Elizabet pov.
Mai sunt 2 zile pana incepe presupusa mea prima vacanta de cand sunt in America,si mai trebuie sa o petrec cu un nesuferit . De ce nu l-am refuzat ? " a stiu eu nu refuz nicio o provocare". Stau in birou si ma uit cum curg cativa picuri de ploaie pe fereastra.Ma ridic si ma pregrates sa ies ,imi placace sa stau in ploaie iar in parc nu ma vede nimeni.
-Monica eu am pleca,sa ai o zi buna.
-Si dumneavoastra,aveti grija sa nu va udati, daca ar sti ce sunt pe cale sa fac?
Ies ,salut portarul,ma urc in masina si pornes spre centrul parcului ,Din centrul New Yourkului, cobor si las ploaia sa ma curete.
David pov,
Tocmai cand alerg eu pe afara a trebuit sa inceapa ploaia ,alerg cat de repede pot sa ajung acasa ,dar observ o femeie dansand in ploaie si ma opresc. Raman inmarmurit ,e Elizabet cu un zambet de copil care te topeste. Ma apropriu de ea si vad ca nu ma observa.
-Domnisoara Smith , va lace sa va udati?
Se intoarce spre mine tot la fel de zambareata .
-Poate? raspunde cu un zambet draceste
Unde sunt zidurile din jurul ei , la intrebarea asat ar fi raspuns mai dur ,in schim in raspunde jucaus.
-Imi place privelistea, si nu glumesc prin camasa ei se vede tot, si exact azi a ales femeia sa nu is ia sutienul pe ia.
Simnt cum mi se scoala.
-Domnule Arrow ,in loc sa ranjiti acolo veniti langa mine,si ma trage langa ea,se lipeste de mine si eu simnt ca iau foc ,sani ei se muleaza perfect pe pieptul meu, si incepe sa danseza in vals,incepe sa imi placa ploaia asta din ce in ce mai mult.
-Elizabet vrei sa ma seduci?
-Poate, ce a patit de e atat de fericita?
-Atunci...zic si ma aplec si o sarut ,la inceput nu raspunde dar dupa se transforma intr-un sarut pasional care dureaza pana ramanem amandoi fara aer, poftim pedeapsa si hai sa mergem o sa racim amandoi.
Elizabet pov.
Statul in ploaie imi aminteste de casa si de asta devin extra bine dispusa, iar acum dupa ce primul meu sarut afost luat ma simnt si mai ce. David ma trage de mana si ne indreptam spre parcare, oare stie ca dupa ce se opreste ploaia aceasta eu va disparea iar scorpia il va ucide pentru sarut.Ma urc in masina si ma duc acasa, in seara aia m-am gandit doar la sarut.
David pov.
Am ramas cu sechele ,2 zile nu am mai putut dormi din cauza unui sarut care a fost atat de dulce si in acelas timp atat de pasional dar si stangaci.Iam luat primul sarut.Azi ii voi arata America lui Elizabet. Astept de 3 minute in fata blocului unde sta ,si in sfarsit iese afara.
-Elizabet ,de ce ti-a luat atat?
-Domnule Arrow de cand imi folositi numele asa de usor.
Am avut o vaga banuiala dar acum e din nou scorpia,vreau sa ploaie.
-De cam acum , E-L-I-Z-A-B-E-T
-Ok, fie cum vrei tu D-A-V-I-D Arrow
Afost pe aproape , ma uit la ea si zambes.
-Pornim?
-Desigur.
Mergem la aeroport ,prima data o duc la mare , dupa zbor , ne cazam la un hotele ales de meine .
-La mare ,imi place dar eu cu ce sa ma inbrac
-Nu ti-ai luat costum?
-Nu
-Orcum lasa eaproape seara si suntem obositi amandoi , ne culcam mai intai.
E cam scurt dar spres sa va placa ma voi revansa data viitoare
CITEȘTI
Afaceri si Iubire
RomantikDoi manageri de succes aflati intr-o continua competiti ......ei se intalnes dintr-o pura coincidenta , dar ea nul il place de la prima intalnire Ea: Manegerul faimoasei firme din America ,aflata pe locul doi Renaissance . Este o fire curiasa...