Prima Intalnire

335 9 2
                                    

Elizabet pov.

Ma aflu la o petrecere de caritate care este organizata pentru strangera de fonduri pentru spitalele din America si Africa . Am donat o suma destul de mare  si sper sa ajute cati mai multi oameni posibil , nu imi pare rau de loc pentru banii aceia ii fac in fiecare saptamana.

Am  uitat sa ma prezint sunt Elizabet Simith am 24  de ani si sunt cea mai tanara manegera din istorie si am si firma de pe locul 2 din America  se numeste Renaissance. Ma ocup in mai multe domeni de la Agricultura pana la  crearea de noi tehnologi pentru munca mai usoara in orce domeni . Am infiintat  si 10 laboratoare pentru combaterea  bolilor Mortale si asa zise incurabile.

-Buna seara! Domnisoara Smint, ma bucur sa va cunosc am auzit multe despre dumneavoastra.

-Buna seara  Doamna?

-Te rog sa imi spui Genaviv, e o doamna de 35-40  dar care arata mult mai bine dact mine ,  sotul ei asociat de al meu  se ocupa cu o livada intinsa pe cateva 10 de hectare care in curand va fi a mea.

-Buna seara Doamna Genaviv, si eu ma bucur sa va intalnesc  ce mai face sotul dumneavoastra ?

Eu si  sotul  doamnei Genaviv am semnat un contract in care el iese la piensie luna viitoare iar afacerea lui va fi  trecuta sub numele firmei mele si va deveni o noua actiune de care se va ocupa firma. Va intrebati " De ce? " , acest contract s-a semnat dincauza ca domnul Emanuel nu are  mostenitor si ma ales pe mine, au fost cateva controverse venite din partea altor firme  dar nimic mai mult.

Am iesit pe balcon privind minunata priveliste care imi era daruita de minunatul New York . Imi amintesc cu drag prima zi cand am coborat din avion si am pasit in aglomeratul si galagiosul oras , eram doar fata de 20 de ani venita la facultatea de contabilitate  si manegeri din New York . Parinti au incercat sa ma opreasaca dar eu tot am plecat mi-am luta 2 joburi si cu ajutorul acestora  am continuat cursurile de facultate , nu pot sa mint a fost greu erau unele momente in care doream sa o las balta si sa ma intorc acasa dar nu am facuto imi placea prea mult atmosfera si agitatia continua din  oras . Dupa terminarea studiilor am intrat la bursa dupa ce am strans o suma frumusica de bani de la premiile luate la oliinpiede si concursuri scolare  si asa a inceput afacerea  mea la inceput am avut doar o mica ideie , nu  am stiut ca o sa ajung asa de sus. Acum locuies intr-un zgarie nor la ultimul etaj , ce pot sa spun imi plac inaltimile. Aud usile balconului si vad ca intra un barbat cu o femeie sarutanduse de parca  viata lor ar depinde de asta, tusesc de doua ori pana sa ma observe:

- Ma scuzati ca va deranjez  dar ati putea sa va luati o camera ?

Barbatul ridica capul si se uita la mine imi pare cunoscut ,oare de unde il cunosc, imi sta pe varful limbi. Apoi il aud spunand:

-Nu deranjezi de fapt te poti alatura ce zici?

-Scuze dar regulamentul meu imi interzice sa ma intalnesc cu " Fustangii"  acum daca ma scuzati cred ca am sa plec  si va las  sa continuati.Am spuso mai mult sin cauza ca nu spiu sa sarut, nu am avut timp de nici o relatie pe timpul studiilor dar orcum nu as fi acceptat.

- Nu , cred ca mai intai ar trebui sa iti ceri scuze pentru  cuvantul adresat , nu crezi ca mine ?

-Mai am o regula  sfanta ?

-Si care ar fi aia?

- Sa nu imi retrag cuvintele adevarate. Ma scuzati , si ies pe usa .

Ii dau dreptate fetei care era in bratele lui este destul de frumos , emana masculinitate dar si intimidare  si era bine facut  ,cred ca merge la sala. Iar ochii de un albastu oceanic pe timpul nopti pur si simplu te vrajesc.  Ma duc la gazda si imi iau ramas bun si ies pe usa urmata de badiguarzi mei  indreptandu-ma spre masina nu inainte sa ma uit pe balcon aolo unde se afla Domnul pe care l-am intalnit, observ ca este singur cu privirea la mine. Ma urc in masina si dispar. Il cunos de undeva dar nu imi pot aminti.

David Pov.

Ma plictisesc atat de tare la petrecerea asta  de caritate  care e pentru nustiu ce  reamenajare de spitale .  Sunt David Arrow  am aproape 26 de ani mai sunt doar  3 luni pana la ziua mea . Am mostenit firma de la tata  iar pe timpul lui firma se clasa pe undeva la mijloc dar eu intr-un singur an am  aduso pe locul unu  . Am facut prestegiosul  Colegiu Harvad  si am iesit printre primi 5 .

-Buna , imi zice o blonda cu corbul bun , se pare ca se da la mine.

-Buna frumoaso ce zici sa mergem pe balcon acolo cred ca nu e nimeni.

-Bine , o iau de mana si ii zambesc seducator , ce pot sa zic sunt dea dreptul fermecator.

Icep sa o sarut cand intram pe usa balconului dar aud un tuset ironic.

-Ma scuzari ca va derangez  dar ati putea sa va luati o camera?

In fata mea sa afla o femeie atat de frumoasa inalta  bine dotata cu niste ochii precum smaraldele , te poti perde  in ei ore in sir, si ma aud spunand:

-Nu ma derangeaza de fapt te poti alatura ce zici? Sunt un porc cum am putut sa zic asa ceva dar ceva mi se pare cunoscut la femeia asta dar nu stiu ce e.

-scuze dar regulamentul meu imi interzice sa  ies cu  "Fustangii" daca ma scuzati cred ca am sa plec

Auci , raman uimit de ce mia spus  e rea dar siu eu pot fi.

-NU, cred ca inainte ar trebui sa iti ceri scuze pentru cuvantul adresat.

-Mai am o regula sfanta.

Acum chiar sunt curios sa vad si eu regulamentul tau draguta dar in loc sa spun asta .

-Si care ar fi aia?

- Sa nu imi retrag cuvintele adevarate , ma scuzati, si o vad cum iese pe usa ,eu fiind enervat si cu gura casaca.

Mia trecut tot cheful si ii zic blondei sa dispare, mai ramn un timp pe balcon pana o observ pe  Bruneta de mai devreme  alatur de badiguarzi  ,inainte sa intre se uita spre mine si ramanem cateva clipe asa de parca am fi numai noi doi.  Rupe  vraja dintre noi si se urca in masina . De unde o stiu pe femeia asata.

David si Elizabet pov.

EA- E David Arrow   Manegerul primei firme de ce nu mi-am amintit, deci el e noul manager . e exact cum il descriu ziarele.

EL- E  Elizabet  Smith Managera firmei de pe locul doi  nu se stie nimic despre ea , e o femei misterioasa am vazut doar o singura poza cu ea de cand conduce firma si aia era de la sugesti de casatorie   data de tata. 

Pov. Narator

Asa cei doi au ramas in acea noapte gandinduse unul la altul. Oare cum va decurge povestea dintre cei doi.

In a doua parte cei doi se vor intalni la o adunare de afaceri mondiala unde cei doi  , defapt numai el va incerca sa faca o cucerre de o noapte dar oare va reusi  cititi in continuare  " Afaceri si Iubire"


Scuze pentru greseli  am incercat sa pun tot ce gandeam si sar putea sa fie si cateva greseli poate chiar mai multe.

Afaceri si IubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum