De training ging wel goed. We hadden ook nog een wedstrijd gedaan en ik had gewonnen, maar normaal win ik nooit. Waarschijnlijk nu wel, omdat Kay erbij is.
Ik ging uit het zwembad en ik liep richting de kleedkamer. Maar toen stond ineens Kay voor me. Hij lachte naar me en hij kwam steeds dichterbij. Iedereen uit m'n groep die langsliep keek en zei: 'Wow, hij is echt hot.' 'O my god, zie zijn spieren!' 'Is dat jouw vriendje?' vroeg Lila, een meisje uit mijn zwem groep. Ik wist niet of ik ja of nee moest zeggen, maar toen zei Kay: 'Ja.'
Ik was blij, ik heb dus een relatie met Kay! Ik wist het namelijk niet zeker, omdat we nog niks officieel hadden gezegd. Iedereen was weg en toen zoende Kay me. We waren aan het tongen, en hij had zijn handen in mijn nek, het voelde echt goed. Hij ging meer naar beneden met zijn handen tot mijn kont. Hij hield mijn kont vast en kneep er zacht in. Even later waren we gestopt en ging ik me omkleden. Toen ik klaar was liep ik naar het restaurant, want daar was Kay. We gingen daar even zitten, maar we kochten niks. Kay vroeg: 'Wat wil je vanmiddag doen, ik bedoel, lijkt het je leuk om met mij naar de film te gaan?'
Yes! Dat leek me echt super leuk, dus ik zei: 'Ja, dat lijkt me heel leuk.' Ik had alleen geen geld bij me, dus dan zouden we eerst naar mijn huis moeten gaan. 'Dan moeten we alleen eerst naar mijn huis, om geld te halen.'
'Ik betaal voor jou Sam.'
'Echt?'
'Natuurlijk echt schatje.'
Dat vond ik echt lief! We liepen naar buiten en we gingen met de bus naar de bioscoop. We gingen naar de film Everywhere, een liefdes film.Het is half 2, en de film begint om tien voor 2, dus we zijn aan de vroege kant. Ik heb er wel heel erg zin in!
heyy, ik ben vandaag vrij dus er zullen vandaag veel hoofdstukken online komen😘😘
JE LEEST
wiskunde bijles
RomanceIk ben Sam, en ik ben 15 jaar. Ik zit nu in de 4e op de middelbare school en het gaat super slecht op school. Jongens vinden me 'lekker'. Ik vind mezelf helemaal niet knap. Ik heb het altijd te gezellig met mijn vriendinnen en er zit 1 hele knappe j...