Elizabet pov.
Ma trezesc ajutata de ceasul desteptator ,imi iau treningul si cobor cele 100 de etaje pe scari ,dau vreo 3 ture in jurul parcului alaturat si ma intorc pe unde am venit , salut portarul si urc pe scari , cand ajung sus sunt transpirata si flamanda , imi pregatesc un mic de jun sanatos si dupa fac un dus imi pregatesc hainele cat timp se usuca parul , azi am o intalnire de afare cu cei mai buni din lume va fi prima la care particip, se tine intrun hotel de 5 stele si trebuie sa arat remalcabil se pare ca voi fi singura femei care vine in calitate de maneger restul vor fi insotitoare sau sotiile lor. Eu am de gand sa merg singura, nu prea am timp de intalnir si chesti de genul asta. Ma imbrac cu o fusta stramnta de piele si o camasa un pic transparenta cu sutienul negru , nu vreu sa par inganfata dar stiu ce mi-a oferit Dumnezeu si afost destul de darnic .
Imi iau sacoul afara e destul de frig pentru a iesi doar in tinuta asta , plus pantofi cu toc negrii. Cobor si iau masina care e de culoare negru mat e un Audi . Urc, pornesc si doar in cateva minute sunt la firma ca se rezol cateva probleme minore.
- Buna dimineata ,Domnisoara Smith sper sa aveti o zi buna imi zice portarul.
-Si tie Andrei .
intru si ma duc direct spre lift biroul meu e la ultimul etaj mai exact etajul 20 la cati agajati am a trebuit sa schimb cladirea din una cu 7 etaje in una cu 20. Ajung sus si strig dupa Monica , secretara mea
-Monica poti sa vi in biroul meu si iati si agenda cu tine.
Ma asez la birou si astept sa vina Monica
-Bunaziua Domnisoara Smith, Monica e mai in varsta decat mine cu vreo 10 ani dar ne intelegem foarte bine
-Buna si tie Monica ce avem programat azi inafara de intalnirea cu cei mai buni.
-Doamna nu aveti nicio intalnire planificata ,daca doriti puteti sa va uitati un pic peste bilant ceva nu e inregula , A da si peste aceste tranzacti cu firma X si aveti de semnat cateva Avize care au sosit in dimineata aceasta si sa intocmiti cateva acte . Nimic mai mult .
-Multumesc Monica lasa pe mine tOT te rog dute jos si anunta paparati care au avut curaj sa revina ca am pregatit procesul si ii dau in judecata. Urasc interviurile.
-Sigur Doamna.
Au trecut doua ore in care am terminat tot ce mia dat Monica pe azi.
- Monica sa ai o zi buna mai ramai o ora si poti pleca , am terminat tot asa ca poti preda actele unde este nevoie de ele , apropo cine a facut bilantul a gresit un 0 la suma materiilor prime. PA
- O zi buna si ma voi ocupa de restul Domnisoara Smith
Urc in lift si cobor la cantina ca sa imi iau pranzul .
-Buna Elena , Maria ca de obicei.
-Buna ziua Damna Smith ,imiediat sosesc, puteti lua loc.
Ma asez la o masa si imi scot tableta sa verific cresterile actiunilor , vad ca au mai crescut cu 2,5 dolari destul de bine , intre timp soseste si salata mea cu pui si sucul proaspat de capsuni si banane, imi termin masa si ma duc la masina , pornesc spre hotel e deja 2:10 si eu trebuie sa fiu la si 20 nu mai am mult timp asa ca ma grabesc ... dupa 5 minute ajung
-BUNA ZIUA ,UNDE SE TINE INTALNIREA DE AFACERI DE LA ORA 2:20 SUNT Elizabet Smith
-Buna ziua urcati la etajul 10 prima la dreapta
-Multumesc si pornesc spre lift
Eu si inca un barbat asteptam liftul nu imi dau seama cine e , e intors intr-o parete voirbind cu cineva ,la cum e inbracat cred ca a venit pentru intalnire. Liftul soseste eu intru urmata de Domnul , ma aflu in spatele lui .
CITEȘTI
Afaceri si Iubire
RomanceDoi manageri de succes aflati intr-o continua competiti ......ei se intalnes dintr-o pura coincidenta , dar ea nul il place de la prima intalnire Ea: Manegerul faimoasei firme din America ,aflata pe locul doi Renaissance . Este o fire curiasa...