Un vals in doi

173 5 5
                                    

Elizabet pov.

Intru in apartament  si merg direct spre dus mai am doar 3 ore pana vine  Domnul Arrow sa ma ia la petrecere si eu habar nu am cu ce sa ma inbrec dar mai intai fac o baie si imi pun bigudiurile. Imi fac  Ungiile cu un rosu sangeriu si ma duc sa ma uit in dulapul cu rochii de gala pe care rar le folosesc pe unele dintre ele nici nu le-am purtat pana acum . Pana la urma optez pentru una rosie

Imi fac un machiaj care sa imi scoata ochii mei verzi in evidenta si ma incalt cu o pereche de pantofi cu toc negrii

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Imi fac un machiaj care sa imi scoata ochii mei verzi in evidenta si ma incalt cu o pereche de pantofi cu toc negrii. Si in final un ruj precum rochia. Am terminat exact la timp  se pare ca a sosit David " Pardon domnul Arrow " nu stiu de ce am spus David cred ca din cauza emotiilor ...stai ce am , am emotii ? respira Elizabet ,ma calmez si ma urc in Lift .

David pov.

Am ajuns in fata  blocului saa zgarie norlui  Elizabetei si  dupa ce sun de la receptie astept sa coboare , e la ultimul etaj am sa astept in jur de cinci minute cred. Dupa un timp liftul se deschide si de acolo ies o pereche de ochi seducatori si plini de incredere  purtand o rochie rosie  care ii scoate in evidenta frumusete de zici ca e zeita pasiuni. Ma indrept spre ia lund o postura de zici ca sunt Adonis si de ce as minti arat exact ca el ,si ma indrept spre zeita mea " David de cand gandesti atatea siroposenii?"

Elizabet pov.

Cobor din lift  cu pasi plini de incredere si ma indrept usor spre barbatul care face exact acelas lucru,arata fabulos in Costumul negru si camasa alba un pic mai mulata pe el ,se observa prin ea ca are si patratele  imi place" Ovai Elizabet dar ce gandesti tu nu ai nici o sansa cu asemenea barbat" gandesc asata si cred ca m-am inrosit un pic. Ajunsa in fata lui incep sa spun.

-Buna seara Domnule Arrow .

-Bunaseara Domnisoara  Smith ,aratati dea dreptul minunat in seara aceasta.

-Va multumesc frumos nici dumneavoastre nu sunteti mai prejos.

Imi intinde mana , eu o accept cu un zambet  simtind mici furnicaturi in degete cand acestea fac contacutul cu el. Ma conduce pana la masina si ma ajuta si intru , pana acum e un gentalmam sa vedem ce se va intampla in seara aceasta.

David pov.

Dupa ce am urcat si eu in masina si am pornito intre noi sa lasat o liniste apasatoare  ,oare cu ce sa incep o conversatie de obicei imi este usor  " Cum sa nu fie usor David cu celelalte trecei direct la actiune dar femeia care e langa tine in momentul de fata e o adevarata doamna care mai e si inteligenta" .

-Ma scuzati,spune ea deodata, am o singura intrebare  care ma macina ,daca nu va suparati?

-Sigur de ce ma-as supara?

-Ma intrebam de ce ati dori sa iesit chiar cu mine cand sunt doamne mult mai elegante si frumoase decat mine?

Cand o aud ,raman uimit ,in viata mea nu am mai vazut o femei ca ia si ea imi spune de ce am aleso pe ia , nu se uita un oglinda?

-Deoarece nu am avut partenera si nici dumneavoastra si chiar nu am dorit sa  pierd aceasta petrecere in care as putea face rost de cateva contracte  care mar ajuta sa imi dezvolt firma" Prost ,prost de ce am zis asa ceva puteai spune din cauza frumuseti ei sau orce altceva .

Elizabet pov.

Mai bine nu puneam intrebarea aia stupida acum ma simnt mai rau ,dar ce ai crezut Elizabet , ca te -a invitat sa petreca timp cu tina ,ce proasta sunt mi-am facut sperante degeaba.

-Aveti dreptate ,multumesc pentru raspuns .

-Cu placere . dupa asta se lasa linistea pana ajungem la hotel din nou . Coboara mai intai el apoi imi deschide portiera si ma ajuta sa cobor ,Aclo o multime de paparati ma pozeaza alaturi de  David ,ce enervanti pot fi ,maine am sa apar alaturi de acest barbat si toata lumea va crede ca sunt cu el. Intram in sala ne asezam la masa.

David pov.

Ma gandesc sa o invit la un dans dar altul mio ia inainte.

-Buna seara frumoasa domnisoara  puteti sa imi acordati acest dans.

Te rog zi nu zi nu.....

-Desigur ,spune aceasta .

Ma uit cum se ridica si accepta mana enervantului ala , si cum se duc si danseaza si rad pe ringul de dans ,qasta ma infurie rau ,de acum o invit  numai eu. Dansul se termina si cei doi se despart dar cand sa vina inapoi e luata de altul, si asa se intampla de trei ori la rand aproape se termina petrecerea si eu nu am dansat deloc cu ea, norocosii.

Elizabet pov.

Am fost luata la dans de o multime de barbati necunoscuti ,dar as fi dorit sa dansez cu David , dupa al nustiulea catelea dans  se pare ca reusesc sa ajung la masa unde se pare ca David vorbeste cu alti maneger despre posibele aliante . Incepe melodia mea preferata ,e o melodie de vals ,in sfarsit o melodie frumoasa pacat ca nu mai pot dansa si asta se pare ca e ultima.dar dintr-o data:

-Imi oferi acest dans Domnisoara Smith, il aud pe David spunand?

-Cu mare placere Domnule Arrow, si ma ridic cu un zambet plin de incredere.

Ma ia de mana si pornim in mijlocul ringului si incepem sa dansam . Ma invarte de cateva ori si apoi ma lipeste de corpul lui ,simnt cum caldura lui cu a mea se contopesc , si intro fractiune de secunda podeaua si tot ce ne inconjoara dispare ,iar David imi sopteste la ureche seducator:

- Danseziprecum o zeita a pasiunii, arati fermecator in seara asata Elizaber.

Nici eu nu ma las mai prejos si ii soptes la fel de seducator

- Iti multumesc David ,si tu dansezi minuat, in plus ii intreceti pe toti de pana acum cu usurinta.

-Multumesc frumos , de tura asta mai aproape de urechea mea simntind mici electrosocuri in tot corpul si incep sa ma inrosesc.

Dansul se termina dar noi mai ramanemcateva clipe neseparati.

Davi pov.

Dupa ce se termina melodia mai ramanem un pic nedespartit , pizanduma in seducatoarele ei smaralde , dar cineva rupe vraja si ne indreptam amandoi deodata.

-Copii ati fost senzational , ati dansat precum doi indragostiti , spune un domn

-Multumim spun eu si Elizabet deodata, imi place cum suna numele ei dar mi-a placut si mai mult cum mi-a spus numele, cu acele buze rosi care ma-am chinuit intreaga seara sa nu le ating.

-Petrecerea sa terminat deci copii sper sa ne vedem si la anul.

-Cu siguranta ,spunem iar in acelas timp si incepem sa radem

Imi iau la revedere alaturi de ea de la toti cei prezenti si pornim spre masina urcam in ea si :

-Multumes ca ma-ti invitat in seara asta ,m-am distrat de minune .

-Si eu la fel

Dupa  asta nu mai vorbim nimic pane ce ajungem in fata  intrari  blocului ei.

-O noapte buna David.

Cand o aud ca imi spune din nou pe nume  imi duc privirea intra ei ,zambesc si spun:

-La fel si tie Elizabet

Mai stau un pic sa o privesc cum intra si plec.

Pov narator

Asa cei doi nu se vor mai vedea pentru o lunga peroada de timp, dar in acea perioada de timp se vor gandi la seara asta , in urmatorul capitol : O INTALNIRE DE AFACERI INTRE cEL DOUA COMPANI  , despre cine ia  un anumit teren ,de aici porneste competitia dintre cei doi dar iubirea a inceput din seara dansului . Cine va castiga  Iubirea sa  Obsesia pentru munca ,veti afla daca cititi in continoare  "Afaceri si Iubire"

Afaceri si IubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum