Contradictie

145 5 1
                                    


Elizabet pov.

Sunt in  biroul meu completand  cateva procese  de predare-primire cand intra Monica pe usa si spune:

- Domnisoara Smith scuzati-ma ca va deranjez dar am ceva sa va spun.

-Nu este nimic Monica doar spune ce ai de spus.

-Mai stiti terenul de la marginea orasului ,de care aveti neaparat nevoie pentru cultivarea de cereiale?

- Da ce e cu el?

- Se pare ca propetarul sa razgandit si doreste sa il vanda firmei Wings.

-Poftim , dar am oferit o suma uriasa cum de vrea acum sa il vanda  firmei Wings cand maine trebuia sa semnez contractul?

-Ma scuzati domnisoara Smith dar se pare ca firma Wings vrea sa se existinda si in agricultura.

-Si se pare ca au hotarat sa ia tocmai terenul ce trebuia sa fie achizitionat de noi ,chiar inainte cu o zi.

-Acum ce facem, alt teren de marimea si fertilitatea acestuia nu mai sunt in apropierea orasului ,o sa ne coste mai mult?

-Fami de urgenta legatura cu presedintele  companiei Wings.

-Imediat .

David Pov.

Sunt la birou cand secretara mea  sexi Andreea vine si imi spune:

-Scuze ca te deranjez David, ce ma enerveaza cand ii se urca la cap si imi spune pe nume stiu mi-o  trag cu ea din cand in cand dar nimic mai mul.

-Nu imi mai zi pe nume si care e problema/

- A sunat seretara de la firma Renaissance .

-Spune ce doresc odata?

- Presedinta Elizabet Smith doreste o convorbire telefonica cu dumneavosatra.

- De ce, sti motivul?

- In legatura cu terenul de la marginea orasului.

-Cei cu el?

- Se pare ca maine trebuiau sa semneze contractul dar firma noastra la  achizitionat la un pret mai mare fara sa stie ca firma dansei deja  negociase cu  proprietarul.

-Vrei sa spui ca proprietarul terenului ne-a facut probleme si cu  Domnisoara Smith.

- Da domnule, iar terenul e deja in custodia noastra cu tot cu acte.

- Bine fami legatura cu  Domnisoara Smith.

-Imediat.

Astept  un minut si ceva pana aud telefonul sunand, il ridi si aud o voce atat de cunoscuta , pe care nu am mai auzito de 4 luni.

-Buna ziua domnule Arrow la telefon va deranjeaza  Elizabet Smith .

-Buna ziua dominisaoara Smith  cu ce va pot ajuta?

- Cred ca va fost adus la cunostinta de secretara mea despre ce este vorba?

- Cam da.

- Atunci imi puteti spune de ce ati luat terenul stiind ca trebuie sa semnez contractul maine.

Din glasul ei se  vede ca e enervata.

- Dearece nu va apartina inca si eu am dorit sa imi extind firma , de aia.

- Domule Arrow ,puteati sa va luati alt teren nu tocmai pe al meu.

- Corectie  ,e al meu acum.

Afaceri si IubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum