David pov.
Dupa ce ne-am departat de idiotul ala vad cum alti idioti se uita prin ruptura costumului pe care il poarta Elizabet , ma uit urat la ei si vad ca aceasta incepe sa planga ,o iau in brate si ii acoper ruptura cu pieptul meu, e atat de calda , cand isi baga capul in scobitura gatului meu ,incep sa ma simnt ciudat de parca acole e locul dar ma intristez cand incepe sa planga. Ma grabesc spre lift dar dintr-o data impietresc aceasta isi depune buzele pe gatul meu , se simnte atatde bine incat nici nu as vrea sa se termine dar se opreste brusc:
-Scuze nu am vrut ,nu ...stiu ce a fost in capul meu.
-A..da ...nu e nimic.
"Nu e nimic" doar asta ai putut spune, puteai sa ii spui cat de bine s-a simntit si ca vroiai sa mai depuna vreo suta dar tu ai spus "nui nimic" ,David esti cel mai mare idiot de pe pamant .Urc in lift cu ea ,iar linistea ce sa lasat intre noi e apasatoare, ajung in camera, o las jos si se repede spre baie.
Elizabet pov.
Ce a fost in capul meu de am facut asta ,desigur ca nu simnte nimic ,el are fete si mai frumoasa de cat mine, te-ai gandit tu Elizabet ca poate ai vreo sansa , dar sa sti ca nu ai nici macar una ,el e dea dreptul fermecator iar tu...pai tu esti tu,si atat. " Si atunci de ce sa comportat asa cu tine ?". Nu mai conteaza fac un dus si ma imbrac,imi este frica sa ies pe usa dar am sa o fac. Il vad dormind in pat , e ata de linistit si de frumos , geamul e deschi si e putin racoare , ma duc spre pat si il invelesc ,acesta geme un nume:
-Eliza....
Cine e Eliza asta ,daca o viseaza inseamna ca o iubeste mult, vezi Elizabet nici cand doarme nu ai nici o sansa . Imi iau o patura si o carte si ma intind pe canapea, cartea pe care o citesc e foarte plictisitoare asa ca adorm.
David pov.
Ma trezesc transpirat ,cred ca e trecut de 5 seara ,fiindca soarele nu apus ,vad ca sunt invelit desi imi amintesc ca nu am facut asta ,oare a fost Elizabet, femeia asta nici in vise nu ma lasa in pace, ma ridic din pat si nu o vad pe nicaeri ,dau sa ma duc spre balcon dar o obsev sransa ca o pisica pe canapea cu o carte langa ea ,e ata de inocenta si frumoasa , o iau in brate si o duc spre pat ,aceasta se cuibareste la pieptul meu si inima incepe sa bata mai repede , incerc sa o pun pe pat dar aceasta se intristeaza si ceme ceva:
-David....nu pleca.
Cred ca m-am inrosit , un zambet pe care nu il pot opri imi apare pe fata,o invelesc mai bine.
- Nu iti face grigi am sa raman cu tine pentru todeauna , ma aud soptind.
Ma duc spre balcon cand tele fonul meu suna.
-Da
-Buna seara ,cei de la conducerea hotelului doresc sa va intrebe da ca doriti sa participati la cursa din noaptea asta?
O cursa suna buna .
-Desigur dar nu am masina de curse la mine.
-Nu va faceti grigi avemo gama larga de masini.
-ok am sa fiu acolo la ce ora .
-La 12 fix,si inchide.
Vd ca e 8 jumatate ,asa ca duc sa fac un dus.
Elizabet pov.
Ma trezesc ,amintiudum ca am adormit pe canapea si acum sunt in pat ,cred ca David ma pus in pat ,dar el unde e ,cand aud usa de la baie deschizanduse, din ia iese David uscandusi parul cu un prosop si avand alt prosop care il acopera, inrosesc spontan, la dracu cum poate barbatul asta sa fie mai sexi dec e deja. imi acoper fata cu patura.
-Scuze, ma au spunand .
-De ce iti cerei scuze daca eu ar trebui, dar am crezut ca dormi asa ca nu m-am gandit ca te-ai trezit .
-Nu e nimic ,cred
Il aud cum rade ,si inima incepe sa imi bubuie.dupa untimp imi scot capul din patura.il vad cu pantaloni pe el si cu camasa desfacuta.
-Unde te duci?
- A ..E o cursa la 12 ,asa ca m-am gandit sa particip ni se dau masini de catre hotel.
-O cursa ma aud tipand, particip si eu?
-Cum? il aud si pe el tipand uimit, sti sa conduci la curse?
-Da e vreo problema ,in timpul facultati un tip ma invatat.
-Dar am crezut ca nu ai avut iubit.
-Asai nu am avut iubit ,iar apropo tipul era gay.
-Ma duc sa ma schimb.
Imi iau un tricou negru mulat pe mine,pantaloni de piele si o geaca tot din piele ,imi prind parul intr-un mot dezordonat si ma dau cu putin rimel si ruj care nu iese asa in evidenta si gata ,arat ca o regina a pistei.
David pov.
Dupa ce au ca participa si ea ,raman stupefiat ,cate mai stie femeia asta,bine de un lucru sunt clar ,nu stie inca cum sa se comporte in pat ,dar sa fiu a dracului daca nu imi place iideia sa fiu singurul barbat din viata ei,si am sa fiu. Imi inchid camasa neagra care imi scoate in evidenta muschii si imi iau camasa de piele ,imi dau de doua ori cu mana prin cap si gata arat ca regele pistei. Aud usa de la baie deschizanduse ,si daca nu as fi stiut ca elizabet intrase pe usa aia as fi crezut mia cazut un inger intunecat al naibi de sexi .
-Mergem,o aud spunad .
Din nou intrebarea asta.
-Desigur dupa tine.
Dupa o jumatate de ora ne aflam pe pista de curse ,eu mi-am ales un BNW iar ea un Audi de ultima generarie,e clar o sa piarda.Vad cum una aproape goala se pune infata noastra si da startul. Eu pornesc in viteza ,la inceput eu sunt primul dar ea e la doar cativa metri departare si in cateva secunde se afla in fata mea, mama femeia asta are viteza in sange .deci sa recapitulam calitatile ei isteata ,frumoasa ,plina de incredere, inocenta, cu viteza in sange,vicleana,rautacioasa intr-un sens bun ,si a naibi de sexi dar in felul ala elegant nu vulgar,femeia asta va fi a mea. Vad cum ea curba in viteza fara ca macar sa incetineasca si atunci ma speri dar ea trece fara nicio problema si din cate vad cu un zambet triunfator . Trece linia de start ,coboara din masina nu inainte sa faca 2 drifturi dementiale. Toti barbati saliveaza dupa ea si o dezbraca din priviri ,atunci eu ma duc spre ea si o lipesc de capota si o sarut ca un flamand,aceasta spre surprinderea me imi raspunde.
Pov. narator.
Ce se va intampla cu cei doi in urmatorul capitol, vacanta se termina iar ei se intorc la vietile lor din nainte,oare vor v=face ceva ca sa tina legatura,oare poate david sa sio scoata dinminti sau Elizabet pe el. Amandoi se doresc ,oare ce se va intampla cand Dvid cedeaza primul.
Imi pare extrem de rau ca am intarziat, si imi pare rau si pentru greseli dupa ce termin povestea am sa corectez cartea,vam pupat
a da saptamana care vine am timp liber mai mult si sa-aa putea sa mai postez un capitol sau doua cine stie
CITEȘTI
Afaceri si Iubire
RomanceDoi manageri de succes aflati intr-o continua competiti ......ei se intalnes dintr-o pura coincidenta , dar ea nul il place de la prima intalnire Ea: Manegerul faimoasei firme din America ,aflata pe locul doi Renaissance . Este o fire curiasa...