Hoofdstuk 13

6.4K 52 12
                                    

Het is kwart voor 2 en we zitten al in de zaal. We zitten in een loveseet, dat is een stoel waar je als koppel samen in kan zitten. We hebben een grote bak popcorn gekocht voor ons samen.
...
De film is al een tijdje begonnen. Ik vind het echt een leuke film, Kay ook. Het gaat over een meisje en een jongen die allebei ziek zijn, maar verliefd op elkaar zijn. De jongen is bijna beter, maar het meisje wordt waarschijnlijk niet beter. Het is wel een zielige film, maar ook romantisch.

'Ik kan het me echt niet voorstellen als jij niet meer beter zou worden.' zei Kay.

'Ik ook niet.'
Ik ging tegen hem aan liggen en knuffelde hem. We zaten achteraan en tot 3 rijen voor ons zat niemand, dus niemand had last van ons. Er gebeurde iets heel ergs in de film, het meisje ging dood. Ik huil vaak heel snel om films, dus ik moest huilen. Kay trooste me dus al snel huilde ik niet meer. De film duurt ongeveer nu nog 20 minuten. Maar het laatste stuk was best wel saai.

waarschuwing, er komt weer een vies stukje! Als je jonger dan 13 bent lees dit dan sowieso niet, of als je het vies vindt, lees het dan ook niet!❤️

Kay en ik gingen zoenen. Niemand merkte het want er zaten geen mensen bij ons in de buurt. Het was super lekker. Kay stopte zijn hand in m'n broek. Ik moest echt proberen niet kreunen, want dan zou iemand het horen. Terwijl hij me vingerde ging ik dichter tegen hem aanliggen en bewoog tegen zijn lichaam aan. Ik zag z'n lul stijf worden onder zijn broek en ik kneedde erin. Hij likte aan zijn vingers en deed z'n hand weer terug. Toen ik bijna kwam kneep ik in Kay's schouders, volgensmij heel hard. Ik was gekomen. Dit was m'n lekkerste orgasme ever.

wiskunde bijlesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu