David pov.
Nu am crezut in viata mea ca o femei o sa ma intoarca si ea sa fie deasupra mea sarutanduma , si asta sa ma excite , la naiba femeia asta e prea de tot . Dupa sarut s-a dus la baie si nu a mai iesit o jumatate de ora . O vad cum iese imbracata intr-o camasa lunga si o pereche de pantaloni trei sferturi. Ma reped spre usa baii si o inchid ,apoi lasand apa sa curga peste mine calmanduma .
Luam micul de jun si ne hotaram sa mergem pe plaja sa inotam. Imi iau o pereche de pantaloni pana la genunchi si atat vreu sa agat vreo una in noaptea asta simnt ca nu mai rezist. Apoi o vad iesind din baie cu un costum al naibi de sexi dar nu vulgar , femeia asta chiar stie cum sa atraga un barbat.
-Mergem, spune aceasta?
-A..da ...desigur dupa tine
Iesinm din camera de hotel ,ea fiind in fata mea ,si eu avand o priveliste minunata , spatele ei gol e fenomenal,vreau sa imi depun buzele pe el,defapt fiecare centrimetu din ea il vreu si nu stiu de ce.
Elizabet pov.
Mi am luat un costum de baie alb care se leaga in jurul gatului si lasa spatele gol. Iar el vrea sa imi faca in ciuda ,sigur vrea sa agate vreo una la cum e imbracat, salivez dupa patretalele lui vreu sa le ating. Nu nu nu Elizabet de cand gandesti asa el e doar un rival in afaceri, da te ai sarutat cu el dar doar fiindca ai facut o greseala si a trebuit sa iti ceri scuze. Urcam in lift pe langa alte 5 persoane ,liftul porneste iar eu ma deschilibrez si aproape cad jos dar cineva ma prinde de talie si ma aduce langa pieptul lui, nu stiu cine era dar era dragut.
-Scuze,spun eu.
-Nu ai de ce sa iti ceri scuze rar am ocazia sa prind o femeia asa frumoasa ca tine.
Dupa ce spune asta rosesc.
-O mai ti mult in brate ,se aude o voce ,care era a lui David.
-Si daca vreau sa o mai tin care at fi problema?
atunci simnt cum incheietura mani imi este cuprinsa si sunt trasa spre David ,si lipita de acesta ,imi place cum miroase.
-Am sa fac asta, spune David.
-Nu stiam ca e iubita ta ,la cum arati nu o meriti.
-Si cine esti tu sa spui asta?
-Eu sint Mateo Dark ,propritarul firmei de pe locul 3 al Americi, se uita la David cu incredere.
-Locul 3 spui ,atunci fi atent ,eu sunt David Arrow proprietarul firmede pe locul1 Wihgs
Mateo se uita la David cu invidie ,si exact cand vrea sa spuna ceva liftul se opreste, David ma trage dupa el,dar nu inainte sa aud ce spune Mateo.
-Ne mai vedem papusa ?
Mi-a spus papusa sa vezi ce ii fac, el crede ca sunt vreo curva de a lui David atunci se insala.
David pov.
Nenorocitul ,auzi la el sa se dea la Elizabet dar cine se crede ,ea e a mea ,defapt nu e chiar a mea dar vreau sa fie . David te auzi de cand tu te lasi sucit de o oarecare femeie. Dar ea nu e oarecare femeie ,e frumoasa ,inteligenta ,puternica si pentru prima data saruta destul de bine , si pe deasupra mai e si virgina ,cine nu si ar dori femeia asta,as fi un prost sa nu o vreau.
-David ma doare,o aud pe Elizabet spunand.
Ii dau drumul maini
-Scuze.
-Ce te-a apucat de ai facut asta ,vorbeam cu el ,nu era nevoie sa intevii.
Auzi la ea ,nu trebuia sa intervin, ma uit urat la ea si plec nervos la piscina hotelului acolo sigur gasesc vreo curva sa ma satisfaca.
Elizabet pov
Ce a patit ? nu am zis nimic sa il supere nui asa , iar pe Mateo ala il aranjez eu. Vorbind de lup si lupul la usa.
-Buna papusa.
-Nu sunt papusa , Ma numes Elizabet Smith,domnule Darck.
-Elizabet poti sa imi spui Mateo.
-Domunule Darck nu imi amintes sa ne fi cunoscut de mult sau sa fim prieteni de imi spuneti pe nuleme mic, spun cu un ton glacial.
Acesta se uita la mine la fel de urat.
-Pai o femeie oarecare ca tine nu se poate pune cu mine,eu am bani ,tu ai venit pe consumatia tipului de mai drevreme,esti doar o curva care il satisface.
-Aha ,asat credeti ,e parere dumneavoastara,dar eu cred cu totul altceva.
- Si care ar fi aia ,ca esti o curva platita.
Ma enervez si ii trag o palma de toata frumusetea, dar apoi acesta ma ia cu brutalitate si ma trage dupa el .
David pov .
Sunt la piscina si ma uit dupa domnisoare ,cand o obsev pe Elizabet cum e trasa fara voia ei de catre Mateo , nenorocitul,o sa vada el ce ii fac daca se atinge si de un singur fir din parul ei. Alerg in directia ei si ii vad cum dau coltul, ma grabesc sa ajung. O aud cum tipa.
-Lasama in pace ,nu sunt curva lui David nici a ta.
Ce ea curva ,pentru mine ea nu ar trece curva nici intr-o mie de ani.
-Asta zici dar sa vezi dupa ce te bag in pat , ai sa tip numai de placere.
Nemernicul numai eu am sa o bag in pat , gandind asta ma reped spre el si ii tra g un pumn de toata frumusetea.
-De ce dracu te atingi de ea?
- E doar o curva ,amice ,nu de asta ai platito.
Spunand asta ,o aud pe aceasta plangand ,si eu ii mai trag una numai din cauza ca a facuto sa planga.
- Nu e o curva ,e o doamna adevarata si in plus nu eu plates cazarea ei aici, si o plateste singura.
- Sigur, parinti ei o cresc in puf, nu cred ca a muncit nicodata.
Spunand asta o vad pe Elizabet cu costumul rup cum ii trage o palma peste fata.
Elizabet pov.
Asta a umplut paharul de unde stie el prin cate am trecut,de unde sa stie el ca familia mea ma uraste pentru ca am plecat in SUA ,de unde stie el cat a trebuit sa muncesc ca sa imi pot continua facultatea.
-De unde sti tu prin cate am trecut ,mai degraba tu esti cel crescut in puf, firma ta ai primito de la tatal tau care a murit acum o luna.
-Cine esti tu, si de unde stie una ca tine de tatal meu?
-Cine sunt eu sunt rivala tipului asta in afaceri sunt Elizabet ,propretara firmei de pe locul doi,firma care a fost ridicata de la zero doar in doi ani ,in care AM muncit ore intregi.
-Ce minciuna buna de unde sa stiu ca esti tu , propretrul firmei de pe 2 nu si a arata niciodata fata.
-Urasc interviurle luate de paparati.
Aceastea find spuse se repede spre fine dar mai primeste un pumn de la David.
Il iau de brat si mergem spre intrarea in hotel ,dar toti barbati se uita la mine cu pofta ,imi vine sa plang ,dar dintr-o data sunt luata in brate si partea rupta este acoperita de pieptul bine facut al lui David . imi bag fata in scobitura gatului lui si ma apuc de plans, am nevoie de asta,si se pare ca David nu spune nimic.Vreau sa il sarut dar nu vreau sa par o usuratica asa ca ii depun un sarut pe gat si il simnt pe acesta cum tresare un pic
Narator pov.
Ce se va intampla in continuare,Oare David il va face pe Mateo sa plateasca , oare ce se va intampla in capitolul urmator ,merg la o cursa de masini. Iubirea oare poate inflori intre cei doi sau dupa ce se termina excursia se vor intoarce la a fi din nou rivali. Ve ti afla numai daca cititi in continuare Afaceri si Iubire.Vam pupat
Imi pare rau pentru a nu am scris mai devreme dar programul meu scolar e duoa amiaza ,pot scrie numai Duminica
CITEȘTI
Afaceri si Iubire
RomanceDoi manageri de succes aflati intr-o continua competiti ......ei se intalnes dintr-o pura coincidenta , dar ea nul il place de la prima intalnire Ea: Manegerul faimoasei firme din America ,aflata pe locul doi Renaissance . Este o fire curiasa...