Hoofdstuk 1

16.6K 122 5
                                    

Het is woensdag 3 juni en het is half negen 's ochtends. Ik ben het eerste uur vrij dus ik kan langzaamaan doen. Om kwart over 9 komt Cathelijne me ophalen en dan fietsen we samen naar school.

Het is kwart over 9 en Cathelijne is er. We hebben het tijdens het fietsen eigenlijk altijd over knappe jongens. Soms fantaseer ik zo erg over ze, dat ik er opgewonden van raak. Ik weet niet, dan beeld ik me gewoon in dat hij me zoent ofzo. Ik wordt daar soms een beetje geil van en ik vraag me af of Cathelijne dat ook wordt. Jongens zeggen soms dat ik 'lekker' ben, en m'n vriendinnen zeggen dat ik knap ben, ik vind mezelf echter helemaal niet knap. Ik heb ook nog nooit een vriendje gehad, ik wil wel heel graag een vriendje!

Het is 20 minuten fietsen naar school en de hele 20 minuten hebben we het over Kay gehad, de allerknapste jongen van onze school. Ik denk dat ik hem echt leuk vind, maar hij zit in de 5e klas en ik heb nog nooit met hem gepraat, en dat durf ik ook niet, want hij is heel populair en een jaar ouder...

Ik en Cathelijne liepen de school in en ik knuffelde al m'n vriendinnen en toen begon de les. We hadden een wiskunde proefwerk en ik had niet geleerd.
NEEEEEE! Ik besefde me iets heel ergs... Als ik een onvoldoende zo halen voor dit proefwerk moest ik van mn ouders wiskunde bijles nemen! Ik voelde me zo stom en dom... Ik haat bijles. Al m'n vriendinnen zeggen dat het echt niet leuk is. Ik vind het ook eng en ongemakkelijk om met vreemde mensen te praten. Ik ging naast Thomas zitten zodat ik af kon kijken. Please laat het werken, ik moet een voldoende halen!

heey,, hopelijk vinden jullie t tot nu toe leuk, ik ga meteen het volgende hoofdstuk schrijven duss stay tunedd guys!❤️

wiskunde bijlesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu