S-a terminat

96 2 0
                                    

Elizabet pov.

Astazi se termina excursia de 2 saptamani ,dupa curasa  am ajuns la hotel si am adormit imediar ,in dimineata urmatoare ne -am facut bagagele si am mai vizitat alte cateva orase  ,oprindune la diferite hoteluri ,bineintele ca de tura asta lund cate doua camere.A fost amuzant si frumos dar trebuie sa o termin ,de unde sa stiu eu daca David Arraw nu ma vrea doar in pat .M-am distantat foarte mult de el.

Acum suntem la aeroport ,urc in avionul particular SI EL O FACE LA FEL NUMAI CA INTRA LUI , ma asez confortabila si imi deschid email lul,vad cateva mesage de la Monica dar nu ma alarmez.Sunt doar niste acte de care ma ocup pe timpul calatoriei ,odata ce ajung inapio acasa o sauit tot ,daca mai pot uita barbatul ce miA furat primul sarut si  ma facut sa zambesc mai mult decat am zambit in ultimi ani. Gandinduma la  el atipesc .

David pov

Sa terminat si excursia ,dar dupa cursa aia Elizabet a fost mai distanta ,si acum e la fel ,acum ma face sa regret ca am sarutato la cursa , " Stai David  decand regreti tu ca ai sarutat o femeie"i dreptate nu ar trebui ,dar o fac dupa ce cobor din nenorocitul asta de avion am sa ii spun cat de mult o doresc , de ce naiba si-a chemat si ea avionul .

Dupa doua ore aterizez ,si cobor cat de repede pot, dar nu vad avionul lui Elizabet

-Domnule ,va pot ajuta cu ceva

-Ce?...Ah  da sti unde a aterizat avionul Renascention?

-Domnule dar acel avion nu a cerut permisiuna sa aterizeze , sii- anuntat doar trecere prin ,zona pleaca catre o alta locatie.

-Poftim? spun mai mult tipand..sti unde se indreapta.

A plecat ,dar de ce tocmai acum cand aveam curaj sa ii spun ca o vreau , dupa ce am vazuto zambind ,rosid , plangand , geloasa , diabolica ,  dece acum cand nu o mai pot scoate din mintea mea?


Elizabet pov.

I-am cerut pilotului sa indrepte avionul catre sediul de pe insula privata ,mai mult e o cladire , acolo lucrez singur ,am aparatura necesara sa lucrez si sa semnez toate actele.Vreau sa stau pentru o perioada singura , nu am nevoie de o inima care sa iubeasca e destul o inima cu compasiune . Dupa 3 ore aterizez .ii spun pilotului ca poate pleca si ca il voi suna cad doresc sa ma intorc imapoi.

Patrund in vila mea ultramoderna ,si observ c aici e 4 noaptea insemnad ca in america e  deja 8 ,asta inseamna ca trebuie sa ma loghez  cu compania si sa lucrez .

David pov

Sunt in club cu unul din cei mai buni prieteni , beat teapan si tocmai am vazut o bruneta ce mi sa parut ca e ea  dar nu era ,ea e mult mai frumoasa ,dar tot o sa-i o trag brunetei asteia, o iau intrun separeu ,ea nu evita si se dezbraca de haine......dupa o ora ies si anut ca plec .

-Drace Davi a trecut un an de cand nu ai mai vazuto ar fi trebuit sa o uiti, cum dracu sa uiti faptura ai angelica ,pe unde naiba o unbla .

Tot ce stiu e ca firma ei tot evolueaza dar si amea nu ma las invins de ea ,chiar daca ma inebuneste in acelas timp o si urasc pentruca ma lasat singur pe aeroport cu inama plina de speranta ,am crezut ca no sa mai iubesc pe nimeni pana aparut ea ,dar se pare si ea e la fel ,o mincinoasa ,tradatoare.

Maine intalnirea Afaceristilor mondiali ,sunt sigur ca o sa se intoarca ,trebuie , vreu sa o  vad si sa imi asigur inima ca nu o mai doreste ,ca nu o mai tanjeste , vreu sa ii spun "S-a teminat".

Elizabet pov.

Maine e nenorocita aia de intalnire unde l-am cunoscut pe David si unde ma invitat la petrecere, de ce am acceptat acum nu ma pot aptine sa nu ma gandesc la el , dar de fiecare cand deschid paginile de scandal  apare El cu cate o fata la brat ......... maine o sa merg la intalnire si ii voi arata inimi ca nu are pe cine iubi si ii voi spune " S-a terminat"

,II VOI ARATA CA SUNT PERFECT BINE FARA EL chiar daca pe dinauntru sunt bucati.

Avionul meu tocmai a aterizat , intr-o ora va fi pregatit maine dimineata voi ajunge in New York.

Dupa 6 ore

Am aterizat in aeroportul sin New York ,aici sunt mii de paparazzti care vor sa imi puna intrebar ,ei bine de truta asta sunt bine dispusa si am sa le raspund la intrebari.

David pov.

Deschid televizorul si schim ,si schimb pana dau de un canal de stiri ,las acolo si ma duc sa imi pregatesc un suc.

-Doamnelor si domnilor ,manegerul binei cunoscutei firme de pe locul 2 Elizabet Smith ,va ateriza inurmatoarele 15 minute pe aeroport , dupa o lunga disparitie de un an.

Cand aud asta scap paharul si mai tai aproape de cot ,iau repede un proso p si ma reped spre televizor dand sonorul mai tare.

-Avionul a aterizat ,asteptam sa coboare .....uitatio ca vine

O vad coborand din avion la fel de frumoasa ,aerul mi se opreste iar rana de la mana nici nu o mai simnt.

-Domnisoara Smith ne puteti raspude la cateva intrebari ,o vad cum se indreapta spre reporter mai plina de incredere ca  nicio data, e mult mai frumoasa ca inainte.

Elizabet pov.

-Unde ati fost plecata in tot acest timp?

-Am fost plecata cutreburi de afacere , vizitand diferita posibele propietati di afara/

-De ce atat timp?

-Nustiu ,poate din cauza ca atat a durata?

-Domnisoara asta e singurul motiv ,sau morivul este multimiliardarul  Mateo Dark

, cu care ati fost surprinsa  in momente fierbinti.

Cum dracu sa mai intamplat si asta?

-Plecarea mea nu avut lecatura cu domnul Darck , si daca ar fi avut legatura cu un barbat  nu ar fi fost din cauza perversului ala fara scrupule care a in cercat sa ma violeze ,am avut noroc de un curajos domn ca ma salvat

-Acesta fiind detinatorul firmei Wighs  Arrow David .

Cum naiba?

David pov.

Ia distrus intrega cariera luli Matteo ,asta da razbunare , dar cand am auzit despre mine la televizor am ramas perplex, ce va raspunde?

-Nu stiu cine era domnul deoarece eram putin ametita ,dar daca a fost Domunul Arrow ii  multumesc foarte mult ,acum ma scuzati o sa plec.

Ma uit la televizor impetrit si cu o inima ce se trensforma la randul ei de piatra, cum a putu sa zica ca nu ma cunoaste.


Buna tuturor stiu ca nu am mai postat de ceva timp da promit ca mai postez un capitol azi

Afaceri si IubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum