Hoofdstuk 16

6K 43 7
                                    

omg, 695 mensen hebben mijn verhaal gelezen?! super veel in een super korte tijd💕 thank you all!
Ik wil mijn verhaal een beetje laten verschillen in leeftijden zodat het leuk is voor jonge en oudere mensen. Ik zal het melden als er een hoofdstuk aankomt die meer voor oudere mensen zijn boven de 13 ofzo. Nu is het wel nog normaal, maar als er seks of iets anders in voorkkomt, zal ik het zeggen. Jongens alsjeblieft niet boos worden als jullie het te ver willen gaan... Er komen binnenkort weer normale hoofdstukken aan dus stay tuned💞😘

Het is nu een paar dagen later en ik heb niet meer aan Kaj gedacht. Ik ben de laatste tijd heel goed bezig geweest met school want de proefwerkweek komt eraan. Ik heb best veel stress, want we hebben enorm veel toetsen. Ik heb vandaag al de hele middag geleerd dus had even behoefte aan een pauze. Ik pakte mijn telefoon en las gewoon mijn berichten enzo. Ik scrolde door mijn whatsapp chats heen en ik zag dat ik een berichtje had van Kaj?! Ik heb Kaj sinds ik hem had gezien met het andere meisje niet meer geappt. Ook niet voor bijles. Ik vind dat ik geen bijles meer nodig heb. Ik opende het berichtje van Kaj.

'Schatje ik mis je en ik moet je wat vertellen, kan je vanavond?'

Wat is dit nou weer? Hij moet me wat vertellen? Ik appte hem terug, want als iemand als iemand zegt dat hij me iets moet vertellen, ben ik altijd heel benieuwd en wil ik het gelijk weten. Ik snapte alleen niks meer van Kaj. Hij appte mìj, en niet een ander meisje, dus misschien is het toch geen fuckboy als ik dacht. Maar ik zag hem toch echt de wc ingaan met een ander meisje, en als een jongen met een meisje de wc ingaat, is dat niet zomaar. Het maakte me ook niet meer uit. Ik appte hem terug:

'Hey, mijn ouders zijn thuis dus kan het bij jou?'

Hij appte gelijk terug.

'Ja, kom nu.'

Hij zei dat ik nu moest komen en ik had niks meer te doen dus ik ging maar gewoon. Ik zei tegen m'n ouders dat ik even buiten ging chillen met vriendinnen. Ik ging lopend naar Kaj want het is niet zo ver.

Ik was bij Kaj aangekomen en ik belde aan. Kaj deed open en trok me meteen mee naar boven. We gingen op zijn bed zitten en we praatten gewoon even over hoe het gaat met mij en met hem. Ik wilde eigenlijk nu wel weten wat hij voor me verbergt, wat hij met andere meisjes doet. En ik vroeg het gewoon, want ik wilde niet nu alweer dingen met hem doen, zonder zeker te weten of hij een fuckboy is of niet. Ik zei: 'Kaj, ik zag laatst iets, en ik schrok er best wel van zegmaar, en ik wilde het al een tijdje zeggen maar, een paar vriendinnen van mij zeggen dat je een player bent, en...'
'Wat? Ze lullen. Vertrouw je me echt niet?'
Hij pakte m'n hand, maar ik duwde hem een soort van weg.
'Ik vertrouwde je, maar toen zag ik je met een ander meisje, de wc in lopen...'

stilte

Het was heel even stil, dus ik dacht, hij is nu een smoes aan het verzinnen. Maar toen stond hij opeens op, en deed zijn handen voor zijn gezicht en ging met z'n handen door z'n haar heen. Nu wist ik het zeker, hij heeft echt dingen gedaan met dat meisje en nu is hij boos dat ik het heb gezien.

Ik ga meteen het volgende hoofdstuk schrijven. Ik hou echt van jullie die dit lezen❤️❤️ Laat alsjeblieft even een reactie achter van wat je er tot nu toe van vindt. xo Jade

wiskunde bijlesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu