Ik was thuisgekomen en het is inmiddels 21:30. Het is vrijdag dus ik kan laat naar bed. M'n ouders zijn thuis en ik ging nog even samen met hun een film kijken. 'Hoe was je bijles?' vroeg m'n vader ineens. 'Super leuk!' 'Echt? Oh, dat is mooi om te horen.'
'Ja, het is een hele aardige jongen en hij kan heel goed uitleggen, ik heb m'n huiswerk voor morgen al af en ik snap bijna alle stof.' 'Goedzo Sam, we zijn super trots op je.' zei mijn moeder.
Ik voelde me wel schuldig omdat ik tegen ze loog, masr ik ga nooit de waarheid vertellen. Ik was echt moe dus ik ging naar bed. 'Ik ga naar bed, doeg.'Ik lag in bed en ik was aan het appen met Kay. Ik vertrouw hem eigenlijk wel. Hij moest zelfs huilen omdat hij zich zorgen om me maakte. Een playboy doet dat niet, denk ik. Hij stuurde me een appje met of ik morgen kan afspreken. Morgen is het zaterdag, en dan heb ik wedstrijdzwemmen, maar ik zei dat ik daarna wel kon. Toen stuurde hij dat hij het wel leuk vond om mee te gaan naar het zwembad, dus hij gaat morgen mee!
de volgende dag
Ik werd wakker om half 9, want ik had m'n wekker gezet omdat ik om half 10 weg moet naar wedstrijdzwemmen. 'Sam! Schiet je op? We gaan over een uur weg!' riep m'n moeder naar boven. Shit, m'n moeder brengt me normaal altijd naar zwemmen, maar nu ga ik met Kay. 'Mama, ik ga wel fietsen, dat is veel gezonder!' riep ik terug. 'Nee lieverd, ik breng je wel.' 'Nee mama, Tatum gaat mee en we hebben afgesproken dat ik met de fiets naar haar toe kom.' 'Oke dan.' Tatum ging natuurlijk helemaal niet mee, maar ik moest Kay ophalen.Een uur later ging ik weg van huis. Het is 3 minuten fietsen naar Kay. Wat kan ik vanmiddag eigenlijk gaan doen met Kay? We kunnen misschien naar de film gaan, of uiteten? Ik kijk wel, misschien weet hij wat.
Kay stond al buiten en gebaarde dat ik moest stoppen omdat zijn ouders me niet mochten zien, dus ik remde af en wachtte op Kay. Hij gaf me een kus en we fietsten naar het zwembad. 'M'n ouders vroegen wat ik gisteravond had gedaan toen ze weg waren haha.' zei Kay. 'Die van mij vroegen hoe m'n bijles was haha, ik zei dat het super leuk was en dat ik les krijg van een hele leuke jongen en dat ik heel veel heb geleerd.' zei ik, en Kay lachte. 'We moeten hier links.' zei ik.
We waren bij het zwembad en ik moest me omkleden. 'Jij moet hier naar boven, dan ga ik me even omkleden.' Ik liep naar de kleedkamer en deed mijn badpak aan. Ik voel me niet sexy in een badpak, en nu al helemaal omdat Kay er is, had ik veel liever een bikini aan gehad. Ik was klaar en ik liep naar het bad. Ik zag Kay boven zitten op de tribine en hij riep: 'Sexy babe!' want er was toch nog niemand. Toen kwam de rest aan en de training begon.ik schrijf verder in een nieuw hoofdstuk, anders wordt het hoofdstuk te lang☺️☺️☺️💗
JE LEEST
wiskunde bijles
RomanceIk ben Sam, en ik ben 15 jaar. Ik zit nu in de 4e op de middelbare school en het gaat super slecht op school. Jongens vinden me 'lekker'. Ik vind mezelf helemaal niet knap. Ik heb het altijd te gezellig met mijn vriendinnen en er zit 1 hele knappe j...