla obočie.

,,Čím, že si krava?"postavila som sa a pozrela na ňu.

,,Nemám na toto nervy!"odišla som do chodby a obula sa. Síce nie je dobré ísť o 8-ej hodine ísť von keďže sú vonku samí úchyli ale nemôžem byť s tou harpiou pod jednou strechou! Otvorila som dvere a hneď na mňa vybafli novináry.

Myslela som si že sa mi vypália oči z tých bleskov od fotoaparátov.

Kokos, aspoň chvíľu súkromia nemôžem mať?!

Všetky ty ich otázky som odignorovala a chcela ísť späť do vnútra no zarazila ma otázka:

,,Čo má znamenať táto fotografia ?"aká fotografia? Otočila som sa a hneď som mala pred ksichtom nejakú fotku. Pozrela som sa na ňu. Ja tu Améliu zabijem!!Ona zverejnila fotku kde som sa objímala s ....Tinuso ....Martinusom!

Len som zaťala zuby a vrátila sa dnu. Prišla som do kuchyne. Roztrhla tú fotku na polovicu a hodila do koša,teda myslím keďže väčšinou mám smolu a neviem trafiť do koša.To je tá naša Saba .

Neriešila som to a šla hore keďže tí dvaja boli nebezpečne blízko seba a keby sa pobozkali tak by som normálne hodila tyčku.

Veď mi je zle len keď uvidím jej ksicht s tými morskými riasami.

Vošla som do izby a hneď zamkla.

Dlllho som rozmýšľala nad dneskajškom
Ani som nespala. Buď som plakala nad Martinusom alebo si vzápätí povedala že ho nemilujem že si to len nahovarám. Aj keď všetci vieme aká je pravda.

5:00

(Len pre info:za 2 mesiace bude v poslednom ročníku strednej😜)

Keď som si povedala že naozaj dnes  nezaspím postavila som sa a šla sa obliecť.

Keď som si povedala že naozaj dnes  nezaspím postavila som sa a šla sa obliecť

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Potom som si v kúpelni umyla zuby ,opláchla tvár a spravila ľahký mejkap.

Zobrala som mobil a šla dole.

Šla som otvoriť skrinku no bol tam OOOBR
pavúk.

Ja priam neznášam hmyz a najviac pavúky!!!No skôr sa toho bojím.

Kľuuud nič mi nespraví teda dúfam.

Zobrala som varechu a išla ho šľahnúť no v tedy som sa strašne zľakla.

A kur*a kde je?

Zrazu som niečo zacítila na ruke. Pavúk.

,,Aaaaaa"začala som vrieskať a skákať ako debil. Ježiš pomoc zachránte ma!!Ono to po mne lezie!!!

Síce som počula nejaké kroky dole ,no stále som jačala a skákala ako primitív.

,,Nie je maškarný nemusíš sa hrať na jačiaceho slona."počula som tú umelinu. Čo tu robí?!Ona tu spala?!Prrr čo?!!!!Ona tu nebude spávať!!!

Mysli na Martinusa rád by bol pri svojej priateľke aj v noci vieš...vrrr

Čo?Skôr myslite aj na mňa!Ja ju tu mám ako stretávať každé ráno?!!! No to to nie.

,,Inak ty nevieš o tom že miss umelého produtku už dávno skončil?A čo TU ROBÍŠ!!?"začala som sa utierať(viete čo myslím dúfam)a keď som zistila že ten pavúk už na mne neni, sadla som si oproti toho umelého produktu.

,,Pff a inak ak nevieš Tinusik-skoro som sa zadrhla že Tinusik-mi dovolil aby som tu bývala ,čiže sa rozlúč s tým že tu budeš ty!!!"myslela som si že ju asi zadrhnem.

,,Čo?!To nemyslíš vážne!!"

,,Myslím čiže si môžeš zbaliť kufre."prskla. V sekunde som sa postavila a utekala do Martinusovej izby.

Určite spí.Bez zaklopania som vtrhla do izby no to som nemala. Práve si navliekal tričko.

Prečo je tak sexi...Bože Sabrina na čo to zas myslíš!!!

,,Tá plešina tu bude bude bývať!??!"zhukla som až sa mikol.

,,Čo tu robíš a kto má byť tá plešina?!"prehrabol si vlasy a lahol si do postele.

,,No asi tá premejkapovaná chobotnica."zaostril a očividne dostal nervy.

,,To tak nazývaš moju-že moju-Loren?!!!Ešte raz ju tak nazveš tak kamaráti nebudeme-to už dávno nie sme ak si si nevšimol-a áno bude tu bývať!!Vadí ti to?!!!"postavil sa z postele.

,,Hm...chobotnica že by sa volala Loren?, Nemyslím si.A či mi to vadí?!Áno vadí!!!!!
A moc!!!!"zhukla som.
No skôr mi vadí že Martinus niekoho má no ešte viacej že je to Loren a ešte oveľa viaac že bude bývať so mnou pod jednou strechou!!Nie najviac ma trápi že mi Martinus dal facku z ktorej mám modrinu na tvári!

,,Čo ti prosím ťa na tom vadí!!!"vyšiel z izby a ja hneď za ním.

,,No ešte sa pýtaj!!"pregulila som očami a šla radšej do izby.

Prečo tu musí ešte aj bývať!!Nestačí že mám toho dosť na krku a on mi ešte priberie!
No trápi ma to že povedal že kamaráti nebudeme.Dosť ma to zranilo. No ešte viac keď si pomyslím že my už dávno nie sme kamaráti,len cudzí ľudia.

Rozplakala som sa. Horšie je to že ho strašne milujem lenže on to nevidí!!!

Hore je tá umelá,produktová, premejkapovaná chobotnica alias

LOREN Gray😝😝😝😝

Všetko má svoj koniec - ✔️Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon