Daar zat ik dan. Naast Nick, Fin en Max en mevrouw Haan. Ik was best boos geworden op ze, want ik vind Kaj natuurlijk leuk, en ik wil hem beschermen. Ze hadden het filmpje verwijderd, dus daar kan niks meer mee gebeuren, gelukkig. Mensen bedreigen en mensen dwingen om seks te hebben is het allerergste wat je kunt doen, dus Nick, Fin en Max zijn tijdelijk geschorst, hun ouders worden gebeld, en misschien moeten ze naar de rechter. Nu denk je waarschijnlijk dat dat veel te overdreven is, maar dat is het niet. Ik vind het terecht.
Het is al een paar uur later en het is weer pauze. Ik ben samen mer Tatum en we hebben het erover gehad. Ik heb alles uitgelegd maar dat het wel opgelost is. Ze vond het heel erg voor Kaj en ze hoopt dat het nooit meer gaat gebeuren, en ik natuurlijk ook.Na een lange schooldag ben ik eindelijk thuis. Ik ben al een tijdje met Kaj aan het bellen, al 3 uur. We gaan vanavond weer afspreken, maar eerst moet ik nog even leren. Het is nu dinsdag en donderdag begint de proefwerkweek. Ik ging even wiskunde en aardrijkskunde leren en daarna eten. Ik eet alleen, want m'n ouders zijn allebei naar een vergadering.
Om 6 uur was ik klaar met leren en maakte ik even snel een tosti en ging ik naar Kaj toe. Ik zat even na te denken. Toen ik Kaj nog niet kende, dacht ik dat het een populaire en stoere jongen was, maar eigenlijk is het gewoon een hele bange, lieve en ontschuldige jongen. Dat is precies wat voor een vriendje ik wil, maar ik weet niet of hij mij nog leuk vindt. Ik wilde dat echt heel graag weten. Ik denk dat ik het straks gewoon ga vragen, of misschien kom ik er wel vanzelf achter.
Ik was onderweg naar Kaj en ik kwam Cathelijne tegen. Ik had haar al best lang niet meer gesproken, dus ik bleef even met haar praten. Ze zei dat ik er leuk uit zag, en ik had eigenlijk niet echt aan m'n uiterlijk gedacht, maar gelukkig zie ik er goed uit want ik ga naar Kaj! Ik zei tegen haar dat ik gewoon even naar de supermarkt ging om eten te halen. Na een tijdje praten liep ik verder. Ik kwam bij Kajs huis aan en hij deed al open voordat ik had aangebeld. Hij gaf me een knuffel en zei dat ik er leuk uit zie, super lief! We gingen op de bank zitten en een film kijken. We keken niet echt naar de film, we praatten meer gewoon over vanalles. Hij ging dichter tegen me aanzitten en ik ging met m'n hoofd tegen zijn schouder aan zitten. Hij keek me even aan en streelde met z'n vingers over m'n gezicht heen. Ik denk dat hij me nog wel leuk vindt, ik hoop het tenninste. Hij gaf me een kus op m'n lippen en dat gaf me een goed gevoel. Hij ging met z'n handen over m'n lichaam heen en voelde aan mijn borsten. Ik glimlachte naar hem, en toen pakte hij m'n hand en liepen we naar boven...
JE LEEST
wiskunde bijles
RomanceIk ben Sam, en ik ben 15 jaar. Ik zit nu in de 4e op de middelbare school en het gaat super slecht op school. Jongens vinden me 'lekker'. Ik vind mezelf helemaal niet knap. Ik heb het altijd te gezellig met mijn vriendinnen en er zit 1 hele knappe j...